Midtvestagurken 830 Skrevet 12. Maj, 2023 (edited) Jeg har besøgt hende, og sikke dog et dejligt besøg! Hun kan være svær at få den første aftale med, idet hun er meget forsigtig med hvem hun lukker ind. Jeg tror det er en slags screening man skal igennem, hvor hun vurderer om man er en ok person, og om man er seriøs. Det kan anbefales at blive ved, svare venligt og sobert og ikke give op. Så er der chance for den store gevinst. Jeg var meget spændt på at møde hende, men intet af det beskrevne er overdrevet. Hun er virkelig lækker. Jeg er vild med hendes lækre, silkebløde krop, hendes søde og kælne væsen, og hendes sexede stemme. Vi kælede, jeg slikkede hende, mens jeg stimulerede hende med to fingre indenbords, og hun kom i et brag. Bagefter havde vi sex, hvor det var umuligt for mig at holde ret længe som følge af al hendes lækkerhed. Det sker at jeg har svært ved at komme. Her måtte jeg kæmpe for ikke at komme med det samme. Jeg har besøgt en del kvinder, men hun strøg direkte ind i min top 3. Sjældent har det føltes så meget som at have sex med en kæreste, som det gjorde med hende. Det fik mig til at føle mig 20 år yngre. Hun skal snart besøges igen. Kunsten bliver at holde lidt igen, så jeg ikke bruger for mange penge. Kæmpestor anbefaling herfra. Redigeret 12. Maj, 2023 af Midtvestagurken 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokie 46 Skrevet 19. Juni, 2023 Nogen der ved om hun stadig er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 19. Juni, 2023 Hendes annonce var på tidligere idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 20. Juni, 2023 Ja - nu har jeg så været der, og det var både første og sidste gang. Hun overholder ikke aftaler - selvom vi havde klaret alt pr sms og telefonisk - meeeen, lige så snart pengene havde skiftet hænder, så var aftalen pludselig anderledes. Desuden havde hun så dårlig ånde, at jeg simpelthen ikke kunne holde missionærstilingen eller at hun red mig ud. Kvinden er ganske køn - vel egentlig også ganske sød - men det duer bare ikke for mig, når vi aftaler ændres efter betalingen er foretaget. Gentagelsesrisiko = 0% Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 20. Juni, 2023 Kælepotten skrev, for 10 minutter siden: Ja - nu har jeg så været der, og det var både første og sidste gang. Hun overholder ikke aftaler - selvom vi havde klaret alt pr sms og telefonisk - meeeen, lige så snart pengene havde skiftet hænder, så var aftalen pludselig anderledes. Desuden havde hun så dårlig ånde, at jeg simpelthen ikke kunne holde missionærstilingen eller at hun red mig ud. Kvinden er ganske køn - vel egentlig også ganske sød - men det duer bare ikke for mig, når vi aftaler ændres efter betalingen er foretaget. Gentagelsesrisiko = 0% Kan du kaste lidt lys over den skiftende aftale efter penge skift? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 20. Juni, 2023 stifmeister skrev, for 1 minut siden: Kan du kaste lidt lys over den skiftende aftale efter penge skift? Jeg havde skrevet, at det primært var sexdelen jeg var interesseret i, og at det skulle handle meget om oralsex til os begge og alm. sex, og så om det var ok med 2 x sex indenfor den aftalte time. Først svarede hun, at jeg det var ok, hvis jeg kom hurtigt. Da vi talte i telefon specificerede jeg meget klart, at det jeg ønskede var ca. 20 min. sex - 20 min. massage - 20 min. sex. Da jeg havde betalt de 1.200 kr. ville jeg så gerne starte med lidt blow og sex (som vi jo havde aftalt), men hun begyndte efter 1-2 min. blow at rykke vildt i banditten med hånden. Jeg bad hende stoppe med hånden, for jeg var lige ved at komme af det, og ville gerne have hende op at ride mig. Så siger hun "OK - du vil gerne have sex nu?" - øhhh ja tak, svarede jeg, men kunne godt fornemme, at jeg hellere måtte præcisere igen, at jeg jo også ønskede sex og blow efter massagedelen, men næææh nej - nu kunne det kun blive til en håndtrold. Så kom den trælse del som jeg hader - altså lidt diskussion - for det ødelægger sku ligesom stemningen. Men hun var ikke til at hugge eller stikke i - det var enten håndtrold nu, og så kunne vi have sex til sidst - eller også skulle det være omvendt. Det er ikke så meget et spørgsmål om, hvorvidt udløsning nummer 2 sker med hånden eller ej - det kan jeg sågar selv finde på at bede om - det er mere det faktum, at hun fuldt ud var med på aftalen inden hun fik pengene - så ændrede hun aftale og ødelagde samtidig stemningen. Det hader jeg, når en GP gør - så forsvinder "G" delen, ligesom dug for solen. Massagen var i øvrigt mega dårlig - men det bed jeg kun mærke i, fordi dagen i forvejen var blevet ødelagt, for ellers havde det intet betydet, for det var jo slet ikke det jeg kom for - det er bare en dejlig måde at lade op til runde 2 på. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 20. Juni, 2023 Har besøgt denne skønne kvinde over en længere periode. Det krævede en del sms'er, inden hun havde fået den information hun gerne vil have for at åbne døren, hvilket er helt fint med mig. Hvis du sørger maskin sex eller udløsning på klokkeslet, er du helt sikkert gået forkert, men søger du GFE, kys og kærtegn med gensidig respekt, fås det ganske enkelt ikke bedre og til et rent 10. tal. Du bliver budt velkommen med et smil, arbejdspladsen er ren, pæn og med behagelig dobbeltseng, om den kan bruges til massage ved jeg ikke, føler nok det er spil af tid med en dejlig GP, med mindre det bruges som pirring. Eneste negative at sige om mine besøg, må være at det tager ca 10 min i badet inden det varme vand kommer, men heldigvis er hun ikke én det kigger på klokken. Billederne er helt sikkert hendes, dem begge 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 20. Juni, 2023 Kan kun tilslutte mig Lars B i hans beskrivelse. Har besøgt hende flere gange og hun er altid sød og behagelig, det har altid været gfe og god sex. Hvis man er god med finger og tunge kan hun få nogle vilde orgasmer hvor hun ryster over hele kroppen bagefter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 20. Juni, 2023 Jeg bliver godt nok jaloux, når jeg læser at I andre også besøger hende Hun er min absolutte favoritpige for tiden. Jeg tror jeg har været hos hende 5-6 gange, og det er skønt hver gang. GFE, kys og kærtegn, og fuld indlevelse i hele seancen. Og sød at snakke med er hun også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokie 46 Skrevet 26. Juni, 2023 Midtvestagurken skrev, den 20.6.2023 at 23:01: Jeg bliver godt nok jaloux, når jeg læser at I andre også besøger hende Hun er min absolutte favoritpige for tiden. Jeg tror jeg har været hos hende 5-6 gange, og det er skønt hver gang. GFE, kys og kærtegn, og fuld indlevelse i hele seancen. Og sød at snakke med er hun også. Lyder til hun er er besøg værd. I hvilket område af byen er hun - går ikke ud fra det er klinik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 26. Juni, 2023 Stokie skrev, for 6 minutter siden: Lyder til hun er er besøg værd. I hvilket område af byen er hun - går ikke ud fra det er klinik. Hun bor privat og hvis du er heldig og bliver udvalgt, får du adressen af hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 29. Juni, 2023 LarsB skrev, den 26.6.2023 at 07:17: Hun bor privat og hvis du er heldig og bliver udvalgt, får du adressen af hende Men er hun stadig aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 29. Juni, 2023 exostar skrev, for 21 minutter siden: Men er hun stadig aktiv Ja, men tager kun begrænset nye kunder, så giv hende tålmodighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 29. Juni, 2023 LarsB skrev, Lige nu: Ja, men tager kun begrænset nye kunder, så giv hende tålmodighed Men hvad er hendes nr? Annoncen er ikke aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 346 Skrevet 29. Juni, 2023 exostar skrev, for 9 timer siden: Men hvad er hendes nr? Annoncen er ikke aktiv Når annoncen er aktiv står hendes nr der :) Der er jo en grund til hun ikke pt. annoncerer :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den krumme Skrevet 30. Juni, 2023 Halløj. Som i kan se længere oppe i tråden, har jeg besøgt hende her flere gange. Sidst skrev jeg at jeg var nød til at slette hendes nummer, fordi jeg var bange for at blive afhængig af hende. Nu har jeg så besøgt hende igen og det var en kæmpe skuffelse. Hun var lige så sød og dejlig som hun plejer at være, men de dybe kys var erstattet af tante kys og der var ingen indlevelse, da vi havde sex. Jeg er blevet meget i tvivl om hvorfor hun er i dette erhverv, og af den årsag kommer jeg ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsKen 2 Skrevet 7. Juli, 2023 Hey alle Jeg nåede lige at se hendes annonce, mens den var aktiv og ud fra hvad der skrives herinde og hvad jeg så, lyder hun lige som noget for mig. Jeg har ikke været hos GP før, og tænker faktisk, at det i første omgang bare skal være en erotisk massage, uden sex. Ved i om hun tilbyder det? Kan se hun holder til omkring Ikast - jer der har været der, ved i om det er til at komme dertil ved at gå fra stationen? (har ikke altid bilen) Jeg nåede ikke at notere hendes nummer, da annoncen var aktiv, så nu må jeg bare vente på at den kommer live igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 346 Skrevet 7. Juli, 2023 Hvis du har god tid kan du sagtens gå. Meeeen jeg vil foreslå en bil. Vil tro hun tilbyder det efterspurgte. Spørg hende! Hun svarer altid pænt - og hun er god til at sige fra, hvis ikke det passer hende. Sød og dejlig natur pige! Men jeg har ikke prøvet hendes massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan B 4 Skrevet 20. Juli, 2023 Jeg kan sjovt nok tilslutte mig begge erfaringer fra denne tråd. 1) da jeg prøvede at få kontakt første gang gik det slet ikke - først ingen svar, efter andet forsøg mærkelige beskeder og til sidst opgav jeg 2) ca. 1 md. senere prøvede jeg igen. straks kontakt og aftale, og hun er sød, smilende - modtog i den åbne dør - snakkende og giver en rimelig massage og virker til at nyde sex, altså stærkt vanedannende , Forskel på 1 og 2 - forskellige telefoner ad 1) firma anonym nr. ad 2) privat nr. som kan slås op af enhver, Så måske hun lige laver en lille ressource for at se om hun kan være tryk ved kunden - hvem ved, Hvad jeg ved, for det har hun selv fortalt, er at hun sparre på annoncebudgettet. så gem nummeret når i finder det, og så skriv/ring når i er klar, så svarer hun om der kan la Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 20. Juli, 2023 Det også min erfaring hun skal se en ny kunde an. Jeg har været der 2 gange og fået super behandling, men hun nævnte selv at der var en hel del mænd hun slet ikke svarede, netop fordi hun ikke følte sig tryg ved dem. Så for hende er en screening af nye kunder vigtigt. Og kommer man derhen, mærker hun også efter om det dur fremadrettet. Men.. for der er et men. Så har jeg personlig erfaring med nogle incl mig selv, der pludselig ikke får svare tilbage, eller ikke må komme. Til trods for hun gav udtryk for hyggeligt samvær og god karma. Hvor om alting er, så det fair enough at hun er lidt op/ned. For hendes pris i det her game er sikkert langt højere end de sølle 1200 jeg skal betale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 105 Skrevet 22. Juli, 2023 Jeg ville være meget taknemmelig, hvis nogen kunne sende mig hendes nummer i PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 346 Skrevet 23. Juli, 2023 Sikker på hun aktiverer hendes annonce når hun ønsker opkald eller sms. Det skal man måske respektere.. Bare en tanke :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg