mr.fyn 5 Skrevet 15. September, 2022 https://annoncelight.dk/showad/352158 nogle der kender, har været her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 15. September, 2022 Hun ser godt nok fræk ud...liderlig krop..gad vide om hun låser fissen så man kun give hende anal? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johannes Dypperen 61 Skrevet 16. September, 2022 Kim Madsen skrev, for 9 timer siden: Hun ser godt nok fræk ud...liderlig krop..gad vide om hun låser fissen så man kun give hende anal? Kim, der er en opgave for dig. En tur til Fyn, og derefter en detaljeret rapport! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 16. September, 2022 Er der nogen der har besøgt eller haft kontakt med hende. Er lidt stiv i underlivet ved tanken om et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 16. September, 2022 Der ingen kontakt ,,og svar på beskeder tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.fyn 5 Skrevet 17. September, 2022 bonderosen skrev, for 11 timer siden: Der ingen kontakt ,,og svar på beskeder tilbage Øv…. Ser satem ellers fræk ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 17. September, 2022 Enig gad satme godt besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 51 Skrevet 18. September, 2022 Jeg har besøgt Cille for 6 mdr siden. Dengang havde vi kontakt på scor, hvor jeg blev inviteret hjem til til hende, dog skulle det hele sendes live til hendes mand, der sad et sted og så med. Dengang kostede det ikke noget, fik hvad jeg ønskede, det gjorde hun også, dog ville hun helst kneppes i røven. En lidt speciel oplevelse, men dejligt at tænke tilbage på. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 18. September, 2022 Hej alle. Jeg har skrevet med Cille. Hun får så mange SMS så hun ikke kan følge med. Hun er i Odense og er ikke fake. Jeg prøver om jeg kan få en aftale med hende men det er jo svært når hun får så mange SMS. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smeden1968 11 Skrevet 19. September, 2022 Har forsøgt at få en aftale med Cille, men hun skrev hun ikke havde tid. Tror mere hun nyder opmærksomheden, end at mødes med nogen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.fyn 5 Skrevet 19. September, 2022 Tror desværre du har ret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 19. September, 2022 Utotligt folk gider lave sådan en møg useriøs annonce,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 19. September, 2022 Hvis hun har så travlt at hun ikke kan følge med, burde hun måske lade være med at genaktivere sin annonce hver dag. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 19. September, 2022 Johannes Dypperen skrev, den 16.9.2022 at 10:13: Kim, der er en opgave for dig. En tur til Fyn, og derefter en detaljeret rapport! Har smset hende...ingen respons. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildeViking 57 Skrevet 20. September, 2022 Har smset med hende og fået svar men det tog hende en halv dag at svare, tror hun har travlt og det er jo kun godt for hende, jeg vil hellere have at jeg får et forsinket svar tilbage end slet ikke nogen. Skulle have haft tid i denne uge til at arrangere noget med hende men tror sku ikke jeg har tid længere da andet er kommet op og hun nok ikke er en dame der kan arrangere med få timers advarsel Ved godt at nogle GPer ikke svare tilbage efter nogle timer da de ikke vil skrive til en der måske har family og kun kunne skrive da de selv skrev men jeg syns der er mange i øjeblikket der ikke svare tilbage npr det kommer til danske damer. Men jeg selv bruger ikke GPer hvis jeg har kæreste på så kan sakkens modtage svar på vilket som helst tidspunkt. Måske man skulle begynde at skrive det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 20. September, 2022 Ja der fint vilde viking, x manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.fyn 5 Skrevet 20. September, 2022 Hun skulle lave en onlyfans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 20. September, 2022 Hej alle. Jeg har besøgt denne skønhed. Hun ville ikke have at jeg lavede en anmeldelse af hende. Men jeg kan bekræfte at billederne er ægte. Hun er meget lækker. Desværre kan jeg ikke komme med flere oplysninger. Skal besøge hende igen helt sikkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 21. September, 2022 zx10 skrev, den 18.9.2022 at 16:50: Jeg har besøgt Cille for 6 mdr siden. Dengang havde vi kontakt på scor, hvor jeg blev inviteret hjem til til hende, dog skulle det hele sendes live til hendes mand, der sad et sted og så med. Dengang kostede det ikke noget, fik hvad jeg ønskede, det gjorde hun også, dog ville hun helst kneppes i røven. En lidt speciel oplevelse, men dejligt at tænke tilbage på. Din oplevelse med hende er en tro kopi af min. Og hendes røv er fuldstændig umættelig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildeViking 57 Skrevet 21. September, 2022 bonderosen skrev, for 16 timer siden: Ja der fint vilde viking, x manden Den fangede jeg ikke lige?? Siger du jeg er hendes x mand? Det er da en fin bedrift for mig når jeg ikke engang er 40 og har boet i udlandet i over 10år Bare fordi jeg siger at det er da godt for hende at hun har travlt og hvis jeg var hendes x-mand så ville jeg nok ikke gøre brug at GPer hvis jeg havde adgang til sådan en sex-sulten dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 29. September, 2022 Er der slet ingen der har været på besøg hos Cille her på det sidste??? Kunne da være lækkert og høre lidt beretninger om jeres møde med hende... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 22. Maj, 2023 Stadig ingen der har kontakt med Cille????????????????????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg