Hop til indhold
nordjyde_34

Lea Aalborg - dejlig gfe oplevelse

Recommended Posts

Jeg har en stor forkærlighed for flotte slanke piger der tilbyder en gfe oplevelse. Sådan en pige har jeg haft glæden af at besøge i dag. Pigen jeg skriver om er Lea der kan findes her: https://annoncelight.dk/showad/335007

Jeg blev modtaget med et knus inden jeg blev sendt i bad. Efter badet fik vi hurtigt gang i en masse dybe kys, kæleri og resten af den store GFE pakke på 60 min. 

Billederne i annoncen er uden tvivl Lea. Syntes egentlig hendes ansigt er kønnere i virkeligheden. Hun er en høj og slank pige, præcis som jeg kan lide det.

Jeg skal helt sikkert forbi Lea igen, hun fortalte hun blev i Aalborg denne uge og måske næste. Men at hun helt sikkert kommer tilbage en anden gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er ny her på siden og vil blot tiløje at Lea er virkelig sød og dejlig. Det var mit første besøg hos hende, og blev taget virkelig godt imod. Vi havde en rigtig god samtale både før og efter.

Det endte med at min halve time med gfe næsten blev til en time da samtalen trak ud efterfølgende. Jeg var næsten mere bekymret om tiden end hende, da jeg

var opmærksom på ikke at tage for meget af hendes tid. Hun slog det hen og sagde blot at det ikke var noget problem, og let og elegant fik vi

til sidst sagt pænt farvel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow -Natalia er virkelig fantastisk -Hun har en lækker model krop, dufter godt og er en virkelig sød pige. Jeg er enig i at hendes ansigt er kønnere end på bilederne- hun behøver ikke photoshoppede billeder- Hun er en GFE -stjerne! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...