Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte NiNa i går. Hun lever helt op til annoncebeskrivelsen. Lille, smuk, venlig, imødekommende. Kysser gerne og længe. Økoblow og dejlig lidenskabelig sex. Taler et nogenlunde engelsk. Et fund til 1000 kr. Kan absolut anbefales hvis man er til små thainips.

Men:  Hun er der kun til på lørdag og drager derefter til Jylland. Kommer måske tilbage om en månedstid

Del dette indlæg

Link til indlæg
forkæleren skrev, for 18 timer siden:

Jeg besøgte NiNa i går. Hun lever helt op til annoncebeskrivelsen. Lille, smuk, venlig, imødekommende. Kysser gerne og længe. Økoblow og dejlig lidenskabelig sex. Taler et nogenlunde engelsk. Et fund til 1000 kr. Kan absolut anbefales hvis man er til små thainips.

Men:  Hun er der kun til på lørdag og drager derefter til Jylland. Kommer måske tilbage om en månedstid

Var der anal med i pakken- kan se hun også tilbyder det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ledelsen skrev, 1 time siden:

Var der anal med i pakken- kan se hun også tilbyder det 

Undskyld men hvad er det du ikke forstår?

De kører med et slagtilbud på 1000 kr. for en time, og der står, citat "(ikke uden, ikke anal)", bagefter.

Det burde ikke være svært at forstå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 3 timer siden:

De kører med et slagtilbud på 1000 kr. for en time, og der står, citat "(ikke uden, ikke anal)", bagefter.

Havde jeg ikke li set - min fejl 

Ved du eventuelt hvad anal koster

Redigeret af Ledelsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 5 timer siden:

De 1000 er sikkert ikke uden kondom og heller ikke inkl anal. Længere nede i teksten på eg og annoncen kan man se at "hun er til det hele og anal", så nogle kigger begge steder i teksterne. Så 1000 for alt det ville være for billigt, undtagen få andre steder hvor det godt kan lade sig gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 7 timer siden:

Havde jeg ikke li set - min fejl 

Ved du eventuelt hvad anal koster

Det koster sgu nok det som det plejer at koste. En plovmand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...