Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Tantra Journey, Vejle

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Jeg har besøgt både Barbora og Cecilie, og jeg må bare sige at Barbora er den mest fantastiske tantra jeg tror der kan købes for penge, Cecilie kunne slet ikke bringe mig derud hvor jeg glemte tid og sted, hvor jeg virkelig fandt min indre Sexualitet. Det kan Barbora, og hun bruger altså mindst 3 timer for sølle 1700 kr.

Helt enig. Dobbelt så godt til halv pris - og nej Barbora du skal ikke sætte din pris op :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Borende x

Du må tage en tur væk fra djævelen :smile:)

Dustin Hoffman er vist den eneste, for hvem det er lykkedes at slippe væk fra Djævleøen :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Grunden til, at jeg ikke fortæller om selve oplevelsen er fordi, den aldrig er den samme fra gang til gang. Barbora fortalte mig også at hun aldrig har udført to behandlinger på samme måde.

Derudover skal det - som Borende X også skriver - opleves. Det er simpelthen umuligt at gengive. Hvordan skal jeg kunne genfortælle tre timer, når jeg følte det som en halv?  :-P  :-P  :-P

Kan kun sige: PRØV DET...........

Skal dog siges, at hvis du går efter noget seksuelt, så lad være. Det er en sanseoplevelse..... Og en vild en af slagsen.... synes jeg.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ludvig

Var det ikke Steve McQueen?  :shock:

Jo det var, på en sæk kokosnødder som flåde.

Dustin Hoffmann endte på øen som tomatavler og sindssyg til han døde.

Undskyld afbrækket.. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor store bryster har hun?

Undskyld, men hvad har det med sagen at gøre?  :???:

Hvis det har relevans for dig, så synes jeg du skal finde en anden. Barbora er skøn som hun er...  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal du vel egentlig ikke bestemme, hvis jeg gerne vil have det gjort af en der tænder mig er jo min sag. Spurgte egentlig bare om et meget simpelt spørgsmål, kan ikke forstå det kan være så svært enten at svare på eller ignorere. At det ikke har noget med din tantra oplevelse om hun tænder dig eller ej er jo din sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er også bare et godt råd Jacobsen. Det du spørger om , svarer til at spørge om bagerpigen har flotte bryster, ellers tænder du ikke, og vil ikke købe kage hos hende.

Men opgiver det her, vi bevæger os på to forskellige niveauer.

God dag til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er helt enig med ÅE. Og Jacobsen86, du er heller ikke på niveau med Barbora, derfor får du ingen oplysninger om hende fra mig, og forhåbentlig heller ikke fra andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det stikker da helt af nu, i skriver som om at i er meget mere værd end mig pga et bryst spørgsmål. Kan simpelthen ikke se hvad der var forkert i mit spørgsmål, hvis det betyder noget for mig er det jo relevant for mit besøg. Hvad i så har af hellige forestillinger om et besøg med hende, skal i da ikke belemre mig med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Må jeg som trådstarter anmode om at man holder sug til ANMELDELSE af Tantra Journy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan fortælle jeg finder ud af det i den nærmest fremtid......

Jeg kommer med en anmeldelse......hvis jeg finder grund til at fremhæve bryststørrelse så kommer den med :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis det handler om store bryster, så find en glædespige med det.

Tantra hos Barbora er IKKE sex, men en sanseoplevelse, længere er den ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det handler om store bryster, så find en glædespige med det.

Tantra hos Barbora er IKKE sex, men en sanseoplevelse, længere er den ikke.

Valdemar. Ignorer de stakler. Barbora skal nok give den oplevelse de fortjener....  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...