Guest Mads..1 Skrevet 20. September, 2022 Hej hvem kan hjælpe mig med at kontakte luder via sms, da jeg ikke selv kan aftale tid, da min kæreste vil opdage det Mvh Mads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 20. September, 2022 Nemmest er nok at finde en gammel telefon og købe et taletidssimkort, så er du kørende… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mads..1 Skrevet 20. September, 2022 Så skal jeg gemme det for hende.. hun er total detektiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 20. September, 2022 Mads..1 skrev, for 2 minutter siden: Så skal jeg gemme det for hende.. hun er total detektiv Ja du skal nok ikke vise hende den telefon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mads..1 Skrevet 20. September, 2022 dhnmdst skrev, Lige nu: Ja du skal nok ikke vise hende den telefon Jeg har ikke mulighed for at gemme den, hun opdager alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 20. September, 2022 Mads..1 skrev, for 2 minutter siden: Jeg har ikke mulighed for at gemme den, hun opdager alt Så opdager hun nok også hvis du besøger en GP…? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mads..1 Skrevet 20. September, 2022 dhnmdst skrev, for 11 minutter siden: Så opdager hun nok også hvis du besøger en GP…? dhnmdst skrev, for 11 minutter siden: Så opdager hun nok også hvis du besøger en GP…? Det er gået godt før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 20. September, 2022 Hvem vil du bsøge? what med whatsapp? du kan slette appen efter? eller måske ny mail? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 269 Skrevet 20. September, 2022 Mads..1 skrev, for 57 minutter siden: Hej hvem kan hjælpe mig med at kontakte luder via sms, da jeg ikke selv kan aftale tid, da min kæreste vil opdage det Mvh Mads Ellers kan man skrive en besked herinde også. Til en luder. Og de fleste har også mail man kan skrive til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 20. September, 2022 Mads..1 skrev, 1 time siden: Det er gået godt før Så gør du jo bare lige som sidste gang Har du overvejet at telefon numre også kan bruges til at ringe på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mads..1 Skrevet 20. September, 2022 Antoninus skrev, for 1 time siden: Hvem vil du bsøge? what med whatsapp? du kan slette appen efter? eller måske ny mail? Dem jeg vil besøge, har kun sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1532 Skrevet 20. September, 2022 Så må du jo skrive sms, og slette dem igen, når aftalen er i hus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 20. September, 2022 Hvis din kæreste opdager absolut alt hvordan kan du så undgå at opdage at du har en profil her. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 20. September, 2022 Have vil du besøge?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1714 Skrevet 20. September, 2022 Mads..1 skrev, for 3 timer siden: Jeg har ikke mulighed for at gemme den, hun opdager alt Husk at slette din browser historik også, på din/dine enheder........., hvad har du dog gjort for at give din kæreste anledning til at opdage "alt"....?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mads..1 Skrevet 20. September, 2022 Gløden skrev, for 21 minutter siden: Husk at slette din browser historik også, på din/dine enheder........., hvad har du dog gjort for at give din kæreste anledning til at opdage "alt"....?? Det skal jeg nok huske, tak. Har været utro og hun opdagede det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mads..1 Skrevet 20. September, 2022 Øbo skrev, for 1 time siden: Hvis din kæreste opdager absolut alt hvordan kan du så undgå at opdage at du har en profil her. Inkognito tilstand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 20. September, 2022 Flere piger bruger mail til kontakt. Få en gmail du kun bruger til frække ting, og husk at slette den fra listen hvis du bruger den på en computer hun har adgang til. Brug en browser på din telefon der er sat til ikke at gemme historik. Det kan man med chrome, firefox og adblock browser og sikkert flere. Luk browseren når du er færdig med at tjekke mail. Hav noget "decoy" hvor hun kan finde noget harmløst hun ved du interesserer dig for når hun tjekker din telefon. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 20. September, 2022 (edited) Mads..1 skrev, for 4 timer siden: Hej hvem kan hjælpe mig med at kontakte luder via sms, da jeg ikke selv kan aftale tid, da min kæreste vil opdage det Mvh Mads Mads..1 skrev, for 4 timer siden: Så skal jeg gemme det for hende.. hun er total detektiv Man må jo forstå, at det er de etisk mest ansvarlige råd, du nu får. Held og lykke med pigerne og din detektiv-kæreste Redigeret 20. September, 2022 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 20. September, 2022 Hvis hun ikke opdager, når du snasker et par tusind til bordelbesøg. er jeg ikke imponeret over hende som detektiv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 20. September, 2022 Mads..1 skrev, for 6 timer siden: Hej hvem kan hjælpe mig med at kontakte luder via sms, da jeg ikke selv kan aftale tid, da min kæreste vil opdage det Mvh Mads Du kan slette samtalen bag efter - det er ikke så besværligt… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 153 Skrevet 20. September, 2022 Mads..1 skrev, for 10 timer siden: Så skal jeg gemme det for hende.. hun er total detektiv Jeg ville nok starte med at overveje om jeg i det hele taget ville have en så multi kontrollerende kæreste. ~~Hunt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladglad Skrevet 21. September, 2022 Lauersen skrev, for 16 timer siden: Flere piger bruger mail til kontakt. Få en gmail du kun bruger til frække ting, og husk at slette den fra listen hvis du bruger den på en computer hun har adgang til. Brug en browser på din telefon der er sat til ikke at gemme historik. Det kan man med chrome, firefox og adblock browser og sikkert flere. Luk browseren når du er færdig med at tjekke mail. Hav noget "decoy" hvor hun kan finde noget harmløst hun ved du interesserer dig for når hun tjekker din telefon. Hvordan fjerner man en gmail konto fra listen ? Vi er nok mange herinde der er i et forhold. Og jeg bruger selv en gmail konto til de frække sager. Så det vil være godt at kunne fjerne den konto fra listen. Tak Glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 21. September, 2022 Gladglad skrev, for 2 timer siden: Hvordan fjerner man en gmail konto fra listen ? Vi er nok mange herinde der er i et forhold. Og jeg bruger selv en gmail konto til de frække sager. Så det vil være godt at kunne fjerne den konto fra listen. Tak Glad Du trykker på dit profilbillede og vælger log ud. Så kommer der en liste over gmail kontoer frem. Nederste punkt hedder "Fjern en konto". Tryk på den og tryk på det røde minus ud for den du vil fjerne fra listen. Vælg "Brug en anden konto" og log ind med den når du skal bruge den igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg