H_Jensen 15 Skrevet 4. December, 2013 Barbora har ikke silicone bryster.jeg har været der og det var en ok oplevelse, men kommer ikke igen. Grunden til jeg ikke kommer igen har ikke noget med Barbora at gøre, men jeg er ikke til tantra Til de nysgerrige var det en sanselig oplevelse og Barbora rørte mig overalt og jeg fik også lov at røre ved hende og fik også lov til at slikke hende ganske kort :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 12. December, 2013 Tantra Journey, Barbora ligger på grænsen til om hun skal anmeldelses på EG eller en wellness portal. Hun vil gerne sammenlignes med alm. Wellness / massage behandlinger. Selv om det hun udfører er det tætteste man kommer elskov uden at have sex. Hun er moms registreret og laver en regning til en efter endt behandling. Jeg har været på besøg hos hende uden at have forventninger til hvad der skulle ske og det tror jeg er vigtig for at få det meste ud af det. Jeg var der i 2,5 time og jeg nød virkelig behandlingen som jeg bedst kan beskrive som B2B olie massage, uden det helt kan sammenlignes. Det var meget rituelt, spirituelt og sanseligt. Man komme helt ned i gear og slapper af......kan virkeligt anbefales hvis man stresset. Barbora er en ganske alm. pige af udseende men har tantraen og dens rolige og givende væsen sig. Alle burde onde sig selv at prøve tantraen og her må konerne gerne indvoldveres hvis man kan finde en tantra massør der giver til par. Så er den perfekte måde, "lovligt" at få to nøgne piger med på madrassen. Tak til Barbora for dejligt oplevelse. Komme jeg igen....måske 1700 er mange penge selvom man synes det var pengene værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mekanikeren 0 Skrevet 12. December, 2013 I efterlysningsforum blev der efterlyst mulighed for tantra massage i Jydeland. En postede et link:http://www.tantric-journey.com/ Jeg fik booked tid, det var nemt og hurtigt. Stedet er nemt at finde, og yderst diskret. Det er hyggeligt, rent og dejligt varmt. Barbora er en sød og flot pige, som virkelig brænder for tantra. Lad det være sagt med det samme. Dette var en tantrisk massage som jeg har ledt efter i mange år. Det var indføling, vejledning, omsorg, nærvær, kærlighed, berøring, ukunstlethed, naturlighed og en rejse ind i mit indre, jeg har savnet i mange år. Der kommer ikke her en lang beretning om hvad der skete i de 3 timer jeg var hos Barbora. Kun vil jeg sige at jeg aldrig nogen sinde har været så tæt inde på mig selv, nydt mig selv så meget og været så fantastisk ophidset i over 2 timer. Der er ikke noget der er forkert eller forbudt. Går du for tæt på Barboras grænser, eller hun på dine, så siger i bare stop- det er så det. Hvis du vil have en oplevelse hvor du svæver på et univers af velvære og glæde, så kontakt Barbora. Det koster sølle 1500 kr, men er det dobbelte værd. Nu har jeg lige læst ovenstående igennem, og det ligner lidt en reklame - men mon ikke I kan gennemskue den, mine mange indlæg in mente Lyder til jeg skal prøve at begive mig ud og prøve tantra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg