Fyr46 42 Skrevet 26. September, 2022 Hej Nogen der kan fortælle noget om den smukke pige? https://annoncelight.dk/showad/352190 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kroelle 5 Skrevet 28. September, 2022 Gud hvor er hun smuk ❤️ Er der slet ingen der har besøgt denne smukke kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 28. September, 2022 Hun svarer fint på sms, og har billede på whatsapp, men det kunne være rart med en reel anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 29. September, 2022 Fik nogen besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denunge 251 Skrevet 29. September, 2022 Har været forbi stedet. Billederne passer meget godt, på nær at hun har et stort ar på brystkassen - ikke fra operation, men et eller andet uheld, vil jeg skyde på. Spurgte hende ikke, men bare ret blikket mod hendes kønne ansigt eller længere nede på de store kasser med stive brystvorter. Der var mulighed for bad - endda fællesbad med hende. Der var ret stort fokus på alt andet end massage. Jeg vil kalde massagen for hyggemassage, på nær da hun trykkede på bækkenet, hvor der satme blev trykket til. Hvad det lige skulle til for, ved jeg ikke - men ligner noget som bliver brugt til session, hvor lægen lige skal tjekke.... Cirka hvert minut skulle der lige rives i kalorius eller kuglerne, uden at der skete mere. Mod slutningen af timen, var det tid til ekstra, som blev gennemført med ret god udførelse. Der er flere piger på adressen, som er privat og ret diskret uden blinkende lys. Totalt set var det en ok time, men det er ikke hende som man skal vælge, hvis man skal have kvalitetsmassage. Priser er meget typisk for hvad steder opkræver nu om dage. Spørg hvis I vil vide mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 63 Skrevet 30. September, 2022 Kan du oplyse lidt om hvor ca i Horsens? evt link til de øvrige piger på adressen! tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denunge 251 Skrevet 30. September, 2022 goodfuck skrev, for 32 minutter siden: Kan du oplyse lidt om hvor ca i Horsens? evt link til de øvrige piger på adressen! tak Adressen må de selv oplyse, da det som sagt er et sted uden blinkende lygter i vindueskarmen. Men det er i den nordlige del af byen. Jeg så ikke de andre piger - hørte bare 2-3 andre stemmer mens jeg var der. Og vil tro at de andre annoncer på annoncelighr med samme opbygning som denne, er for samme sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høkke 3 Skrevet 3. Oktober, 2022 denunge skrev, den 29.9.2022 at 19:54: Har været forbi stedet. Billederne passer meget godt, på nær at hun har et stort ar på brystkassen - ikke fra operation, men et eller andet uheld, vil jeg skyde på. Spurgte hende ikke, men bare ret blikket mod hendes kønne ansigt eller længere nede på de store kasser med stive brystvorter. Der var mulighed for bad - endda fællesbad med hende. Der var ret stort fokus på alt andet end massage. Jeg vil kalde massagen for hyggemassage, på nær da hun trykkede på bækkenet, hvor der satme blev trykket til. Hvad det lige skulle til for, ved jeg ikke - men ligner noget som bliver brugt til session, hvor lægen lige skal tjekke.... Cirka hvert minut skulle der lige rives i kalorius eller kuglerne, uden at der skete mere. Mod slutningen af timen, var det tid til ekstra, som blev gennemført med ret god udførelse. Der er flere piger på adressen, som er privat og ret diskret uden blinkende lys. Totalt set var det en ok time, men det er ikke hende som man skal vælge, hvis man skal have kvalitetsmassage. Priser er meget typisk for hvad steder opkræver nu om dage. Spørg hvis I vil vide mere Oplever at priserne varierer meget. Hvad er priserne her og hvilke ekstra muligheder er der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denunge 251 Skrevet 3. Oktober, 2022 Du kan jo prøve at tage 1200 med, og så venter der nok noget fuld pakke på en lille times tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 3. Oktober, 2022 Har aflagt damen et besøg efter @denunge's anmeldelse. Billederne kunne godt være hende for 10 år og et par kilo siden eller måske bare en omgang photoshop. Brysterne hjulpet på vej. Dejligt fælles bad før og efter. Hun er en solstråle uden for sengen og rigtig sød at snakke med. Hendes økoblow er over middel, men resten under. Hun klemmer lårene sammen ved oral, holder dig på afstand ved både dansk og doggy, så du vel maks kommer halvvejs ind og det trods min gennemsnitlige diller. Ville nyde at have hende som borddame til en fest, sikker på hun villet rykke i kalorius mindst 10 gange under forretten, være sjov, snakkesalig, flirtende og måske et par sjusser ville få hende til at slappe af under desserten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Oktober, 2022 Ahh det er da Nodee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 3. Oktober, 2022 Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Ahh det er da Nodee Nej, hun er ny i Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg