Orladrengen 54 Skrevet 14. September, 2022 Har en eller flere af jer haft held til at komme i kontakt med hende? Har prøvet flere gange, når hun har haft annonce på. Hver gang uden held. Nogen der har erfaringer fra et besøg, og som kan berette lidt om fotos er ægte, hvilken by der er tale om samt ydelser/pris? https://annoncelight.dk/showad/345585 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 14. September, 2022 Jeg har ikke besøgt hende, men har snakket med hende, og har ikke haft nogen problemer med at komme i kontakt med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 14. September, 2022 Jeg var så heldig at komme igennem til hende men måtte vente til selve dagen for at få adressen, da dagen så oprandt og jeg fik de sidste detaljer måtte jeg melde pas da stedet var for indiskret til mig. Det car egentlig en skam for man får jo lyst til at se om billeder og virkelighed passer sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 14. September, 2022 Max Power skrev, for 39 minutter siden: Jeg var så heldig at komme igennem til hende men måtte vente til selve dagen for at få adressen, da dagen så oprandt og jeg fik de sidste detaljer måtte jeg melde pas da stedet var for indiskret til mig. Det car egentlig en skam for man får jo lyst til at se om billeder og virkelighed passer sammen. Er det ved Ikast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 14. September, 2022 denventende skrev, for 49 minutter siden: Er det ved Ikast Det var det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobsy74 16 Skrevet 19. Februar, 2023 Max Power skrev, den 14.9.2022 at 16:49: Jeg var så heldig at komme igennem til hende men måtte vente til selve dagen for at få adressen, da dagen så oprandt og jeg fik de sidste detaljer måtte jeg melde pas da stedet var for indiskret til mig. Det car egentlig en skam for man får jo lyst til at se om billeder og virkelighed passer sammen. Billeder og virkelig stemmer overens, og oplevelsen er i top. super dejlig pige, der kan lide hvad hun laver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baldy 46 Skrevet 19. Februar, 2023 Er hun stadig på gården syd for Ikast? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 21. Februar, 2023 Fik nemt kontakt med hende slut i sidste uge. Fik hurtigt svar og aftalt en tid samme dag. Billederne er retvisende. Rent og pænt indenfor. Havde bestilt 30 min her den første gang. Startede med med massage på ryg og bagben. Efter vend om fik hendes fisse over munden og slikket hende et stykke tid, inden hun gav en øko guffer som var tæt på hvor jeg kom i hendes mund. Det vil hun ikke have. På med regntøjet og en dejlig ridetur fra hende af inden måtte give op. Derefter lå vi i arm og småsnakkede. Brysterne var hjulpet lidt, sagde hun, men det kunne jeg nu ikke mærke de var. Var ude igen efter godt 40 min. Gentagelse kunne godt finde sted når jeg engang kom på de kanter igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baldy 46 Skrevet 22. Februar, 2023 Hej Knold, Er hun stadig på gården lidt syd for Ikast? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 22. Februar, 2023 Baldy skrev, for 2 timer siden: Hej Knold, Er hun stadig på gården lidt syd for Ikast? Det var hun den dag....som jeg forstod på hende så har hun været der nogle måneder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg