nordjyde_34 174 Skrevet 28. September, 2022 Jeg har en stor forkærlighed for flotte slanke piger der tilbyder en gfe oplevelse. Sådan en pige har jeg haft glæden af at besøge i dag. Pigen jeg skriver om er Lea der kan findes her: https://annoncelight.dk/showad/335007 Jeg blev modtaget med et knus inden jeg blev sendt i bad. Efter badet fik vi hurtigt gang i en masse dybe kys, kæleri og resten af den store GFE pakke på 60 min. Billederne i annoncen er uden tvivl Lea. Syntes egentlig hendes ansigt er kønnere i virkeligheden. Hun er en høj og slank pige, præcis som jeg kan lide det. Jeg skal helt sikkert forbi Lea igen, hun fortalte hun blev i Aalborg denne uge og måske næste. Men at hun helt sikkert kommer tilbage en anden gang. 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 216 Skrevet 29. September, 2022 Er helt enig med dig Nordjyde_34 Hun er virkelig køn men samtidig naturlig og ligefrem. Og ja - en høj smuk kvinde som kan det med GFE og få en til at føle sig som nr.1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
monkeydome 38 Skrevet 2. Oktober, 2022 Er ny her på siden og vil blot tiløje at Lea er virkelig sød og dejlig. Det var mit første besøg hos hende, og blev taget virkelig godt imod. Vi havde en rigtig god samtale både før og efter. Det endte med at min halve time med gfe næsten blev til en time da samtalen trak ud efterfølgende. Jeg var næsten mere bekymret om tiden end hende, da jeg var opmærksom på ikke at tage for meget af hendes tid. Hun slog det hen og sagde blot at det ikke var noget problem, og let og elegant fik vi til sidst sagt pænt farvel. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde_34 174 Skrevet 2. Oktober, 2022 Velkommen her på siden @monkeydome glæder mig at du har haft samme gode og positive oplevelse med Lea som jeg selv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 838 Skrevet 3. December, 2022 Lea - Natalia er nu i Århus 10/10. Absolut 100 % GFE oplevelse! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 838 Skrevet 7. December, 2022 Wow -Natalia er virkelig fantastisk -Hun har en lækker model krop, dufter godt og er en virkelig sød pige. Jeg er enig i at hendes ansigt er kønnere end på bilederne- hun behøver ikke photoshoppede billeder- Hun er en GFE -stjerne! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde_34 174 Skrevet 7. December, 2022 Håber snart hun så dukker op i Aalborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
monkeydome 38 Skrevet 9. December, 2022 nordjyde_34 skrev, den 7.12.2022 at 21:30: Håber snart hun så dukker op i Hun er her nu kan jeg se. Fantastisk rar og sød pige 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg