Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Victoria - Ørestaden

Recommended Posts

Victoria

Så kom hun endelig tilbage og til samme lækre lejlighed som sidst i Ørestaden. Sidste gang nåede jeg kun 15 min., men denne gang blev kontanterne hævet hjemmefra og vekslet til en time med fuld pakke - og det var hver en krone værd.

Egentlig var jeg i udgangspunktet til en GFE med kærtegn, massage og dybe kys, men at se Victoria i læder-outfit fik den frække dreng frem i mig. Og jeg har virkelig aldrig set en pige, der ser så fræk ud med en strapon. Selvom man som mig er helt nybegynder på området, så prøv det!! Hun ved hvad hun gør og hun gør det godt. At synet af hende så er fantastisk, gør det ikke mindre frækt. Heldigvis stoppede jeg i tide, så vi kunne dyrke helt almindeligt erotisk sex, inden jeg til sidst lod mig lokke til at prøve hende analt. Det er jo med i prisen, som hun sagde :wub:. Her holdt jeg dog ikke længe - wauw for en oplevelse!

Nyd hende og pas godt på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 45 minutter siden:

inden jeg til sidst lod mig lokke til at prøve hende analt. Det er jo med i prisen, som hun sagde :wub:.

Er ellers angivet til at koste 500kr…?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi Victoria sidste uge og blev brændt af. Hun lod mig faktisk stå på gaden i en time hvor hun hvert 10minut skrev at hun er klar lige om lidt… „undskyld hvis du liige venter lidt mere er jeg klar“ Efter 1 time skrev hun så at hun havde det skidt og at hun ikke kunne se mig alligevel. Den har jeg sku ikke prøvet før. Hvis hun så i det mindste havde aflyst fra starten af, men at lade mig stå på gaden en time og holde mig hen, det var ikke særlig fedt. Tror ikke jeg forsøger igen, det var noget af en skuffelse og spild af tid.

Er der andre der har haft en lignende oplevelse med hende eller var jeg bare ekstrem uheldig?

Redigeret af Aventura

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aventura skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi Victoria sidste uge og blev brændt af. Hun lod mig faktisk stå på gaden i en time hvor hun hvert 10minut skrev at hun er klar lige om lidt… „undskyld hvis du liige venter lidt mere er jeg klar“ Efter 1 time skrev hun så at hun havde det skidt og at hun ikke kunne se mig alligevel. Den har jeg sku ikke prøvet før. Hvis hun så i det mindste havde aflyst fra starten af, men at lade mig stå på gaden en time og holde mig hen, det var ikke særlig fedt. Tror ikke jeg forsøger igen, det var noget af en skuffelse og spild af tid.

Er der andre der har haft en lignende oplevelse med hende eller var jeg bare ekstrem uheldig?

Ja det er dårlig stil. Desværre for hende er sådan en udmeldelse jo mange gange medvirkende årsag til at man hopper videre for hun er ikke eneste høne i hønsegården der er mange at vælge i mellem.

og ja der kan have været noget opstået som gjorde hun måtte trække det ud men så hellere aflys med det samme. Det er jo det samme de ønsker fra os mænd og pigerne truer jo ligefrem at man blacklistes hvis ikke man melder fra asap ved forhindring af mødet.

//Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FlotFyrKbh
… And Justice for All skrev, for 6 timer siden:

Victoria

Så kom hun endelig tilbage og til samme lækre lejlighed som sidst i Ørestaden. Sidste gang nåede jeg kun 15 min., men denne gang blev kontanterne hævet hjemmefra og vekslet til en time med fuld pakke - og det var hver en krone værd.

Egentlig var jeg i udgangspunktet til en GFE med kærtegn, massage og dybe kys, men at se Victoria i læder-outfit fik den frække dreng frem i mig. Og jeg har virkelig aldrig set en pige, der ser så fræk ud med en strapon. Selvom man som mig er helt nybegynder på området, så prøv det!! Hun ved hvad hun gør og hun gør det godt. At synet af hende så er fantastisk, gør det ikke mindre frækt. Heldigvis stoppede jeg i tide, så vi kunne dyrke helt almindeligt erotisk sex, inden jeg til sidst lod mig lokke til at prøve hende analt. Det er jo med i prisen, som hun sagde :wub:. Her holdt jeg dog ikke længe - wauw for en oplevelse!

Nyd hende og pas godt på hende.

Anal er ikke med i alm pris på en time, det koster plus 500 kr .

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 6 timer siden:

Er ellers angivet til at koste 500kr…?

Ikke når du køber fuld pakke - så er det med alle hendes extras

Del dette indlæg

Link til indlæg
FlotFyrKbh skrev, for 46 minutter siden:

Anal er ikke med i alm pris på en time, det koster plus 500 kr .

Ikke i “fuld” pakke - ellers ja, så betaler man ekstra for næsten alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 2 timer siden:

Ikke når du køber fuld pakke - så er det med alle hendes extras

Aha.

Rødhårede Victoria  ser også dejlig ud.

60 minutter "Full Service" som er INCL. ALT (Shower together, Deepthohroat, Strap-on,Prostate massage, Blow without,Cum on belly, lick her ,tonguekiss, deepthoath ( Godt med spyt ?) , rimming (to her),golden shower(for you) og ikke mindst det nogle piger har det svært ved: Anal to her :wub:

Alt dette i en 60 minutter for 2300 kr.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 1 time siden:

Aha.

Rødhårede Victoria  ser også dejlig ud.

60 minutter "Full Service" som er INCL. ALT (Shower together, Deepthohroat, Strap-on,Prostate massage, Blow without,Cum on belly, lick her ,tonguekiss, deepthoath ( Godt med spyt ?) , rimming (to her),golden shower(for you) og ikke mindst det nogle piger har det svært ved: Anal to her :wub:

Alt dette i en 60 minutter for 2300 kr.

Yes, I får travlt, hvis I skal igennem det hele - men det kan man jo tage som en udfordring ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aventura skrev, for 13 timer siden:

Jeg har besøgt hende to gange i år og to gange tidligere - og her var hun helt klar da jeg kom. Jeg tror du har været uheldig, men hvis du nævner det for hende kan det jo være at hun kompenserer for det på en eller anden vis. Jeg tror desværre at mange piger dobbeltbooker fordi ofte løber ind i en der ikke dukker op, men det er jo stadig ikke god stil af den grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fenrir

Jeg havde en aftale med Victoria i går, hvor jeg blev brændt af.

Hun virkede meget sød og imødekommende over sms og vi lave en aftale, som jeg bekræftede på dagen og hun anerkendte med søde beskeder osv. Alt var aftalt og på plads. Jeg skulle skrive når jeg var på vej, hvilket jeg gjorde, men intet svar. Jeg fortsatte dog alligevel og tog hen til adressen og forsøgte at kontakte hende en del gange, men intet svar. Efter 30 minutter opgav jeg og vendte hjem. 

Halvanden time efter skrev hun en sms, men ikke med en undskyldning eller anderkendelse af, at hun havde brændt mig af, virkede mere som en fejl, at hun kom til at skrive til mit nummer. Hun havde ikke lyst til ombooke til en anden dag heller, så hun har selvfølgelig ikke min anbefaling. Hun ser ellers dejlig ud på billederne.

Mit råd til andre er, lad vær med at køre langt for hende her, da chancen for at blive brændt af, lader til at være lidt højere med hende.

Redigeret af Fenrir

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde samme oplevelse, søde ord og imødekommende beskeder, men den kolde skulder da jeg stod nede på gaden foran. Ingen undskyldning efter hun lod mig stå i 1 time ved at holde mig hen. Jeg tror også hun overbookede og herefter skider mig et stykke fordi en anden kom ind foran. Der er åbenbart nok kunder at tage af og hun risikerer ikke selv at blive brændt af og spilde tiden ved at overbooke. Det er dårlig stil!

Redigeret af Aventura

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Fenrir @Aventura - ja, det er mega dårlig stil. Jeg havde bestilt en date dagen før og da jeg kom i går, var der ingen ventetid. Det blev i øvrigt hendes “jeg bestemmer pakke” - hvilket klart kan anbefales, hvis ikke man er bare for en pige, der tager initiativet og udfordrer ens grænser en smule.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...