Randers500 187 Skrevet 26. September, 2022 Nogen erfaringer med: CRISTAL TANTRA RANDERS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 26. September, 2022 Randers500 skrev, for 13 minutter siden: Nogen erfaringer med: CRISTAL TANTRA RANDERS Jeg har bare generelt for dårlige oplevelser hos Tantra Studio. Alt for svingende i kvaliteten. Cristal levede heller ikke op til forventningerne. Men gør dig dine egne erfaringer. Måske spiller det bare for dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alladinn 0 Skrevet 27. September, 2022 Weber måske dumt spørgsmål men får man hj med udløsning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 27. September, 2022 Alladinn skrev, for 54 minutter siden: Weber måske dumt spørgsmål men får man hj med udløsning? Ja, det plejer at være en del af oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 11. September, 2023 Er der nyere erfaringer med Cristal? Hun er i Randers igen, og i tidligere anmeldelse lyder det ikke til at være noget særligt, men hun kan jo være blevet bedre med noget øvelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 11. September, 2023 fila skrev, for 5 timer siden: Er der nyere erfaringer med Cristal? Hun er i Randers igen, og i tidligere anmeldelse lyder det ikke til at være noget særligt, men hun kan jo være blevet bedre med noget øvelse Giv det et skud. Måske har hun en god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 12. September, 2023 weber skrev, for 23 timer siden: Måske har hun en god dag Hvis det skal afhænge af, om hun har en god dag, så tror jeg, jeg bruger 1000 kr et andet sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg