Hop til indhold
SexHooked

Mørke piger Aalestrup ?

Recommended Posts

Hejsa

Leder efter en klinik omkring Aalestrup eller var det løgstør

De har 2 jamaica piger mener jeg, men kan ikke finde klinikken nu og skal nordpå en af dagene...

Nogen kan hjælpe og evt erfaRinger?

Vh

Th

Del dette indlæg

Link til indlæg

Leder efter en klinik omkring Aalestrup eller var det løgstør

De har 2 jamaica piger mener jeg, men kan ikke finde klinikken nu og skal nordpå en af dagene...

Nogen kan hjælpe og evt erfaringer?

Der ligger/har lagt en eller 2? på Gl. Viborgvej i St. Binderup - de sidste huse sydfra ud mod rute 13, mener det må være nr. 21 - står også spraymalet på muren og indikerer kvaliteten. Har været derinde en enkelt gang, men det var så mørkt og lummert i bollerummet at jeg knapt kunne se pigen - så jeg vendte hurtigt om på hælen og kørte til Hvam stationsby istedetfor, hvor der er 2 steder med nogle østeuropæiske piger.

Der ligger/har også lagt et på Grandgårdsvej, nord for Møldrup, men det så nu meget misligholdt ud sidst jeg var forbi - der har også været et Låsby Svendsen sted helt ud til Landevejen, hvor der også stod nogle heste, men mener ikke det er aktivt længere med østeuropæiske piger og nr. 66 er vist faldet helt sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

De har også en fin hjemme side :)

Jamen står adressen ikke på hjemmesiden :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=7766

Jeg tror det er den i nummer 28.

De har en hjemmeside som jeg heller ikke kan huske. Jeg har haft en udmærket cocktail med indehaveren. Hun var 35 år cirka og velholdt. Det var udmærket.

Ja den side hvor der køre flash henover toppen af siden med de 2 mørke piger

Vh

Th

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...