pussyhunter 16 Skrevet 4. November, 2013 Virkelig ingen der har forsøgt sig med et voksende antal latino-piger i Gentofte og Hellerup? de ser jo lækre og lovende ud, men som sædvanligt - holder de gyldne løfter og smukke billeder? Ingen links her, for der er faktisk nogle stykker. Men findes bl.a, i EB under Gentofte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 4. November, 2013 jeg har været et sted i Hellerup på Bernstorffsvej tæt på stationen, hvor der var en latino som bare var lækker, men jeg kan ikke huske hendes navn. smid nogle links : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussyhunter 16 Skrevet 4. November, 2013 Her er hele striben ABSOLUT ANGELINA GENTOFTE debuterende blondine, DD-skåls bryster. Deep throat. 5033 2181 massage.side6.dk/angelina (København, Storkøbenhavn) ABSOLUT BEATRISE FØRSTE gang i Gentofte. Brunette, DD-skåls bryster. 8191 0640 massage.side6.dk/beatrise (København, Storkøbenhavn) ABSOLUT GENTOFTE 21 årig sexet passioneret eksotisk pige. Kun for en uge. 5038 0070 massage.side6.dk/latinlover (Storkøbenhavn) ABSOLUT GENTOFTE LATINAMODELLER Alle former. Ny latinpige hver 15. dag. 5271 9855 massage.side6.dk/glamourgirls (Storkøbenhavn) ABSOLUT GENTOFTE MULAT H-skåls brysyer. Speciale. Megafransk. Døgnåbent. 5024 1883 massage.side6.dk/topacio (Storkøbenhavn) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1257 Skrevet 4. November, 2013 Jeg besøgte Topacia her til aften. En oplevelse på det jævne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 5. November, 2013 Jeg besøgte Topacia her til aften. En oplevelse på det jævne. Er det hende på billederne ? Og hvorfor kun en oplevelse på det jævne ? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1257 Skrevet 5. November, 2013 Er det hende på billederne ? Og hvorfor kun en oplevelse på det jævne ? Vil ikke afvise at det er hende på billederne bagfra, men det er ikke hendes bryster. De hang noget mere end dem på billedet, men de var ægte. Hun var lidt for professionel... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussyhunter 16 Skrevet 5. November, 2013 Tak til den aldrende rotte for svar ! jeg presser lidt mere - har nogen været ger på stedet· massage.side6.dk/glamourgirls Linda ligner en pige, jeg vil have mege fornøjelse af at fornøje.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9506 Skrevet 20. November, 2013 Tak til den aldrende rotte for svar ! jeg presser lidt mere - har nogen været ger på stedet· massage.side6.dk/glamourgirls Linda ligner en pige, jeg vil have mege fornøjelse af at fornøje.... Var der i dag. Ingen "Linda", men Angie og Samy. Smider en anmeldelse op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 23. November, 2013 ABSOLUT GENTOFTE MULAT H-skåls brysyer. Speciale. Megafransk. Døgnåbent. 5024 1883 massage.side6.dk/topacio (Storkøbenhavn) Jeg ville umiddelbart blive mistænksom, når der står at hun har H-skål, men i linket står der dd-skål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cool_Iron 0 Skrevet 26. November, 2013 Samy er ihvertfald hende på billederne. Hende har jeg haft fornøjelsen af. Super sød pige. Snakker desværre ikke særlig godt engelsk, men hun er udstyrret med den mest fantastiske latino røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 27. November, 2013 Se også her vedr. Charlottenlund Kan som nævnt her anbefale Katarine hvis du kun søger massage + en olie-spiller, "I did not have sex with that woman" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg