8000 1997 Skrevet 1. Oktober, 2022 Var i Struer forleden og besøgte Pai Fik en god massage med et fint hj. Hun sagde til mig at det hun eneste hun tilbød. Stedet er pænt og rent der er bademuligheder. Pai taler fint dansk og gør et godt job, jeg komme gerne igen. Kan ikke linke til butikken men Google kan hjælpe, da der er ikke det store udvalg i byen 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajak 2 Skrevet 1. Oktober, 2022 8000 skrev, for 33 minutter siden: Var i Struer forleden og besøgte Pai Fik en god massage med et fint hj. Hun sagde til mig at det hun eneste hun tilbød. Stedet er pænt og rent der er bademuligheder. Pai taler fint dansk og gør et godt job, jeg komme gerne igen. Kan ikke linke til butikken men Google kan hjælpe, da der er ikke det store udvalg i byen 8000 Hvad ligger prisen i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1997 Skrevet 1. Oktober, 2022 Kajak skrev, for 8 timer siden: Hvad ligger prisen i 500 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The diligent 148 Skrevet 2. Oktober, 2022 8000 skrev, for 9 timer siden: 500 kr. Men hvad med tiden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1997 Skrevet 2. Oktober, 2022 The diligent skrev, for 2 timer siden: Men hvad med tiden ? 60 min 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 2. Oktober, 2022 Er det den ved pølsevognen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1997 Skrevet 3. Oktober, 2022 Mthom skrev, for 23 timer siden: Er det den ved pølsevognen Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobsy74 16 Skrevet 7. Oktober, 2022 Kære alle og især 8000 Jeg kender Pai, og ved at hun er ked af dette indlæg. Hun driver et nyt sted, hvor hun flere steder, skiltet med, at der ikke ydes seksuelle ydelser. Alligevel bliver hun ofte spurgt til dette. Hun har måske hjulpet nogle med HJ, men ikke noget hun ønsker. Syntes derfor at hendes ønsker respekteres, hvis dette er muligt. mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1997 Skrevet 7. Oktober, 2022 Bobsy74 skrev, for 2 minutter siden: Kære alle og især 8000 Lige til info. Jeg spurgte ikke til noget. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Oktober, 2022 Bobsy74 skrev, for 8 minutter siden: Kære alle og især 8000 Jeg kender Pai, og ved at hun er ked af dette indlæg. Hun driver et nyt sted, hvor hun flere steder, skiltet med, at der ikke ydes seksuelle ydelser. Alligevel bliver hun ofte spurgt til dette. Hun har måske hjulpet nogle med HJ, men ikke noget hun ønsker. Syntes derfor at hendes ønsker respekteres, hvis dette er muligt. mvh Hvor kan jeg købe det nederste klistermærke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The diligent 148 Skrevet 8. Oktober, 2022 Bobsy74 skrev, for 17 timer siden: men ikke noget hun ønsker. Men gør det dog alligevel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 8. Oktober, 2022 The diligent skrev, for 6 timer siden: Men gør det dog alligevel. Money talks 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobsy74 16 Skrevet 8. Oktober, 2022 8000 skrev, den 7.10.2022 at 14:01: Lige til info. Jeg spurgte ikke til noget. 8000 Selvfølgelig gjorde du ikke det Du er vel heller ikke en af dem, der har spurgt via besked, inden du besøgte hende. Aarhuselsker. Det er ikke et klistermærke. Prøv at søg på Google, så kan du også finde billedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Oktober, 2022 Bobsy74 skrev, for 14 minutter siden: Det er ikke et klistermærke SATANS !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 9. Oktober, 2022 Helt ærlig. Hjælper nogen få - men ønsker det ikke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobsy74 16 Skrevet 10. Oktober, 2022 Knald62 skrev, for 18 timer siden: Helt ærlig. Hjælper nogen få - men ønsker det ikke! Ja helt ærligt!!! At man ikke respekterer hendes opslag i hendes klinik, er en ting, Men at skrive om det herinde, som om det er en service hun yder tiltale alle, er en anden. Hvor er respekten for disse piger ? Hun har ingen annoncer omkring, at hun yder ekstra, alligevel er hendes indbakke fyldt med beskeder fra mænd, der spørger til dette. Og nu skrives der herinde, som om det er noget hun ønsker. Jøsses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 10. Oktober, 2022 Det er jo det jeg prøver at beskrive… - Blot fordi det er en Thai pige - gælder åbenbart andre regler… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Oktober, 2022 Knald62 skrev, for 12 minutter siden: Det er jo det jeg prøver at beskrive… - Blot fordi det er en Thai pige - gælder åbenbart andre regler… Det er smart at man citerer den del af en tekst man svarer på. Ellers står dit svar bare og flagrer i luften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knald62 16 Skrevet 10. Oktober, 2022 Eller, som man gerne vil mis- forstå det… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 29. August Er der noget nyt om denne klinik? Tilbydes der ekstra ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lock 4 Skrevet 5. September Bobsy74 skrev, den 7.10.2022 at 13:57: Kære alle og især 8000 Jeg kender Pai, og ved at hun er ked af dette indlæg. Hun driver et nyt sted, hvor hun flere steder, skiltet med, at der ikke ydes seksuelle ydelser. Alligevel bliver hun ofte spurgt til dette. Hun har måske hjulpet nogle med HJ, men ikke noget hun ønsker. Syntes derfor at hendes ønsker respekteres, hvis dette er muligt. mvh Hmm, det er vel på ingen måde for at hænge nogen ud, jeg var der i går for første gang og spurgte ikke efter noget men blev tilbudt hj og var da høflig og takkede ja tak.. man har vel pli. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg