Alsmand 33 Skrevet 26. September, 2022 Hej Har været på besøg med hende sidst hun var der. Vil ikke gå i detajler men synes det var super dejligt at møde en dansk kvinde i den bedste aldre og meget i mødekommende https://annoncelight.dk/showad/342134 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 26. September, 2022 Alsmand skrev, for 22 minutter siden: Vil ikke gå i detajler Øhh hvorfor skriver du så 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glad dreng 4 Skrevet 26. September, 2022 Jeg kan kun gi Alsmanden ret , dejlig kvinde som snart kan besøges i Hovborg , skal jeg af sted , det tror jeg på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 26. September, 2022 Og han kan heller ikke holde sig til en tråd. Man kunne jo nemt få en tanke om skjult reklame. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alsmand 33 Skrevet 28. September, 2022 Fordi jeg havde lagt den forkert som der også står i den anden tråde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 134 Skrevet 28. September, 2022 Alsmand skrev, for 1 time siden: Fordi jeg havde lagt den forkert som der også står i den anden tråde Tja det er nemt og komme galt afsted her inde … de erfarende er fremme i skoene .. men ( bedre og komme galt afsted, end slet ikke og komme afsted) 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaps 6 Skrevet 22. Januar Alsmand skrev, den 28.9.2022 at 08:06: Fordi jeg havde lagt den forkert som der også står i den anden tråde Hej var det uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 187 Skrevet 22. Januar Hun har en pæn krop efter at være 60 år kan jeg se på div billeder...har endnu ikke besøgt hende men ligger vejen forbi en dag. var det uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Speedy72 2 Skrevet 29. Januar Vil gerne prøve en moden. Er hun nem at tale med og har hun lingeri på ved ankomst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 29. Januar Var det uden gummi? Svar nu, Alsmand. Det er tredie gang du bliver spurgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 134 Skrevet 29. Januar sejer skrev, for 2 timer siden: Var det uden gummi? Svar nu, Alsmand. Det er tredie gang du bliver spurgt Det er bedst du selv spørger hende om det er med eller uden kondom. tlf. nr. står jo i annoncen ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden11 11 Skrevet 29. Januar Har også besøgt hende i Hovborg. Billederne snyder en del, men hun er sød og venlig, nem at tale med. Dog var det ikke lige mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 29. Januar Synes nu ikke billederne snyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg