Hop til indhold
PP69

Felicia I Esbjerg

Recommended Posts

Hej

Er der nogen som har besøgt Felicia?

Hun er i Esbjerg men hendes profil er lige blevet oprettet for et par dage siden. 

https://annoncelight.dk/showad/352509

Del dette indlæg

Link til indlæg
PP69 skrev, for 17 minutter siden:

Hej

Er der nogen som har besøgt Felicia?

Hun er i Esbjerg men hendes profil er lige blevet oprettet for et par dage siden. 

https://annoncelight.dk/showad/352509

Ja det har jeg 

mums siger jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
PP69 skrev, for 30 minutter siden:

Så hun er ægte nok. Er det er Ok diskret sted?

Ja hun er ægte og meget liderlig hvis man trykker på de rigtige knapper :biggrin::biggrin:

ja stedet er diskret

Hun fortalte hun har mange mærkelige personer som skriver 

Redigeret af Bull1958
Glemte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Flotfyr4 skrev, for 19 timer siden:

Er hun slank svært at se på billedet 

I annoncen står der

160,  cm 62 kg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan se at hun er i Fredericia nu, er der nogen der har været ved hende og kan fortælle lidt om deres oplevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kan jeg se at Felicia igen er i esbjerg

så skal hun godt nok have et besøg :-P

Redigeret af Bull1958
Glemte

Del dette indlæg

Link til indlæg

hold jer væk fra hende , hun er fake! Jeg har to gange forsøgt at få en aftale med hende , forgæves , heldigvis. Hendes annonce er lusket , hvad er det for nogle underlige billeder at uploade. Hermed er i advaret! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
cassanova skrev, 1 time siden:

hold jer væk fra hende , hun er fake! Jeg har to gange forsøgt at få en aftale med hende , forgæves , heldigvis. Hendes annonce er lusket , hvad er det for nogle underlige billeder at uploade. Hermed er i advaret! 

Fake, hvor dælen har du det fra? Hun er 200 ægte varm kvinde. Der er kommet et nyt billede på nu

Hvad der er gået galt 2 omgange for dig, kan jeg ikke sige, jeg har ikke hafh problem med aftale sidst hun var i Esbjerg.

Hvor i består det luskede i annoncen?

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, 1 time siden:

Du er nok ikke hendes type

det er sjovt nok du altid har problemer med pigerne

jeg kan kun sige hun er lækker og nej hun er ikke Fake cassanova

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
cassanova skrev, den 18.10.2022 at 12:48:

@cassanova 

savner svar fra dig. Du må gerne uddybe. Som du kan læse, er der flere der har besøgt omtalte gp. Du skriver hun er fake, men har ikke besøgt hende.  Du skriver annoncen er "lusket" og det er "underlige billeder"

Ved at skrive en gp er fake mv, gør du faktisk hendes forretning ustabil. Det synes jeg er uretfærdig over gp. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 16 timer siden:

@cassanova 

savner svar fra dig. Du må gerne uddybe. Som du kan læse, er der flere der har besøgt omtalte gp. Du skriver hun er fake, men har ikke besøgt hende.  Du skriver annoncen er "lusket" og det er "underlige billeder"

Ved at skrive en gp er fake mv, gør du faktisk hendes forretning ustabil. Det synes jeg er uretfærdig over gp. 

Jeg betragter annoncen  som fake og dybt useriøs . Prøvede 3 gange at få en aftale , de to gange uden hun svarer igen tredie gang mødte jeg op på adressen på aftalte tidspunkt . Efter at have ventet ved døren i 5 minutter kørte jeg igen. 35 minutter efter modtager jeg en SMS , hun ventede mig og undskyldte den halve times forsinkelse, dybt lusket og useriøst. Billedematerialet er totalt håbløst og useriøst, dermed det luskede. Iøvrigt findes annoncen ikke mere , hvorfor mon det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
cassanova skrev, for 5 minutter siden:

Jeg betragter annoncen  som fake og dybt useriøs . Prøvede 3 gange at få en aftale , de to gange uden hun svarer igen tredie gang mødte jeg op på adressen på aftalte tidspunkt . Efter at have ventet ved døren i 5 minutter kørte jeg igen. 35 minutter efter modtager jeg en SMS , hun ventede mig og undskyldte den halve times forsinkelse, dybt lusket og useriøst. Billedematerialet er totalt håbløst og useriøst, dermed det luskede. Iøvrigt findes annoncen ikke mere , hvorfor mon det?

Som jeg skrev tidligere, er det da også en kedelig oplevelse du fik. Der har noget være tale om en dobbeltbooking, kan jo ske.

Vi er nu flere der har besøgt hende, så fake er hun ikke . Skrev med hende den anden dag. Annoncen er ikke aktiv , nå hun ikke er på. Hun kommer igen i næste uge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...