Titommeren 322 Skrevet 28. September, 2022 Cherry i Nørresundby. Hej venner. Lige en bette anmeldelse for fælleskabets skyld, selvom jeg godt nok syntes der er mange herinde, der holder kortene ind til kroppen… Jeg leder efter en ny fast thai, der kan dække mit behov, efter at Nina 22 er flyttet til Hadsund. Jeg blev anbefalet Cherry af en god ”kollega” herinde og tak for det. Meget fåmælt sms-kontakt fra hende “kl 13 ok?”. Ingen svar på pris, men da jeg bad om en bekræftelse på endelig aftale kom der “Yes kl. 13”. Mig afsted med ømme skuldre og dunkende lem. Nemt at parkere i nærheden og indgang fra gaden, hvor der står thai massage. Cherry er et meget sødt og smukt lille menneske og hun taler ok dansk. Stedet er ikke uhumsk og der er mulighed for bad, så vidt jeg kunne se. Hun ville først afregne bagefter og ikke andre muligheder end handjob som happy ending. Op på briksen og hun giver en rigtig god, dyb massage med mulighed for lettere massage, hvis man mere er til det. Der var ikke den store pirring undervejs og hun er desværre fully dressed under hele seancen. Ville ellers godt have kigget lidt på den bette lækre krop. “Wææn dej oom” og jeg fik også god massage på forsiden. Handjobbet var ikke så pirrende og længe, som jeg havde håbet, men den blev dog skudt af i halvslap tilstand - lidt et antiklimaks for mig. Kom næsten til at grine, for jeg kunne høre en god klat ramme gulvet, så pas på ikke at træde i den, hvis I vil besøge hende… Så hun fik da malket lidt ud af den. Rengøring af pik og nosser og “færdiii”. 800 kr. Ren massage i en time koster 400 kr. så det er 400 kr. oveni for at få et handjob, hvor hun - desværre - er fuldt påklædt. På vej hjem var jeg dog lidt ærgelig over ikke at finde et sted med full pack og give 2-400 kr. mere for en time. Så har I et godt bud på dette i Hjørring/Frederikshavn/Aalborg-området hører jeg gerne. Enten her eller i beskeder. På forhånd tak og knep vel derude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den-dovne-elektriker 56 Skrevet 29. September, 2022 Det var ikke nødvendig at køre så langt, der er to Thai piger i Frederikshavn lige nu, nyt thai-Frederikshavn https://annoncelight.dk/showad/352016 som har erstattet Nina 22, jeg har besøgt henne, hun havde lidt for travlt med mobil telefonen til at starte med, men til sidst fig hun den lagt til side og koncentrerede sig om mig, jeg tror at billederne har et par år på bagen, og så er der Kate https://annoncelight.dk/showad/337406 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 9 Skrevet 12. Oktober, 2022 Enig med den-dovne-elektriker - ‘nyt thai’ er en fin erstatning for Nina 22. Jeg er ikke i tvivl om du kan få FP hos hende. så er der Kate og åbenbart også muligheder nu på Søndergade… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den-dovne-elektriker 56 Skrevet 12. Oktober, 2022 Kate er desværre ikke i Frederikshavn længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 100 Skrevet 14. Oktober, 2022 Jeg magter ikke de der HJ længere, eller sagt på en anden måde jeg vil ikke betale for noget jeg er bedre til selv , så bare en god gang massage med eller uden full pack.. god weekend 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg