Hop til indhold
bygger

www.madamesascha.com

Recommended Posts

Er lige landet efter et besøg hos den lille og fantastiske Madane Sascha

Det er vel et årstid siden at jeg aflage Madane et første besøg.

Det er vel altid svært første gang, især når man går den vej med SM.

Men nu flere besøg bag mig. Er jeg tryg, og Madame kender mig.ganske vel. Selv om hun, eller jeg altid giver sessionen en tvist.

Vi har fra første færd. Begge været glad får nåle. Det har virkelig langsomt udviklet sig til. skal vi sige mange, lange nåle sådan lidt overalt og solide fiskekroge i kønsdele. Placeret strategisk. Og med garanteret træk fra fødderne. Ligesom nåle I brystet blev trukket godt frem fra hænderne der sindrigt er bundet over en bom i loftet og til snorene omkring nåle I bryster.

Med lidt strøm.til underben og nogen snorre fra nosse kroge til tæer sikrede Madane. Med strøm i min røv samt til metalkrogne i nosserne og tæer. At der blev et solidt træk.i klokkeværket

Der sker altid mange ting og jeg vil ikke nævne alt. Men vil blot fremhæve Madame Sascha som er smuk, enerkisk meget imtilliget. Kvinde der fra naturen han en meget dominerende stemme

Kan kun anbefale MD Sascha. Lydhør.    Kinky. Med mange ideer.

Hun har

Et supe studie Med flere tema rum, og alt meget veludsryret. Og hygiejnen i top og.Sidst men ikke mindst,  fine badeforhold

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
next skrev, for 40 minutter siden:

Link or it didn't happen.....

Øh, overskriften, måske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
tvr skrev, for 3 timer siden:

Øh, overskriften, måske?

Nu skal nu du nu ikke være smart, vi er nogle der ikke har fri data.

;-p

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, den 26.9.2022 at 10:05:

Øh, overskriften, måske?

Https://madamesascha.com

Kan kun anbefale MS som en smuk, naturlig dominerende med en meget, krøllet Fantasi og evne og vilje til at føre dine  fantasier ud i livet

Hun huserer i diskrete forhold  med et studie der indeholder alt hvad man kan tænke sig til indenfor BDSM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...