anmelder 707 Skrevet 20. September, 2022 Er der en af mine brødre, som ved hvad det er? Det er snart alle piger, som reklamerer med det. Det kan jo ikke være stoffer. Hvis pigerne tager stoffer for hver kunde, så ville de jo være permanent skæve? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 20. September, 2022 anmelder skrev, for 28 minutter siden: Er der en af mine brødre, som ved hvad det er? Det er snart alle piger, som reklamerer med det. Det kan jo ikke være stoffer. Hvis pigerne tager stoffer for hver kunde, så ville de jo være permanent skæve? Full party er stoffer/alkohol osv såvidt jeg har forstået det.. Hvad er dit spørgsmål med "Hvis pigerne tager stoffer for hver kunde, så ville de jo være permanent skæve?" eller er det et "ups" spørgsmålstegn.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 707 Skrevet 20. September, 2022 ok tak. det var nok mest et "jeg har for tykke fingre spørgsmålstegn" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PiaV 156 Skrevet 26. September, 2022 (edited) anmelder skrev, den 20.9.2022 at 17:26: Er der en af mine brødre, som ved hvad det er? Det er snart alle piger, som reklamerer med det. Det kan jo ikke være stoffer. Hvis pigerne tager stoffer for hver kunde, så ville de jo være permanent skæve? Partygirl, White Party osv er hvor pigen tager stoffer oftest kokain med gæsten. Nogen steder får pigerne procenter af de stoffer de sælger til de gæster der ønsker et Party andre steder skal gæsten medbringe. Er pigen så High as a kite? Næppe, de har enten opbygget en meget høj tolerance eller får det meste til at forsvinde lidt ligesom barpigerne i Tyskland som hælder champagne i potteplanterne, så de ikke er skide fulde konstant. Knus Pia Redigeret 26. September, 2022 af PiaV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 707 Skrevet 27. September, 2022 PiaV skrev, for 19 timer siden: Partygirl, White Party osv er hvor pigen tager stoffer oftest kokain med gæsten. Nogen steder får pigerne procenter af de stoffer de sælger til de gæster der ønsker et Party andre steder skal gæsten medbringe. Er pigen så High as a kite? Næppe, de har enten opbygget en meget høj tolerance eller får det meste til at forsvinde lidt ligesom barpigerne i Tyskland som hælder champagne i potteplanterne, så de ikke er skide fulde konstant. Knus Pia Mange tak for svaret. Så tror jeg ligesom at jeg finder noget andet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg