Signor Cuoco 1876 Skrevet 22. September, 2022 Under et knald hos en skøn GP i går gik det hedt for sig, og vi brugte vi tre røde kondomer. Et af dem forvildede sig ned i min ene sko. Hun havde leget så meget med mig, at jeg var totalt udmattet og ikke opdagede kondomet. Først her til morgen. Dér stod mine sko i stuen med et rødt brugt kondom lysende som en lanterne ude i hælen på den ene. Kortvarig koldsved. Væk med det i en fart, ud i skraldespanden, pakket ind i noget papir. Hun opdagede det heldigvis ikke. 4 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. September, 2022 (edited) Lige inden mig og min eks gik fra hinanden der trådte jeg i et tyggegummi, jeg fik det af og smed det over vores klædeskab fordi jeg synes hun var dum. Jeg tror stadig det tyggegummi ligger og simre ovenpå det klædeskab den dag idag Redigeret 22. September, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 22. September, 2022 (edited) Hvis man knalder udenom og bliver ved med det, så kommer der en dag, hvor man bliver opdaget. Den lille ting, man var uopmærksom på. Paraderne der bliver sænket med tiden - og så en dag… den lille detalje man havde overset og som blev opdaget! Redigeret 22. September, 2022 af … And Justice for All Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Utilregnlig Skrevet 22. September, 2022 … And Justice for All skrev, for 24 minutter siden: så en dag… den lille detalje man havde overset og som blev opdaget! Ja det er kun et spørgsmål om tid, sådan er det bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. September, 2022 Uden at komme med en dømmende pegefinger, eller skal påpege hvad der er rigtigt eller forkert men når det så er sagt så tænker jeg at ja man må vel have en form for paranoia når man nu er sin partner utro, men det må jo være konsekvensen ved det valg man tager. Der er en konsekvens ved næsten alt vil jeg vove og påstå, og vælger man at være sin kæreste/ kone utro, så må konsekvensen jo være den paranoide følelse man har, og chancen for at blive opdaget er ret stor. Jeg vælger ikke at dømme, jeg skal Egentlig ikke blande mig i hvad folk vælger at gøre, men jeg tænker jo så også at det ikke må være rart at lave i en konstant frygt og føle at man skal skjule sin telefon eller hvad ved jeg for at skjule sin affære med gp’er eller hvem man nu ellers er sin partner utro med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 22. September, 2022 Signor Cuoco skrev, 1 time siden: Under et knald hos en skøn GP i går gik det hedt for sig, og vi brugte vi tre røde kondomer. Et af dem forvildede sig ned i min ene sko. Hun havde leget så meget med mig, at jeg var totalt udmattet og ikke opdagede kondomet. Først her til morgen. Dér stod mine sko i stuen med et rødt brugt kondom lysende som en lanterne ude i hælen på den ene. Kortvarig koldsved. Væk med det i en fart, ud i skraldespanden, pakket ind i noget papir. Hun opdagede det heldigvis ikke. Undskyld Men jeg kan ikke lade være med og storgrine over din oplevelse …. ha ha Ha !!!! Fu.k kan forestille mig hvor presset du lige har været i minutterne der gik 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 22. September, 2022 Har det ikke svuppet lidt i skoen med et fyldt kondom? 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 22. September, 2022 Argit skrev, for 1 minut siden: Har det ikke svuppet lidt i skoen med et fyldt kondom? Måske lidt glat ..;) 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 22. September, 2022 Madame Illona skrev, for 23 minutter siden: Undskyld Men jeg kan ikke lade være med og storgrine over din oplevelse …. ha ha Ha !!!! Fu.k kan forestille mig hvor presset du lige har været i minutterne der gik Ja, det forstår jeg godt. På en måde var det en fræk oplevelse....ekstra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 22. September, 2022 Gabbana skrev, for 44 minutter siden: Uden at komme med en dømmende pegefinger, eller skal påpege hvad der er rigtigt eller forkert men når det så er sagt så tænker jeg at ja man må vel have en form for paranoia når man nu er sin partner utro, men det må jo være konsekvensen ved det valg man tager. Der er en konsekvens ved næsten alt vil jeg vove og påstå, og vælger man at være sin kæreste/ kone utro, så må konsekvensen jo være den paranoide følelse man har, og chancen for at blive opdaget er ret stor. Jeg vælger ikke at dømme, jeg skal Egentlig ikke blande mig i hvad folk vælger at gøre, men jeg tænker jo så også at det ikke må være rart at lave i en konstant frygt og føle at man skal skjule sin telefon eller hvad ved jeg for at skjule sin affære med gp’er eller hvem man nu ellers er sin partner utro med. Ved du hvad jeg tror, sonny? Jeg tror at vi lever så trygge og bekvemme liv at vi bliver syge af det. Tilmed risikoen at blive opdaget med utroskab er bedre end ingen risiko overhoved. Nogle kører for stærkt, andre snyder med skat. Nogle klatrer i bjerg, andre stjæler bananer i Føtex. En gang i begyndelsen var det nemt at vide hvad man skulle være bange for; idag er det meget abstrakt: inflation, klimahelvede, fremtiden... Jeg tror vi har brug for at leve lidt på kanten for ikke at dø af tristesse eller almindelig ufokuseret ængstelse. Utroskab er så god en risiko som noget andet. Keeps you alert and alive. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. September, 2022 Bananas skrev, for 5 minutter siden: Jeg tror vi har brug for at leve lidt på kanten for ikke at dø af tristesse eller almindelig ufokuseret ængstelse. Utroskab er så god en risiko som noget andet Jojo det har vi vel. Altså jeg mente også at det jeg skrev ikke skulle ses som værende dømmende, jeg tænker da bare det må være herre nederen at leve med den paranoia og frygt for at blive opdaget, altså heldigvis er jeg single, så jeg kan knalde, og putte med hvem jeg vil men det ændre sig nok en dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 22. September, 2022 (edited) Argit skrev, 1 time siden: Har det ikke svuppet lidt i skoen med et fyldt kondom? Så er den hemmelige ingrediens i Scholls Fresh Step Antiperspirant spray røbet... Redigeret 22. September, 2022 af Francois 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 22. September, 2022 (edited) Det var squ heldigt... Lå og bollede en latina kvinde 7 år tilbage hvor kondomerne blev brugt flittig. Dog da jeg kom i hende med kondom på tog hun den af min pik og snørret det sammen. Hun smed det ikke ud men ville gemme det som minde efter vor hede 3 timers intenst sex. Hun fortalt hun havde 10 stykker som hun samlede på med hver deres historie efter det bedste sex hun havede oplevet. Personligt bad jeg hende som byt om at få et tot af hendes fisse hår og trusser og sagde jeg samlede på fede opleverser. Det fik jeg... Frækt eller perverst? Redigeret 22. September, 2022 af Kim Madsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 23. September, 2022 Fedt, men hvad fanden skal jeg stille op ? Vil have dem med heelt glat kusse og helt nøgne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 220 Skrevet 23. September, 2022 Jeg kan kun bekræfte budskabet i overskriften. For en del år siden kom jeg ud for, at folien fra kondomet var landet i en af mine sandaler. Jeg mærkede det ikke trods mine bare fødder. Da jeg senere stod i gangen derhjemme, og havde taget fodtøjet af, lå der pludselig folie fra et kondom på gulvet. Indenfor et millisekund tænkte jeg: Hvad fanden! Hvorfor ligger der... SHIT!! L 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 23. September, 2022 Leglover skrev, for 2 timer siden: Jeg kan kun bekræfte budskabet i overskriften. For en del år siden kom jeg ud for, at folien fra kondomet var landet i en af mine sandaler. Jeg mærkede det ikke trods mine bare fødder. Da jeg senere stod i gangen derhjemme, og havde taget fodtøjet af, lå der pludselig folie fra et kondom på gulvet. Indenfor et millisekund tænkte jeg: Hvad fanden! Hvorfor ligger der... SHIT!! L Måske din egen skyldfølelse har reddet konens elsker fra at dumpe med fra altanen.. Forestiller mig de der gamle tegneserier hvor han hænger ned fra altanen.. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 23. September, 2022 Jeg kan tilføje, pas på dine tights Var på besøg hos en kvinde, da vi var godt i dag på sengen, kom hendes hund ind og ja, gnavede i mine tights De kunne ikke bruges mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4416 Skrevet 23. September, 2022 Otte skrev, 1 time siden: Var på besøg hos en kvinde, da vi var godt i dag på sengen, kom hendes hund ind Ikke lige den slags doggy style, man ønsker sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 24. September, 2022 Otte skrev, for 19 timer siden: Jeg kan tilføje, pas på dine tights Var på besøg hos en kvinde, da vi var godt i dag på sengen, kom hendes hund ind og ja, gnavede i mine tights De kunne ikke bruges mere Haha..shit happends. Var hos en thai massør kvinde der samlede på mande underbukser. Da hun bad kunderne om at klæde af nappede hun ens underbukser..en fetish hun have .hvad fanden gør man så når man kommer hjem med bar røv i cowboybukserne og skal hjem og konen venter på at blive bollet når du træder indenfor og ved man har altid underhylder på....hvad undskyldning finder man på der? Kan kun sige jeg var heldig da jeg er single men fik da se hendes underbukse samling i en kæmpe flyttekasse efter jeg havde knepppet hende . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 24. September, 2022 Jeg følte mig ekstra mandig og alfaagtig efter et lækkert morgenbesøg hos en fræk tøs, så da jeg senere på formiddagen kom hjem til min daværende kæreste, hev jeg trøjen af i rigtig machostil og kommanderede hende ned på sengen; uden at tænke på de ca. ti læbeformede læbestiftmærker på brystkasse og mave Fik dog en god spiller, da jeg kom hjem… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai connoisseur Skrevet 24. September, 2022 Kim Madsen skrev, for 4 timer siden: Haha..shit happends. Var hos en thai massør kvinde der samlede på mande underbukser. Da hun bad kunderne om at klæde af nappede hun ens underbukser..en fetish hun have .hvad fanden gør man så når man kommer hjem med bar røv i cowboybukserne og skal hjem og konen venter på at blive bollet når du træder indenfor og ved man har altid underhylder på....hvad undskyldning finder man på der? Kan kun sige jeg var heldig da jeg er single men fik da se hendes underbukse samling i en kæmpe flyttekasse efter jeg havde knepppet hende . Hvis hun så i det mindste gav sine trusser i bytte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 24. September, 2022 Signor Cuoco skrev, den 22/9/2022 at 22:19: Under et knald hos en skøn GP i går gik det hedt for sig, og vi brugte vi tre røde kondomer. Et af dem forvildede sig ned i min ene sko. Hun havde leget så meget med mig, at jeg var totalt udmattet og ikke opdagede kondomet. Imponerende at du kan bruge tre røde kondomer. Jeg kan i bedste fald bruge et enkelt, hvis jeg er enormt liderlig. For det meste er de røde kondomer en showstopper for mig. Jeg føler ikke en skid andet end kondomet, så jeg beder altid pigen om noget andet - eller har selv kondomer med, hvad de iøvrigt altid accepterer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 24. September, 2022 Louie De Palma skrev, for 11 minutter siden: Imponerende at du kan bruge tre røde kondomer. Jeg kan i bedste fald bruge et enkelt, hvis jeg er enormt liderlig. For det meste er de røde kondomer en showstopper for mig. Jeg føler ikke en skid andet end kondomet, så jeg beder altid pigen om noget andet - eller har selv kondomer med, hvad de iøvrigt altid accepterer. Jeg er faktisk heller ikke glad for de røde kondomer, men havde glemt at få mine egne med. Det ene kondom brugte pigen i øvrigt til fræk pirring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 24. September, 2022 Signor Cuoco skrev, den 22.9.2022 at 22:19: Under et knald hos en skøn GP i går gik det hedt for sig, og vi brugte vi tre røde kondomer. Et af dem forvildede sig ned i min ene sko. Hun havde leget så meget med mig, at jeg var totalt udmattet og ikke opdagede kondomet. Først her til morgen. Dér stod mine sko i stuen med et rødt brugt kondom lysende som en lanterne ude i hælen på den ene. Kortvarig koldsved. Væk med det i en fart, ud i skraldespanden, pakket ind i noget papir. Hun opdagede det heldigvis ikke. En god historie var det da , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg