Nyborg 14 Skrevet 26. September, 2022 Er der nogle som kender nogle GP'er i Nyborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 27. September, 2022 Du skriver ikke præferencer omkring alder, nationalitet, figur osv. så vidt jeg ved, så er der en håndfuld danske piger der med jævne mellemrum gæster Nyborg. jeg kender ikke stedet i Nyborg, men jeg kan klart anbefale @DanskeMaria, som jeg kan se gæster Nyborg af og til. https://annoncelight.dk/showad/325106 Hun er i mine øjne både sød, fræk og har en fantastisk krop med kurver. Kender ikke dine præferencer, men er du til en lækker dansk pige, så vil jeg sige at du skulle give Maria et visit når hun er i Nyborg. der er selvfølgelig også andre piger i Nyborg - søg på annoncelight, synes der er flere muligheder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 27. September, 2022 Når jeg ser annoncen tænker jeg på indkørsel forbudt, med alle de røde tegn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 27. September, 2022 Røde skilte eller ej, så vil jeg sige at hun er et besøg værd. tænker at hun blot er klar i spyttet omkring hvad hun tilbyder og ikke tilbyder. Og deraf de røde skilte. Jeg har haft fornøjelsen af hende en enkelt gang, og der fik jeg en lækker oplevelse. Jeg håber jeg får muligheden for et nyt besøg hos hende når engang kalender og geografi passer sammen igen. og så er jeg stor tilhænger af danske piger, som der desværre efterhånden er alt for få af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DanskeMaria Skrevet 28. September, 2022 Nyborg skrev, den 26.9.2022 at 21:24: Er der nogle som kender nogle GP'er i Nyborg? Silje, Lisa, Cille Deluxe, Liv, DinaG,Jennifer og undertegnet udenlandske kender jeg ikke til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg