Hop til indhold
Enteraction

Studrendebabe ... smukkeste og frækkeste pige

Recommended Posts

Hej brødre

Der er mange gode måder at bruge en søndag eftermiddag på ... men næppe så frækt, lækkert og virkelig sexet, som - lidt ud af det blå - at ende med mærke, smage og forkæle en super smuk og gennemført sexet ung dansk pige!!

Well, kom hjem fra ferie for en måneds tid ... stille søndag, der skulle ikke ske det vilde ... fandt en gamle snapchat-tråd ... og blev lidt længere på snappen og faldt tilfældigt over "studerendebabe". Tænkte: "nå endnu en lækker tøs, der sælger (fake) videoer ... dét gider jeg ikke!!!". Men efter lidt skriveri og et par billeder/småvideoer tog jeg chance ... købte et par faktisk ok billige videoer, hvor hun legede og gav BJ ... WAUW, christ, en smuk ung og tydeligvis ægte dansk ung kvinde.

Lidt mere skriveri ... så følger "lyst til at mødes til fræk sex" ... JA for fanden da ... det havde jeg, og en lille time efter bankede selv samme pige, som på videoerne op, i tynd sommerkjole. En kjole der afslørede en smuk, smuk krop. På det tidspunkt var jeg allerede godt tændt! 

Efter at have ordnet formalia ... så et par kys og kram, og af med kjole ... fuck en lækker krop, FASTE bryster, strittende brystvorter, perfekt bagdel ... og et smuk smilende ansigt ... måtte overkysse hendes krop. De små blonde trusser røg hurtigt af, og afslørede en lækker, glat mis, der allerede var våd og som nærmest tiggede om at blive slikket - og slikket blev skønheden grundigt. Jeg kunne mærke at hun nød behandlingen max, støn, smålyde, klynken og blusende kinder - ikke mindst da hun tog imod den orgasme der kom rullende til hende. ELSKER at slikke en pige til klimaks, så jeg min lyst fik lige et ekstra "nyk".

Efter kort at have stundet sig, smilte hun sødt og lidt genert ... og kiggede nysgerrigt på mens jeg smed bukser og afslørende min tydelig begejstring ... hun var ikke sen til at tage min pik i mund, liderlig, sultent og dedikeret. Rigtigt godt BJ men kys og slik på kuglerne - jo den her eftermiddag kunne sgu noget. Jeg kunne have nydt hendes lækre forkælelse af min pik hele eftermiddagen, men måtte bare mærke hende. Og det kom jeg lidt ... først skulle kondomet dog rulles på, mens hun igen nysgerrigt så på ... fuck hvor så hun sød ud, sådan lidt "uhmmm glæder mig til at mærke den-agtigt". Vi kom gennem fler stillinger ... tydeligt at hun bare elsker sex! 

Lidt high-lights: hendes udtryk i øjne og ansigt da jeg først gled op i hendes meget våd mis, hende der i missionæren leger med sig selv, hendes nydelse da hun red mig, og ikke mindst: doggy, hvor hendes smukke bagdel kunne nydes...synet af min meget hårde pik, der gled ind og ud glemmer jeg aldrig (at skønheden så kælede for min kugler imens gjorde ikke det ikke ringere!)

Da vi begge var max tændte, måtte jeg bare hive kondomet af ... spurgte hende undervejs hvor hun ville have min ladning ... og som aftalt: mig over hende, min pik i hendes mund - hende der suttede livligt, og mig der til sidst tog sagen i egen hånd og sendte en stor ladning ind i hendes mund og udover hendes smukke ansigt ... SÅ LÆKKERT, at se hende nyde det og bare tage imod.

Så lidt småsnak og kram - jo den søndag var sgu god!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 1 minut siden:

Hvor i landet findes denne lækkermås?

Elsker din fortælling og vil gerne besøge hende.

København. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 16 minutter siden:

Hvad gav du for dette besøg?

Jeg har ik besøgt hende. Ved blot det er i kbh. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterepete skrev, for 25 minutter siden:

Havde været interessant med et link :)

Det er svært at linke til Snapchat. 
Men hendes brugernavn er noteret, så du kan bare kontakte hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sad/sidder lige og små keder mig lidt på jobbet, og trængte til lidt dejligt at se på.

I den forbindelse valgte jeg at tilføje studerendebabe på snap, som i skriver så positivt om her inde.

Jeg overvejede en af hendes videoer til 300,- men jeg skal være ærlig og sige jeg var faktisk lidt skeptisk, da jeg før er blevet snydt (DOG IKKE AF HENDE)  
men som sagt tænkte at når andre har haft positive oplevelser med hende, gav jeg det et forsøg. Det skal jeg så sent glemme, fik en video som aftalt.. og hold nu op hvor er hun smuk.

Hun har de smukkeste ungpige struttende bryster, langt lyst hår og ja resten må I selv se. Jeg skal 100 procent ha et møde med hende i irl. For tanken om de bryster og det lange lyse hår der skal glide hen over min krop.. Glæder mig til at besøge hende..

Og lige en ting mere, så svare hun hurtigt… tror bestemt der en vi skal passe på her gutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyr1981 skrev, 1 time siden:

Sad/sidder lige og små keder mig lidt på jobbet, og trængte til lidt dejligt at se på.

I den forbindelse valgte jeg at tilføje studerendebabe på snap, som i skriver så positivt om her inde.

Jeg overvejede en af hendes videoer til 300,- men jeg skal være ærlig og sige jeg var faktisk lidt skeptisk, da jeg før er blevet snydt (DOG IKKE AF HENDE)  
men som sagt tænkte at når andre har haft positive oplevelser med hende, gav jeg det et forsøg. Det skal jeg så sent glemme, fik en video som aftalt.. og hold nu op hvor er hun smuk.

Hun har de smukkeste ungpige struttende bryster, langt lyst hår og ja resten må I selv se. Jeg skal 100 procent ha et møde med hende i irl. For tanken om de bryster og det lange lyse hår der skal glide hen over min krop.. Glæder mig til at besøge hende..

Og lige en ting mere, så svare hun hurtigt… tror bestemt der en vi skal passe på her gutter.

Gad virkelig godt, men penge over MP = identitet afsløret :-(  Men det går jo nok så begge veje …

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eiskalt skrev, for 29 minutter siden:

Findes hun stadig? Synes ikke jeg kan finde nogen med det navn, studerendebabe

Ja gør hun. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle,

Har skrevet til hende om 2 timers "hygge" hun svarer efter flere dage, fair nok hun har nok travlt. Men kort "hvad tilbyder du" hvortil da jeg svarer kontanter, men vil ikke fornærme med et beløb, og om hun kunne give et retvisende time pris. Hun skriver hvad jeg så "forkæler med og at jeg bare skal nævne et tal"  jeg skriver 1500 i timen, tænker der fair.

Men intet svar, spørger om hun er fornærmet, men intet svar( beskeder er læst). Laver en talebesked og siger hun ikke behøves at svarer.

Ok fint, hej

Vi har alle en værdighed, jeg har skrevet med respekt til hende.

Men da opmærksomheden er steget hende til hovedet pga. Mange henvendelser, er hun blevet for højrøvet.

Endnu en ødelagt af grådighed for penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Netflix&Chill skrev, for 22 minutter siden:

Hej alle,

Har skrevet til hende om 2 timers "hygge" hun svarer efter flere dage, fair nok hun har nok travlt. Men kort "hvad tilbyder du" hvortil da jeg svarer kontanter, men vil ikke fornærme med et beløb, og om hun kunne give et retvisende time pris. Hun skriver hvad jeg så "forkæler med og at jeg bare skal nævne et tal"  jeg skriver 1500 i timen, tænker der fair.

Men intet svar, spørger om hun er fornærmet, men intet svar( beskeder er læst). Laver en talebesked og siger hun ikke behøves at svarer.

Ok fint, hej

Men da opmærksomheden er steget hende til hovedet pga. Mange henvendelser, er hun blevet for højrøvet.

Det er slet ikke min oplevelse med hende og jeg har slet ikke mødt hende endnu. 

Jeg har aldrig fået svar som du beskriver her og mig svarer hun altid hurtigt. 
Sikker på det er den samme pige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Netflix&Chill skrev, for 26 minutter siden:

Det er vel mere et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, altså hvis man kan få 3000,- eller noget i timen, hvorfor så gøre det for 1500,-
Og ja hun kunne måske godt håndtere din henvendelse lidt pænere, men måske tænker hun bare dit bud var så meget for lavt at der ikke er nogen grund til at prøve at forhandle prisen op.

Det kan jo godt være at hun får rigtigt mange tilbud af den slags, og så bare vælger at kun bruge sin tid på dem der byder tæt eller over hvad hun mener hun er den rigtige pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også en dårlig oplevelse med kommunikation med hende. Det stoppede hurtigt efter hun var utålmodig og ikke gad svare på spørgsmål - mit indtryk var, at hun var mega højrøvet. Men kan selvfølgelig være, at hun han nok kunder til at hun ikke gider bruge tid på nye.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Netflix&Chill skrev, for 7 timer siden:

Hej alle,

Ok fint, hej

Vil lige sige til pigens forsvar at langt de fleste GPer koster 1200/1500 for en time. Og da det hun sælger er oplevelsen med en ikke Garvet bollefabriks slæde, der bliver penetreret af mindst 10 mænd om dagen. Det er den fantasi hun sælger, måske er hun bare en reguler GPer who knows. Men tror den er god nok ellers ville en af vores brødre herinde skrive noget i retning af "hun plejede at kalde sig Svedige Lajla, og hun holdt til i Glostrup, nær den berygtede gade"

Om det er steget hende til hoved, nej egentlig ikke. Hvis hun er ung, smuk og kun gør det her i ny og næ, så ville hun kunne opfylde en masse mænds ønske om at få noget, der er mere ægte end de piger, som er ude på diverse adresser år ind år ud. Hvis du vil have et godt knald kan du sagtens få det, alle de velkendte steder for 1500 kr. i timen. Men du vil have det hun har/kan tilbyde, så må du jo til lommerne, eller acceptere at det ikke er noget for dig.

Hun har en vare, som hun selv bestemmer prisen på, og noget kunne tyde på at hun er det værd.

( Nej jeg flamer ikke vores sædvanlige og professionelle  GPer, de er ligesom de skal være)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sardo

Jeg tilbød hende 3000 for en time, det synes hun var for lidt. Man kan få fantastiske bambi i en luksuslejlighed til den pris og studenten når hende helt sikkert ikke til sokkeholderne.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...