Captain 576 Skrevet 26. September, 2022 Hejsa Her er der vist lidt kuk i geografien. E20 ligger da ikke ved Horsens. Billederne er udskiftet siden i morgens og er ikke af den samme kvinde som tidligere. Nogensom har været forbi ?? https://annoncelight.dk/showad/344885 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 26. September, 2022 Captain skrev, for 2 timer siden: Hejsa Her er der vist lidt kuk i geografien. E20 ligger da ikke ved Horsens. Billederne er udskiftet siden i morgens og er ikke af den samme kvinde som tidligere. Nogensom har været forbi ?? https://annoncelight.dk/showad/344885 Det er de billeder jeg så kl 8 i morges, så ved ikke hvor tidligt du har set annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 26. September, 2022 Vendelmanden har vidt ikke styr på ret meget, så som falske billeder og nu placering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 26. September, 2022 @knold mellem 6 og 7 tror jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 26. September, 2022 @Frodige Ida har ikke rigtigt kunne gennemskue hvorfor Vendelmanden har så mange piger som annonceres. Men geografi bestod han ikke.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 26. September, 2022 En der følger med herinde, E20 rettet til E45 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den flinke 6 Skrevet 27. September, 2022 Captain skrev, for 18 timer siden: Hejsa Her er der vist lidt kuk i geografien. E20 ligger da ikke ved Horsens. Billederne er udskiftet siden i morgens og er ikke af den samme kvinde som tidligere. Nogensom har været forbi ?? https://annoncelight.dk/showad/344885 Det er vendelbo manden så jeg ville holde mig væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tullemor 1 Skrevet 28. September, 2022 Frodige Ida skrev, den 26.9.2022 at 15:39: Vendelmanden har vidt ikke styr på ret meget, så som falske billeder og nu placering Det er ikke vendelmanden.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 28. September, 2022 Tullemor skrev, for 2 timer siden: Det er ikke vendelmanden.... Samme falske billeder og samme tekst sååååå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 29. September, 2022 Har besøgt denne dame i ugens løb. Hun har sløret tatoo , men resten af kroppen man møder passer 100 %. Man får kæreste sex med masser af tungekys, brysterne er en stor størrelse og dejligt bløde, en dejlig glat mis der nyder at blive slikket og hun kom et par gange og ble meget våd i den tid jeg slikkede. Pikken slikkede hun til ug og tog de 15 cm helt ind og dejligt frækt jeg kunne følge det i et spejl sf, også en 69 blev det til . Afsluttede i missionæren som passer mig bedst. Der blev ikke kigget på tiden, og betalingen først da jeg gik. Fik at vide jeg bare kunne skrive hvis jeg var trængende. Fik et dybt tungekys på vej ud. Kommer der igen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 30. September, 2022 I dag er Kaja så blevet til Randi på 35 ved Odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg