Hop til indhold
Captain

Elegantnymfo. Horsens, E20

Recommended Posts

Captain skrev, for 2 timer siden:

Hejsa

Her er der vist lidt kuk i geografien. E20 ligger da ikke ved Horsens.

Billederne er udskiftet siden i morgens og er ikke af den samme kvinde som tidligere.

Nogensom har været forbi ??

https://annoncelight.dk/showad/344885

Det er de billeder jeg så kl 8 i morges, så ved ikke hvor tidligt du har set annoncen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 26.9.2022 at 15:39:

Vendelmanden har vidt ikke styr på ret meget,  så som falske billeder og nu placering:D

Det er ikke vendelmanden....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt denne dame i ugens løb. Hun har sløret tatoo , men resten af kroppen man møder passer 100 %. Man får kæreste sex med masser af tungekys, brysterne er en stor størrelse og dejligt bløde, en dejlig glat mis der nyder at blive slikket og hun kom et par gange og ble meget våd i den tid jeg slikkede. Pikken slikkede hun til ug og tog de 15 cm helt ind og dejligt frækt jeg kunne følge det i et spejl  sf, også en 69 blev det til . Afsluttede i missionæren som passer mig bedst. Der blev ikke kigget på tiden, og betalingen først da jeg gik. Fik at vide jeg bare kunne skrive hvis jeg var trængende. Fik et dybt tungekys på vej ud. Kommer der igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...