Bulder 182 Skrevet 14. September, 2022 Jeg har haft fornøjelsen af, at besøge lille Naya. Link kan findes ved at søge på Naya Aarhus. At linke på mobil er ikke min spidskompetence . Jeg har besøgt hende nogle gange, og det har været på forskellige gamle thai vandhuller. Sidst var det tæt på Læsdøesgade. Naya er en virkelig sød og dejlig dame sidst i 30erne. Vi kender hinanden så det er med kys og kram fra start . Derefter klæder vi os nøgne og har forskellige orale øvelser, og det er hun virkelig god til. Hun er tændt og våd på meget kort tid, så det er skønt at skikke hende. Jeg får hende om på alle fire, og giver hende en hård omgang doggy-style. Jeg prøver om hun er til anal, og bliver overrasket over at det åbenbart tænder hende. Hun er meget stram, men min anakonda er af mindre størrelse og alligevel skal vi arbejde noget for sagen. Men hold da op hun er god. Jeg tror ikke hun kan klare de store penis-drenge. Får sjoveren vasket og så går den vilde ridt med flere forskellige stillinger, hvorefter jeg kommer med et brag. Hun er bare fantastisk. Bruger en del olie på sig selv, så BTB er en oplevelse for sig. Under hele seancen er der masser af kys og kærtegn. Jeg synes hun er en ener. Passende alder til mig, dejlige bryster, slank og nærmest petit. Pris og sted står ikke i annoncen, men send sms og du bliver oplyst 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 15. September, 2022 (edited) Det må være denne kvinde https://annoncelight.dk/showad/339721 Redigeret 15. September, 2022 af Cogb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 15. September, 2022 Cogb skrev, for 11 timer siden: Det må være denne kvinde https://annoncelight.dk/showad/339721 Præcis hende jeg besøgte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 15. September, 2022 Er det dejlige Naya som var ved amita førhen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 15. September, 2022 Ja det er det. Har du også gode oplevelser med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 15 Skrevet 21. September, 2022 Så blev det min tur til at aflægge Naya et visit, efter jeg i flere år er gået uden om thai-stederne, fordi jeg syntes, at servicen har været nedadgående, mens priserne var gået den modsatte vej. Men de forskellige positive omtaler af Naya overbeviste mig om, at jeg skulle en tur forbi hende og efter et par telefonsamtaler var vi blevet enig om, at jeg skulle have en times FP+ Det startede med, at jeg fik en omgang nogenlunde omgang massage af min ryg og ben, inden Naya tog tøjet af og gik i gang med body to body, hvilket meget hurtigt fik tændt mig og et par fingere mellem hendes ben overbeviste mig om, at det ikke kun var mig der var klar til, at jeg skulle dreje mig en halv omgang Da jeg havde gjort dette, var det slut med massagen, men det var heller ikke den, at jeg var kommet efter min kammerat forsvandt meget hurtig ind i hendes mund og der tænkte mig, at jeg bare skulle have taget en halv time med megafransk. Men det havde jeg heldigvis ikke, efter en omgang fransk forsatte hun op ad min krop, så jeg kunne mærke resten af hende og efter flere forskellige stillinger med dansk og gensidige fransk, kom turen til plusset, der skulle prøves efter Bulders indlæg og det var hun mere end klar på, så jeg gled stille og rolig ind i hendes r.. og satte derefter tempoet op til både hendes og min store tilfredshed Så var det igen tid til at gentage de forskellige stillinger og denne gang med anal som en ekstra mulighed og det hele sluttet med, at Naya red mig anal, mens jeg kom den hele store afslutning Og jeg skal snart afsted igen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 103 Skrevet 21. September, 2022 Morten H skrev, 1 time siden: Så blev det min tur til at aflægge Naya et visit, efter jeg i flere år er gået uden om thai-stederne, fordi jeg syntes, at servicen har været nedadgående, mens priserne var gået den modsatte vej. Men de forskellige positive omtaler af Naya overbeviste mig om, at jeg skulle en tur forbi hende og efter et par telefonsamtaler var vi blevet enig om, at jeg skulle have en times FP+ Det startede med, at jeg fik en omgang nogenlunde omgang massage af min ryg og ben, inden Naya tog tøjet af og gik i gang med body to body, hvilket meget hurtigt fik tændt mig og et par fingere mellem hendes ben overbeviste mig om, at det ikke kun var mig der var klar til, at jeg skulle dreje mig en halv omgang Da jeg havde gjort dette, var det slut med massagen, men det var heller ikke den, at jeg var kommet efter min kammerat forsvandt meget hurtig ind i hendes mund og der tænkte mig, at jeg bare skulle have taget en halv time med megafransk. Men det havde jeg heldigvis ikke, efter en omgang fransk forsatte hun op ad min krop, så jeg kunne mærke resten af hende og efter flere forskellige stillinger med dansk og gensidige fransk, kom turen til plusset, der skulle prøves efter Bulders indlæg og det var hun mere end klar på, så jeg gled stille og rolig ind i hendes r.. og satte derefter tempoet op til både hendes og min store tilfredshed Så var det igen tid til at gentage de forskellige stillinger og denne gang med anal som en ekstra mulighed og det hele sluttet med, at Naya red mig anal, mens jeg kom den hele store afslutning Og jeg skal snart afsted igen lyder godt hvad måtte du give for en time med anal ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 21. September, 2022 Har hun store bryster og kan i fortælle lidt mere om hvordan hun ser ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 29. Oktober, 2022 Bulder skrev, den 14.9.2022 at 19:16: Jeg har haft fornøjelsen af, at besøge lille Naya. Link kan findes ved at søge på Naya Aarhus. At linke på mobil er ikke min spidskompetence . Jeg har besøgt hende nogle gange, og det har været på forskellige gamle thai vandhuller. Sidst var det tæt på Læsdøesgade. Naya er en virkelig sød og dejlig dame sidst i 30erne. Vi kender hinanden så det er med kys og kram fra start . Derefter klæder vi os nøgne og har forskellige orale øvelser, og det er hun virkelig god til. Hun er tændt og våd på meget kort tid, så det er skønt at skikke hende. Jeg får hende om på alle fire, og giver hende en hård omgang doggy-style. Jeg prøver om hun er til anal, og bliver overrasket over at det åbenbart tænder hende. Hun er meget stram, men min anakonda er af mindre størrelse og alligevel skal vi arbejde noget for sagen. Men hold da op hun er god. Jeg tror ikke hun kan klare de store penis-drenge. Får sjoveren vasket og så går den vilde ridt med flere forskellige stillinger, hvorefter jeg kommer med et brag. Hun er bare fantastisk. Bruger en del olie på sig selv, så BTB er en oplevelse for sig. Under hele seancen er der masser af kys og kærtegn. Jeg synes hun er en ener. Passende alder til mig, dejlige bryster, slank og nærmest petit. Pris og sted står ikke i annoncen, men send sms og du bliver oplyst Du skriver du får vasket sjoveren, gør hun det uden gummi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Oktober, 2022 Gumbas skrev, for 11 timer siden: Du skriver du får vasket sjoveren, gør hun det uden gummi ? Der står i hendes annonce hvad hun tilbyder https://annoncelight.dk/showad/339721 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 374 Skrevet 3. November, 2022 Aarhuselsker skrev, den 30.10.2022 at 09:47: Der står i hendes annonce hvad hun tilbyder https://annoncelight.dk/showad/339721 Synes ikke der er billeder af hende på profilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. November, 2022 exostar skrev, Lige nu: Synes ikke der er billeder af hende på profilen Rigtigt set Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 374 Skrevet 3. November, 2022 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Rigtigt set Men har der ikke været det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. November, 2022 exostar skrev, for 4 minutter siden: Men har der ikke været det? Nej hun har aldrig haft fotos på. Måske du tænker på en anden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 374 Skrevet 3. November, 2022 Det gør jeg nok så. Nå kan nogen beskrive hende? Petit? Bryster? Røv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg