Skanderbronx 29 Skrevet 16. September, 2022 Hey Har kigget lidt på Nora fra Tyskland. https://annoncelight.dk/showad/310949 Jeg har aldrig været med en GP der er højere end mig. Og aldrig været med en GP der er rødhåret. Jeg har læst anmeldelserne herinde og i bund og grund står der bare at hun er sød. snakkesalig og høj. Det er ikke helt nok for mig. Overall har jeg besøgt måske 25 GPer. Og de 8-10 har været pengene værd for mig. Hvad synes besøgende om Nora. Hvis i glemmer højden og hårfarven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 17. September, 2022 Nu er det et levende menneske du skal møde, så tænker da at kemi, mellem dig og i dette tilfælde den tyske skønhed Nora, i den grad spiller ind, ift. om du får en god oplevelse. ( Har læst rigtig gode anmeldelser af den smukke rødtop, og også en enkelt knap så positiv, har aldrig selv haft fornøjelsen, desværre). Har selv besøgt en anden GP, som faktisk kun bliver rost til skyerne herinde, personligt startede det hele lidt skævt, og det ligesom fortsatte bare med at føles forkert - Nuvel, efter at have evalueret på oplevelsen, kan jeg hovedsageligt konkluderer, at jeg selv var medvirkende til, at stå med en forkert følelse både under og efter besøget. Derfor ingen anmeldelse herinde. Held og lykke med dit mulige besøg hos den mega smukke Nora. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 17. September, 2022 Hun er uden tvivl smuk hvis billederne er retvisende. Når det så er sagt er min værste oplevelse med en GP, med den smukkeste GP jeg nogensinde har set. Jeg søger GP'er som nyder deres job. Og som ikke siger at de 30 minutter snart er gået efter 12 minutter. Det har jeg oplevet et hav af gange efterhånden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 17. September, 2022 Vær kræsen, og gå udelukkende efter de besøg, hos piger, som med alt tydelighed arbejder selvstændigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2408 Skrevet 17. September, 2022 (edited) Jeg har besøgt hende og det var en 100% positivt oplevelse Skanderbronx skrev, for 3 timer siden: Hun er uden tvivl smuk hvis billederne er retvisende. Det er hende på billederne og de retvisende - what you se, is what you get. Skanderbronx skrev, for 3 timer siden: Jeg søger GP'er som nyder deres job. Du får det som du betaler for og ikke en kæreste....... Skanderbronx skrev, for 3 timer siden: Og som ikke siger at de 30 minutter snart er gået efter 12 minutter. Du får hvad du betaler for, så køb den tid du har behov for, forvent ikke at du får 40 minutter hvis du har betalt for 30 minutter. Der bliver på igen måde snydt med tiden, du får den tid du har betalt for ved hende. Hun er god til at få afstemt forventningerne før du besøger hende, når man kontakter hende gør hun opmærksom på at "I do no kissing and no anal and everything with condom." så ingen er i tvivl om det. Hun er en sød pige at tale med, men forvent ikke en GFE. Hun taler perfekt engelsk og selvfølgelig tysk. Hun er en lækker slank lang benet babe med en stram fisse https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=310949&search_and_or=or Redigeret 17. September, 2022 af lille_peter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-60 41 Skrevet 17. September, 2022 Hun er meget god. Det er en lidt særegen oplevelse med en så høj dame. Hun kysser ikke men snakker gerne hvis stemningen er god. Vi snakkede om aldersforskel og hun sagde at det betød ikke noget for hende, vel ment på mig. Hun er i en ny luksuslejlighed med en ret diskret indgang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 18. September, 2022 Hendes hår er lidt kortere, fået et par piercinger og måske en tattoo eller to , siden de billeder. Men du møder en høj smuk og slank kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 18. September, 2022 Hvor har hun fået piercinger, smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 18. September, 2022 Bosse1910 skrev, for 58 minutter siden: Hvor har hun fået piercinger, smiler En i næsen, mellem næseborene.. Ret moderne for kvinder i tyverne tror jeg.. og nogle flere i ørene.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hobbysex 1 Skrevet 14. Oktober, 2022 en type jeg gerne vil prøve men ser ud til hendes humør går lidt op og ned, fandt hendes annonce inde på annoncelight men nu kan jeg ikke finde den derinde, kun hvis jeg søger direkte på nettet skrev til hende i går og ventede tålmodigt, intet svar. har så ringet et par gange i dag og intet svar- indtil videre ringe service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puritania 99 Skrevet 15. Oktober, 2022 Nora er en dejlig kvinde, specielt at være sammen med en der er så høj og slank. Hun kan godt være lidt svær at tale med, man skal bare være venlig, hun har meget attitude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 15. Oktober, 2022 hobbysex skrev, for 12 timer siden: en type jeg gerne vil prøve men ser ud til hendes humør går lidt op og ned, fandt hendes annonce inde på annoncelight men nu kan jeg ikke finde den derinde, kun hvis jeg søger direkte på nettet skrev til hende i går og ventede tålmodigt, intet svar. har så ringet et par gange i dag og intet svar- indtil videre ringe service. Annoncen er PT opdateret den 12 oktober .. Du kan ikke forvente , at hun svarer på henvendelser de dage , hvor hun ikke har annoncen på .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 15. Oktober, 2022 Retvisende billleder. Nora er sød, sjov og godt selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 16. Oktober, 2022 hobbysex skrev, den 14.10.2022 at 22:02: en type jeg gerne vil prøve men ser ud til hendes humør går lidt op og ned, fandt hendes annonce inde på annoncelight men nu kan jeg ikke finde den derinde, kun hvis jeg søger direkte på nettet skrev til hende i går og ventede tålmodigt, intet svar. har så ringet et par gange i dag og intet svar- indtil videre ringe service. Hun arbejder ikke hver dag. Mener blandt andet hun altid har fri om torsdagen. Hvis hendes annonce er opdateret den dag du skriver, får du svar. Jeg har besøgt 25 ish GPer. Hun er i top2. Hun får en til at føle sig afslappet. Hun er enormt sød. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdfg 0 Skrevet 21. Februar, 2023 Er der nogen små mænd som har erfaring med hende? Er selv blot 170 cm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 22. Februar, 2023 sdfg skrev, for 9 timer siden: Er der nogen små mænd som har erfaring med hende? Er selv blot 170 cm. prøv dog og læs alle indlægene i tråden så er dit spørgsmål besvaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg