Hop til indhold
Va2

Blondine Ung pige Nina

Recommended Posts

Heey jeg har gennem længere tid, læst med herinde og fulgt andres anvisninger.

Igår prøvede jeg dog en pige, der ikke var nogle anmeldelse af, men jeg vil lige dele denne oplevelse med jer ;) jeg ringer til Nina kl 20 og vi aftaler hun kommer hjem til mig kl 21. En time efter er hun fremme, ung lille pige (18-20 år) vi snakker lidt sammen, hun tager sit tøj af ligger sig i min seng, hvorefter jeg begynder at slikke hende. Dejlig stram mis som smager godt :roll: efter 5-10 min sprøjter hun mig i ansigtet med en ægte dejlig sprøjte orgasme! Det har jeg ikke oplevet i årevis og det tænder mig helt vildt :) Hun siger så at nu det min tur til at blive forkælet hvorefter hun begynder at give mig et godt langt dybt blowjob. Efter noget tid spørger hun om jeg vil knep hende. Selvfølgelig vil jeg det :D hun sætter gummi på mig, og jeg knepper hendes våde stramme fisse, hun er meget fræk og man kan se hvordan hun nyder sit job, det ender ud i den bedste orgasme længe, og jeg sidder tilbage med at jeg bare vil dele den historie med jer. Ved ikke hvor tit i oplever sprøjte orgasme men jeg syntes det var ekstremt frækt :P evt andre der har haft besøg af hende?

http://www.sexpiger.dk/Nina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lyder som en dejlig oplevelse :) Fin anmeldelse.

Er hun dansker, og hvor i landet holder hun til henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det lyder dejligt. Billedet er dog ikke rigtigt. Det findes på et utal af udenlandske sider :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...