smalhans 38 Skrevet 25. December, 2022 Min faste GP som ikke har annonceret i laang tid, ved ikke om hun er stoppet for nye kunder, elsker at sluge eller blive fyldt helt op. Det er mega lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 27. December, 2022 Jernsvinet skrev, den 22.9.2022 at 10:21: Hvis det er med kondom, må du regel komme overalt Så kommer du da i kondomet, ikke overalt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 27. December, 2022 Anders The Man skrev, den 21.12.2022 at 19:23: Jeg bruger altid gardinerne på klinikken til det sidste, det giver sådan en god stemning! Jeg ved godt pigen skriger efter mere mere og peger på hendes fisse, men der er nu noget med bordel gardiner. Eller bare tørre pikken af i dem bagefter, og jeg kan som regel se, der er andre der har haft samme lyst. Jeg kan også li at lægge mit tyggegummi, i rækken sammen med de tidligere kunders i vindueskarmen. Og jeg får helt rejsning på når jeg går på bordel-badeværelset og kan lugte at en tidligere gæst, har brugt badeværelse måtten til at afmærke sit domæne, Så må jeg jo også overrisle den. Jeg har kommet på gardinerne ved en anledning, men det var udelukkende pga af at pigen pludselig husket at hun var spermforskrækket og hoppet væk da jeg skulle komme hende i ansigtet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 255 Skrevet 27. December, 2022 I hendes hånd..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg