Ilikeasian 149 Skrevet 13. December, 2022 Kami skrev, for 5 timer siden: Jeg har ikke haft æren af at møde Cherry endu. Har dog overvejet det rigtig mange gange. Bliver bare lidt i tvivl om hvad jeg skal sige i røret når jeg skal booke tid. Tænker mere hvis det ikke er hende man snakker med når ringer for at booke. Har også lige nogle spørgsmål hvis nogle kan hjælpe med at besvare dem. - er det hende man snakker med når man booker tid. Kan man skrive eller kun ringe? - er alle hendes service inkluderet i prisen eller er der nogle der koster extra? - snakker hun dansk? tak på forhånd Jeg sms'er altid. Spørger om hun arbejder og om man kan booke en tid. Men det kan vel også siges i telefonen... alle normale service som er beskrevet her er med i prisen. Jeg booker dog aldrig mindre en 1 time, så jeg ved ikke om der er forskel på en halv time... tro mig man kan sagtens få en time til at gå med cherry. Det er ikke hende selv man snakker med men der plejer at være ret god styr på det. Man kan være ude for at der ikke bliver svaret med det samme, men prøv igen senere. Book i god tid her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2265 Skrevet 13. December, 2022 Kami skrev, for 7 timer siden: - snakker hun dansk? Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kami 5 Skrevet 14. December, 2022 dhnmdst skrev, for 18 timer siden: Nej Det undrede mig bare da hun har skrevet i sin annonce at hun er halv Thai/halv dansk. Så skriver hun også at hun taler dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2265 Skrevet 14. December, 2022 Kami skrev, for 41 minutter siden: Det undrede mig bare da hun har skrevet i sin annonce at hun er halv Thai/halv dansk. Så skriver hun også at hun taler dansk. Altså jeg har ikke indtryk af at hun taler dansk…måske andre ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 485 Skrevet 14. December, 2022 (edited) Er der andre end mig, der har det her problem? EDIT: og deres numre er ikke blokeret hos min udbyder, for én gang har de svaret "Hi" tilbage på en sms Redigeret 14. December, 2022 af padelguden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking69 56 Skrevet 15. December, 2022 de har sikkert sindsyg mange kunder.. / tager pauser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joe2 1 Skrevet 15. December, 2022 Nu har jeg prøvet at få kontakt mange gange uden held. Sidst skrev jeg om det var muligt at få en tid på et eller andet tidspunkt i næste uge (skrevet en søndag)... Igen uden svar. Måske de bare skulle lukke annoncen ned hvis der er fuldt booket en hel uge frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 207 Skrevet 15. December, 2022 Tog Chancen og ringede til The Queen of Søborg i dag lidt før 9... Tlf var slukket.... forsøgte ca 1 tme senere og der var hul igennem og snakkede med en dame som sagde at Cherry ikke lige var til stede og vidste ikke om hun ville have kunder idag??, men hun ville ringe tilbage .... tror der gik 5 min så ringede hun op sagde hun havde tid 12:30... Yes endelig en aftale på plads og første gang. Forventningerne var store efter alt den super omtale hun har fået herinde. Ringede på døren til tiden og blev mødt af en stor smilende smuk quinde..... efter et bad sammen fik jeg en uforglemmelig oplevelse, som alle andre ..... men hold kæft hvor jeg dog har dummet mig ... havde jeg vidst hvad det vil sige at besøge Cherry, havde jeg godt nok besøgt hende før... daaamn, men nu ved jeg da hvor jeg skal på besøg igen... Det Jul det Cool, det ny vi hygger os bedst..... Ha en super dag alle sammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 207 Skrevet 15. December, 2022 Joe2 skrev, for 9 minutter siden: Nu har jeg prøvet at få kontakt mange gange uden held. Sidst skrev jeg om det var muligt at få en tid på et eller andet tidspunkt i næste uge (skrevet en søndag)... Igen uden svar. Måske de bare skulle lukke annoncen ned hvis der er fuldt booket en hel uge frem. Da jeg var der idag, var der godt nok helt stille, tror sgu ikke der var andre ?? har ingen anelse om hvor mange kunder de har om dagen, eller om de bare spreder kunderne ud på en hel uge så de ikke bliver slidt op.... der er flere af de "eftertrakte" der ikke kører på i døgndrift.... kommer nok også meget an på om de arbejder under en slavepisker eller kører showet selv , men har som sagt kun besøgt hende en gang, og aner ikke hvordan hun prioritere sine dage... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joe2 1 Skrevet 15. December, 2022 OK, jeg prøver igen senere på ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 207 Skrevet 16. December, 2022 (edited) Joe2 skrev, for 8 timer siden: OK, jeg prøver igen senere på ugen. Du skal ikke sende sms, men ringe til dem... Har aldrig fået svar på sms på tidligere hendvendelse, men efter jeg ringede blev der sendt SMS'er Du må ikke give op, det lønner sig at blive ved hahaha ... Håber du kommer igennem. Redigeret 16. December, 2022 af SirK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 106 Skrevet 16. December, 2022 Jeg bestilte min tid hos Cherry via SMS, men jeg plejer at bestille et par dage i forvejen og bekræfte dagen før + samme dag. Det giver nok et godt indtryk og pigen bliver positiv. Jeg har også booket nogle piger en uge i forvejen. Det er så sket, at de er blevet smigret og oplevet det som nærmest romantisk. Så jeg tror på at reservere på forhånd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Creampie 42 Skrevet 16. December, 2022 padelguden skrev, den 15.12.2022 at 00:40: Er der andre end mig, der har det her problem? EDIT: og deres numre er ikke blokeret hos min udbyder, for én gang har de svaret "Hi" tilbage på en sms Det var min oplevelse med afbrænder: https://www.eroguide.dk/forum/topic/159906-cherry-i-bagsværd/?do=findComment&comment=1467180 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Normal 107 Skrevet 20. December, 2022 Shit, hun ser godt ud - hvorfor har jeg ikke set hende før?!? Hendes billeder ser lidt photoshoppede ud, er hun så tynd og fin i virkeligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr Piper Skrevet 20. December, 2022 Jeg oplever aldrig problemer med at booke hos Cherry, jeg tro ikke hun har så mange kunder om dagen, og arbejder kun når hun har lyst. Som andre populære piger har hun helt klart sine favoritter som "kommer først til" Ligesom danske Filippa............. Jeg besøger stadigvæk et par "favoritpiger" der officielt er stoppet i branchen, men som tilbyder tider, når de har lyst eller mangler lidt penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2265 Skrevet 20. December, 2022 Normal skrev, for 3 timer siden: er hun så tynd og fin i virkeligheden? Ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hej Sa 1 Skrevet 2. Januar, 2023 Er der nogen der har haft held med at kontakte Cherry her efter nytår? Jeg har både prøvet at sende en SMS og ringet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2265 Skrevet 2. Januar, 2023 Hej Sa skrev, for 4 minutter siden: Er der nogen der har haft held med at kontakte Cherry her efter nytår? Jeg har både prøvet at sende en SMS og ringet. Jeg har lige haft kontakt og lavet en aftale med Cherry i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hej Sa 1 Skrevet 2. Januar, 2023 Har du bare ringet til nummeret i hendes annonce, eller er der et andet nummer man kan ringe på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2265 Skrevet 2. Januar, 2023 Hej Sa skrev, for 55 minutter siden: Har du bare ringet til nummeret i hendes annonce, eller er der et andet nummer man kan ringe på? Nummeret i hendes annonce…ringede et par gange uden svar, kort efter blev der ringet tilbage… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Airbus333 9 Skrevet 3. Januar, 2023 Hun havde menstruation over nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2265 Skrevet 3. Januar, 2023 (edited) Hjemme igen efter en lækker time med Cherry Cherry er stadig sød og modtagelig for mine tricks og jeg kan ikke stå for hendes sødme og skønhed - det resulterede i behageligt samvær for os begge Same procedure as last year miss Cherry Hun er efter min mening en af de dejligste GP thai kvinder i København Redigeret 3. Januar, 2023 af dhnmdst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therealjoe 11 Skrevet 5. Januar, 2023 Jeg tror ikke de ønsker andre end deres stamkunder og jeg holder op med at prøve at få fat på cherry fremover. har i 3 måneder prøvet at komme igennem ad flere omgange, ringet på forskellige tider og skrevet høfligt. Har ikke fået et eneste svar. Nu tager telefondamen den sq her til morgen og efter at spørge høfligt hvornår der er ledig tid sker der to ting, 1. You know the address? No. Ok, let me check when she has time. 2. Der bliver lagt øjeblikkeligt på efterfølgende. Siden da tilbage til radio silence. det kan godt være at Cherry er en fantastisk person, men den slags service og tortur det skal være for at lave en aftale er ikke det værd. Det som om de spiller på at gøre det til noget specielt overhovedet at få lov til at bestille tid. Så hellere vente på Deer til næste uge, der selv kan svare sine beskeder og hvor man får en god oplevelse hele vejen igennem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1641 Skrevet 5. Januar, 2023 Therealjoe skrev, 1 time siden: 2. Der bliver lagt øjeblikkeligt på efterfølgende. Det kan jo godt være at det var utilsigtet, at der blev lagt på....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therealjoe 11 Skrevet 5. Januar, 2023 Gløden skrev, for 56 minutter siden: Det kan jo godt være at det var utilsigtet, at der blev lagt på....... Det håbede jeg også, men al efterfølgende kontakt er ignoreret, og så det jo der det går fra utilsigtet til at det rent faktisk var hensigten. standard kutyme er jo enten at ringe tilbage, tage telefonen eller sende en besked. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg