Hop til indhold
cassanova

Jeg er blacklistet i Thaimiljøet.

Recommended Posts

Jeg er blevet blacklistet blandt en del af thai GP ‘ erne i Esbjerg. Det er dog kun en del af dem. Åbenbart GP ‘ ere som er tilknyttet en bestemt bordelmutter som modtager alle bookinger af Thaipiger i østerbyen. Det eneste jeg har gjort er at skrive en ærlig anmeldelse og at afvise et par tilbud som var alt for dyre samt at kommentere alt for koldt vand i et spabad! Det gør mig nu ikke noget udvalget af Thaipiger i Esbjerg er enormt, Littlebangkok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ved gode nyheder så ved du hvem du skal støtte med dine penge og hvem du ikke skal støtte.

Bare rolig nu når krisen rigtig kommer til at kradse kan det være dig der stiller betingelserne....

Del dette indlæg

Link til indlæg

He he...

Har fuld forståelse for at du vil have valuta for dine tjente penge, især fordi du vel tilhører de 90% kunder (undertegnede inkl.) hvis timeløn er væsentligt lavere end én standard GP'er :D

Meeeeen det er nu sådan at brokkehoveder kan have det svære med sex og service end ikke-brokkehoveder :lol:

Redigeret af Blækspruttemanden
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Olympus
cassanova skrev, 1 time siden:

Jeg er blevet blacklistet blandt en del af thai GP ‘ erne i Esbjerg. Det er dog kun en del af dem. Åbenbart GP ‘ ere som er tilknyttet en bestemt bordelmutter som modtager alle bookinger af Thaipiger i østerbyen. Det eneste jeg har gjort er at skrive en ærlig anmeldelse og at afvise et par tilbud som var alt for dyre samt at kommentere alt for koldt vand i et spabad! Det gør mig nu ikke noget udvalget af Thaipiger i Esbjerg er enormt, Littlebangkok.

Det er du jo i din gode ret til. Tak for advarslen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er en omsiggribende tendens at en enkelt mutter styrer mange piger på forskellige lokationer. 
Jeg havde får år tilbage fornøjelsen af henvendelser fra en mutter og også fra hendes mand, med trusler af de mere grove. Hendes koncern er nu lukket og slukket. Det sker med de fleste thaiorganisationer, fordi de ikke evner at holde sig i flyverskjul. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Tak for info. Et spabad skal være 37 grader. Ved godt det er dyrt at varme op, men så må der bare slukkes for det og ikke tilbydes.

At du synes et "tilbud" er for dyrt, er du i din gode ret til.

Når nu krisen for alvor sætter ind, vil vedkommende mutter nok tænke anderledes. Det er ikke pigerne på stedet der er problemet.

Er for længst holdt op med at besøge thai-steder. Det er så synd for nogle at pigerne. De har ikke en skid at skulle ha sagt overfor mutter og deres indtjening bliver godt plukket at mutter, oveni den alt for dyre dagsleje.

På toppen er der bare generelt misforståelser mellem pigen på stedet og kunden, da aftalen bliver lavet af mutter.

Har en gang fået privatnummer af en pige på et thaisted. Det var lidt nemmere, da hun ikke boede på klinikken og jeg så derved kunne besøge hende privat.

Hun er rejst ud af landet nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad skal vi med dit indlæg ??? ..at du er blevet blacklistet er da os totalt ligegyldigt. Find en anden pige og kom videre. Esbjerg har da intet med "little bangkok" at gøre..det er de samme 10 annoncer hver dag med ældre Thaikoner plus de normale 3-4 sommerfugle som kommer hver 2-3 uge...iøvrigt er det ikke synd for disse Thaipiger..de kan da bare smutte hvis de vil. Problemet er at mange ikke har forladt landet i tide og er her ulovligt på "overstay visa" dertil kommer en afhængighed at spil og alkohol og dyre vaner som absolut skal udpensles på de sociale medier. Selvom mange giver 50/50 til ejeren tjener de bedste thaipiger alligevel 5000-10.000 om dagen og endnu mere hvis de er så kloge at leje eget sted som ex. Rose i Vejle. Hun tjener på 3 dage hvad de fleste gør om måneden. Så mænd er selv med til at holde gang i butikken til glæde for pige og mutter, men stop den naive tilgang til denne branche, især hvis man ikke aner, hvad der virkelig foregår bag gardinet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dentaknemmelige skrev, den 28.9.2022 at 09:55:

Hvad skal vi med dit indlæg ??? ..at du er blevet blacklistet er da os totalt ligegyldigt. Find en anden pige og kom videre. Esbjerg har da intet med "little bangkok" at gøre..det er de samme 10 annoncer hver dag med ældre Thaikoner plus de normale 3-4 sommerfugle som kommer hver 2-3 uge...iøvrigt er det ikke synd for disse Thaipiger..de kan da bare smutte hvis de vil. Problemet er at mange ikke har forladt landet i tide og er her ulovligt på "overstay visa" dertil kommer en afhængighed at spil og alkohol og dyre vaner som absolut skal udpensles på de sociale medier. Selvom mange giver 50/50 til ejeren tjener de bedste thaipiger alligevel 5000-10.000 om dagen og endnu mere hvis de er så kloge at leje eget sted som ex. Rose i Vejle. Hun tjener på 3 dage hvad de fleste gør om måneden. Så mænd er selv med til at holde gang i butikken til glæde for pige og mutter, men stop den naive tilgang til denne branche, især hvis man ikke aner, hvad der virkelig foregår bag gardinet.

Du burde virkelig droppe dine forudantagelser om ting du ikke kender til.. Så mange timer er der jo kun lige knap og nap på et døgn:lol:.. Hvis man regner med at gæsterne i gennemsnit bruger 800 kr så ville det være 12 timers arbejde for at bare tjene 10.000 kr.. Så skal de lige dele med mutter som tager halvdelen efter dit udsagn.. Så skal pigen have en gæst hver time uden at spise, slappe af, bade, sove osv osv.. Jeg tænker også mange måske kun bestiller noget massage.. Jeg kan ikke forestille mig der overhoved findes så mange sexkøbere i Danmark:lol:.. 

5000 lyder mere rimeligt.. Så det jo "kun" 10-12.000 kr de reelt skal knalde ind på dagen.. Selvom det også lyder som meget med de priser de fleste thai steder tager..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ikke decideret et bordel, så tager jeg ofte bare massage til de ca 400 kr per time. Kvinder besøger også Thaisteder og vælger vel også "bare massage" ? ja hvad ved jeg. Og der er vel for hulen andre Mænd end mig, der ikke kun ønsker pikken ordnet, men også ser en velvære i massage?... Ja og så selvfølgelig dem der tager fp til 1200-1500 kr. 

Men en kombination at ren massage ydelser og massage med ekstraydelser burde ikke give en vandvitttig høj indtjening. Specielt ikke, når det praktisk talt altid er muligt at få en tid, næsten som man ønsker. Her kunne man tænke sig, at nogle Piger måske smører lidt tykt på, når de skal prale af indtjening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...