Hop til indhold
footlover

Maria fra Pussygalores - Fantastisk smukke fødder!!!

Recommended Posts

Dette er min første anmeldelse på dette forum.

I går var jeg et smut forbi Pussygalores, hvor jeg havde fornøjelsen af at møde en helt igennem fantastisk pige: Maria!!!

http://pussygalores.dk/ - søg efter Maria

Da jeg hører til dem som har en (meget stor) svaghed for smukke kvindefødder, kom vores hyggestund primært til at fokusere på fodfetish.

Her kan jeg kun sige: hvis du som mig er meget kræsen hvad angår smukke fødder, finder du ikke en bedre pige at hygge med end Maria. Aldrig, i mit ellers ret aktive fodfetish-liv, har jeg mødt så enestående fod-eksemplarer: ekstrem høj svang, dejligt rynkede fodsåler, smuk farvekontrast mellem hælen og svangen, sublim tekstur, og en lille sød og diskret duft af tæer. Det bliver ikke bedre!!!

Derudover er Maria en meget smuk, slank og åben pige, med de mest intense blå øjne. Hun er ualmindelig god til at fastholde øjenkontakten på en naturlig og selvsikker måde. Lækkert!!!

For dem som måtte være interesserede kan jeg oplyse at der efter min mening kun er lagt meget beskedent til hendes alder, hvis overhoved noget.

Konklusion: Har du en fodfetish, så just do it!!! Jeg garanterer at du ikke vil fortryde det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En dejlig anmeldelse. Her fik jeg et indblik i hvad fodfetisher lægger vægt på.

Jeg er ikke fodtetish, og dog en smule. Jeg bliver i ekstra godt humør når min partner har pæne fødder. Bla. synes jeg de der små brede mørke thaifødder er vild flotte. Eller en smal hvid fod med mørkerød neglelak, eller fransk pedicure ( hedder der ikke det?)

Nå men, tak for anmeldelsen - det var bare det jeg ville sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man søger på Pussy Galores kan man ikke finde nogen Maria. Er der nogen, der har nogen ide om, hvad der er blevet af hende/hvor man evt. kan finde hende nu?!?  Anbefalingen af hendes fødder ød jo fortryllende...:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FynskBjørn skrev, for 1 time siden:

Når man søger på Pussy Galores kan man ikke finde nogen Maria. Er der nogen, der har nogen ide om, hvad der er blevet af hende/hvor man evt. kan finde hende nu?!?  Anbefalingen af hendes fødder ød jo fortryllende...:-)

Jeg tror, han mener Mira. (Det var jo i går, han legede med hende). Hun har i hvert fald nogle flotte stænger, og de slutter nok med nogle flotte fødder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, 

Da tråden er startet i 2013 kunne det godt være Maria Magic det drejer sig om....og på hende var det ikke kun fødderne der var sexede :-). Hun har ikke været aktiv i et par år nu...desværre.

mvh Rumble

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svaret Rumle. Trist hvis pensionsalderen er så lav i branchen. Vi må alle gøre vores til at de kan holde længere. Især dem, der ikke kun kan det "sædvanlige".

Mvh. Bjørnen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgeligt at Maria åbenbart ikke findes i branchen mere, men husk at der kan være mange gode grunde til at det ene navn efter det andet forlader branchen.

Der findes i øvrigt de fineste fusser på nedenstående link , hvis man er til den slags ;-)

Amalie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...