Va2 1 Skrevet 6. November, 2013 Heey jeg har gennem længere tid, læst med herinde og fulgt andres anvisninger. Igår prøvede jeg dog en pige, der ikke var nogle anmeldelse af, men jeg vil lige dele denne oplevelse med jer jeg ringer til Nina kl 20 og vi aftaler hun kommer hjem til mig kl 21. En time efter er hun fremme, ung lille pige (18-20 år) vi snakker lidt sammen, hun tager sit tøj af ligger sig i min seng, hvorefter jeg begynder at slikke hende. Dejlig stram mis som smager godt efter 5-10 min sprøjter hun mig i ansigtet med en ægte dejlig sprøjte orgasme! Det har jeg ikke oplevet i årevis og det tænder mig helt vildt Hun siger så at nu det min tur til at blive forkælet hvorefter hun begynder at give mig et godt langt dybt blowjob. Efter noget tid spørger hun om jeg vil knep hende. Selvfølgelig vil jeg det hun sætter gummi på mig, og jeg knepper hendes våde stramme fisse, hun er meget fræk og man kan se hvordan hun nyder sit job, det ender ud i den bedste orgasme længe, og jeg sidder tilbage med at jeg bare vil dele den historie med jer. Ved ikke hvor tit i oplever sprøjte orgasme men jeg syntes det var ekstremt frækt evt andre der har haft besøg af hende? http://www.sexpiger.dk/Nina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. November, 2013 Lyder som en dejlig oplevelse Fin anmeldelse. Er hun dansker, og hvor i landet holder hun til henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chatname 123 Skrevet 6. November, 2013 Menge tak for indlæget:) Har hun et smukt ansigt (1-10)? Kysser hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. November, 2013 Det lyder dejligt. Billedet er dog ikke rigtigt. Det findes på et utal af udenlandske sider :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg