jusse22 22 Skrevet 23. September, 2022 Efter at have læst mange positive beretninger fra PP i Aarhus var det endelig min tur til at vove pelsen. Var der tidligere på ugen før frokost og den første kunde den dag. Mint lukkede mig ind, og jeg må lige nævne at jeg synes at hun er super smuk, men jeg havde besluttet at mit første besøg skulle være sammen med Gib. Det fortrød jeg ikke, for det var en kanon oplevelse. Gib er sjov og meget attraktiv og medlevende til en grad jeg ikke havde oplevet før. Jeg kaldte hende crazy, men mente det selvfølgelig i en god meaning, og det forstod hun godt. Hun havde totalt overvurderet denne gamle mand og havde bragt 4 kondomer, og jeg måtte tigge hende om at stoppe efter 2 var brugt. Jeg fik selvfølgelig det obligatoriske 2 girls offer i starten, men fik sagt at første gang kun en pige, og næste gang vil jeg prøve dem begge. Desværre var jeg blevet forkølet (COVID negativ test) da jeg kom igennen Aarhus igen, så jeg ville ikke udsætte dem for det. Næste gang jeg har mulighed for at komme til Aarhus, så bliver der afsat tid til flere besøg hos PP. Stedet: 9/10 pænt og rent men badeværelset kunne trænge til en opdatering. Pigerne: 9/10 meget subjektivt, men jeg synes de så godt ud. Massagen: 2/10 Tre minutter og så skiftede vi emne, og det var heller ikke hvad jeg kom for. Fuld Pakke:.13/10 Det bedste og mest indlevende, sjove, intense oplevelse jeg har haft. Gentagelse faktor: 200% 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 23. September, 2022 Lyder lækkert, har du et link til de lækre piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Utilregnlig Skrevet 23. September, 2022 Rudo skrev, for 33 minutter siden: Lyder lækkert, har du et link til de lækre piger Såfremt du vælger at læse de mange tråde herinde om stedet, vil dit spørgsmål blive overflødig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jusse22 22 Skrevet 24. September, 2022 Bare søg på PP massage, men hvis det er billeder du er efter så bliver du skuffet. Tro mig når jeg, og mange andre, siger at de begge er en fryd for øjet. Rudo skrev, for 14 timer siden: Lyder lækkert, har du et link til de lækre piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 26. September, 2022 Hvordan ser Mint ud har hun også store bryster som Gib? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 105 Skrevet 27. September, 2022 Jyskpik skrev, for 9 timer siden: Hvordan ser Mint ud har hun også store bryster som Gib? Jeg tror Mints bryster helt sikkert er større end Gibs og mere naturlige. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jusse22 22 Skrevet 27. September, 2022 Jyskpik skrev, for 14 timer siden: Hvordan ser Mint ud har hun også store bryster som Gib? Nu så jeg ikke Mints fortrin i fri dressur, men jeg vil vove den påstand at de er nok an lille smule mindre, men under ingen omstændigheder er de små. Jeg kunne også tage fejl pga. at Gip er utrolig slank, og det gør at hendes forlygter virker enorme. Meeeennnn, I skal ikke besøge disse piger baseret på bryst størrelsen alene, men fordi at servicen er i top. Nu var det første gang for mig og kun med Gip, men næste gang prøver jeg begged to og jeg skal nok skrive om min oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 27. September, 2022 jusse22 skrev, for 7 timer siden: Nu så jeg ikke Mints fortrin i fri dressur, men jeg vil vove den påstand at de er nok an lille smule mindre, men under ingen omstændigheder er de små. Jeg kunne også tage fejl pga. at Gip er utrolig slank, og det gør at hendes forlygter virker enorme. Meeeennnn, I skal ikke besøge disse piger baseret på bryst størrelsen alene, men fordi at servicen er i top. Nu var det første gang for mig og kun med Gip, men næste gang prøver jeg begged to og jeg skal nok skrive om min oplevelse. link please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jusse22 22 Skrevet 27. September, 2022 https://www.eroguide.dk/thaimassage/PP+Thaimassage/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg