bambam 18 Skrevet 6. November, 2013 Hvad har I af erfaringer med at mødes med pigerne i solcentre? Bruger I det kun til blows eller kan I også få det til at fungere med sex? Smider I penge i solen, så den kører under akten og kan det foregå uforstyrret? På forhånd tak! /Bambam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 6. November, 2013 Smider I penge i solen, så den kører under akten og kan det foregå uforstyrret? Så vidt jeg ved, så er det fleste solcentre indrettet således at der sidder almindelige låsbare døre ind til hver sol. Man kan vel så bare gå ind og låse døren efter sig? Om man smider penge i cancer-grillen så den kan stå og lave støj, til at overdøve diverse lyde der måtte opstå, er vel kun et spørgsmål om hvor genert man er anlagt Er der i øvrigt ikke noget med, at indgangsområdet i de fleste solcentre er videoovervåget? Har ellers ingen erfaringer med sex i solcentre, da jeg foretrækker en madras når der skal knaldes mv. 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 Min erfaring med Solcentre, er den anden vej rundt Skulle gøre rent i et solcenter og tømme automater etc.Der var lidt larm inde fra en Kabine, men ikke smidt nogle penge i. Så åbnede jeg døren (ja man har jo nøgle til ) og der lå de....Det der kan i godt finde et andet sted til var min kommentar til det...... de var lidt røde i hovedet bagefter :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg