PP69 0 Skrevet 22. September, 2022 Hej Er der nogen som har besøgt Felicia? Hun er i Esbjerg men hendes profil er lige blevet oprettet for et par dage siden. https://annoncelight.dk/showad/352509 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 22. September, 2022 PP69 skrev, for 17 minutter siden: Hej Er der nogen som har besøgt Felicia? Hun er i Esbjerg men hendes profil er lige blevet oprettet for et par dage siden. https://annoncelight.dk/showad/352509 Ja det har jeg mums siger jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PP69 0 Skrevet 22. September, 2022 Bull1958 skrev, for 5 minutter siden: Ja det har jeg mums siger jeg Så hun er ægte nok. Er det er Ok diskret sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 22. September, 2022 (edited) PP69 skrev, for 30 minutter siden: Så hun er ægte nok. Er det er Ok diskret sted? Ja hun er ægte og meget liderlig hvis man trykker på de rigtige knapper ja stedet er diskret Hun fortalte hun har mange mærkelige personer som skriver Redigeret 22. September, 2022 af Bull1958 Glemte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
højt til himlen 3 Skrevet 22. September, 2022 http://annoncelight.dk/showad/352509 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 29 Skrevet 23. September, 2022 Er hun slank svært at se på billedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 29 Skrevet 23. September, 2022 Fik en mail fra hende at vi godt kunne hygge os uden så det gør hun også i smil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 24. September, 2022 Flotfyr4 skrev, for 19 timer siden: Er hun slank svært at se på billedet I annoncen står der 160, cm 62 kg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 16. Oktober, 2022 Jeg kan se at hun er i Fredericia nu, er der nogen der har været ved hende og kan fortælle lidt om deres oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 18. Oktober, 2022 (edited) Så kan jeg se at Felicia igen er i esbjerg så skal hun godt nok have et besøg Redigeret 18. Oktober, 2022 af Bull1958 Glemte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 574 Skrevet 18. Oktober, 2022 hold jer væk fra hende , hun er fake! Jeg har to gange forsøgt at få en aftale med hende , forgæves , heldigvis. Hendes annonce er lusket , hvad er det for nogle underlige billeder at uploade. Hermed er i advaret! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 18. Oktober, 2022 (edited) cassanova skrev, 1 time siden: hold jer væk fra hende , hun er fake! Jeg har to gange forsøgt at få en aftale med hende , forgæves , heldigvis. Hendes annonce er lusket , hvad er det for nogle underlige billeder at uploade. Hermed er i advaret! Fake, hvor dælen har du det fra? Hun er 200 ægte varm kvinde. Der er kommet et nyt billede på nu Hvad der er gået galt 2 omgange for dig, kan jeg ikke sige, jeg har ikke hafh problem med aftale sidst hun var i Esbjerg. Hvor i består det luskede i annoncen? Redigeret 18. Oktober, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 18. Oktober, 2022 cassanova skrev, 1 time siden: hold jer væk fra hende , hun er fake! Jeg har to gange forsøgt at få en aftale med hende , forgæves , heldigvis. Hendes annonce er lusket , hvad er det for nogle underlige billeder at uploade. Hermed er i advaret! Du er nok ikke hendes type det er sjovt nok du altid har problemer med pigerne jeg kan kun sige hun er lækker og nej hun er ikke Fake cassanova Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 70 Skrevet 18. Oktober, 2022 PP69 skrev, den 22.9.2022 at 17:20: Hej Er der nogen som har besøgt Felicia? Hun er i Esbjerg men hendes profil er lige blevet oprettet for et par dage siden. https://annoncelight.dk/showad/352509 Ja, køn lidenskabelig og nærværende. Kommer gerne igen. Intetsigende fotos, men du bliver ikke skuffet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 20. Oktober, 2022 (edited) cassanova skrev, den 18.10.2022 at 12:48: hold jer væk fra hende , hun er fake! Jeg har to gange forsøgt at få en aftale med hende , forgæves , heldigvis. Hendes annonce er lusket , hvad er det for nogle underlige billeder at uploade. Hermed er i advaret! @cassanova savner svar fra dig. Du må gerne uddybe. Som du kan læse, er der flere der har besøgt omtalte gp. Du skriver hun er fake, men har ikke besøgt hende. Du skriver annoncen er "lusket" og det er "underlige billeder" Ved at skrive en gp er fake mv, gør du faktisk hendes forretning ustabil. Det synes jeg er uretfærdig over gp. Redigeret 20. Oktober, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 574 Skrevet 21. Oktober, 2022 Pophair skrev, for 16 timer siden: @cassanova savner svar fra dig. Du må gerne uddybe. Som du kan læse, er der flere der har besøgt omtalte gp. Du skriver hun er fake, men har ikke besøgt hende. Du skriver annoncen er "lusket" og det er "underlige billeder" Ved at skrive en gp er fake mv, gør du faktisk hendes forretning ustabil. Det synes jeg er uretfærdig over gp. Jeg betragter annoncen som fake og dybt useriøs . Prøvede 3 gange at få en aftale , de to gange uden hun svarer igen tredie gang mødte jeg op på adressen på aftalte tidspunkt . Efter at have ventet ved døren i 5 minutter kørte jeg igen. 35 minutter efter modtager jeg en SMS , hun ventede mig og undskyldte den halve times forsinkelse, dybt lusket og useriøst. Billedematerialet er totalt håbløst og useriøst, dermed det luskede. Iøvrigt findes annoncen ikke mere , hvorfor mon det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Oktober, 2022 cassanova skrev, for 5 minutter siden: Jeg betragter annoncen som fake og dybt useriøs . Prøvede 3 gange at få en aftale , de to gange uden hun svarer igen tredie gang mødte jeg op på adressen på aftalte tidspunkt . Efter at have ventet ved døren i 5 minutter kørte jeg igen. 35 minutter efter modtager jeg en SMS , hun ventede mig og undskyldte den halve times forsinkelse, dybt lusket og useriøst. Billedematerialet er totalt håbløst og useriøst, dermed det luskede. Iøvrigt findes annoncen ikke mere , hvorfor mon det? Som jeg skrev tidligere, er det da også en kedelig oplevelse du fik. Der har noget være tale om en dobbeltbooking, kan jo ske. Vi er nu flere der har besøgt hende, så fake er hun ikke . Skrev med hende den anden dag. Annoncen er ikke aktiv , nå hun ikke er på. Hun kommer igen i næste uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg