Hop til indhold
Bananas

Skal Bananas pensioneres?

Skal Bananas pensioneres?  

64 medlemmer har stemt

1. 1. Skal Bananas pensioneres?

• Ja. Efter 10 år af svensk politisk korrekthed og imperfekt dansk kan det sgu være nok. Danmark til danskerne.
      19
    • Nej. Bananas er en ener og uden ham bliver EG en snavset, uintellegent og misogyn sidegade som ingen har nogen interesse af.
      45

Recommended Posts

Spørgsmålet er blevet stillet flere gange de sidste måneder; i Bruxelles, i Stockholm, i København og ikke mindst i en lille landsby i Skåne. Det er jo selvpromovering af højeste karat at stille dette spørgsmål, det er jeg klar over. Men ikke des mindre så er jeg beredt at rette mig efter hvad i siger. 10 år er alligevel 10 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

selvpromovering af højeste karat

Jep. Var du løbet tør af hjemmebrændt, eller manglede du bare attention?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Jep. Var du løbet tør af hjemmebrændt, eller manglede du bare attention?

Lidt af hver. Men først og fremmest; jeg har så svært at tage den her besluttning. Hvad siger du? Tror du jeg kan leve uden jer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Tror du jeg kan leve uden jer?

Naturligvis kan du det. Her sker jo næsten intet alligevel ;) 
Og da du ikke dater små slanke varme kærlige olivenfarvede piger med langt smukt sort hår og tindrende brune øjne,har du slet ingen berettigelse på dette site :razz: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Men ikke des mindre så er jeg beredt at rette mig efter hvad i siger.

"Du kan inte alltid stanna i din egen hörna utav skogen och vänta på andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland med"

Nalle Puh / Peter Plys

Om han mente dig eller os danske? Det er jeg faktisk i tvivl om.

Kære banan, kør på og fortsæt endelig som den lille djævel der sidder på vores danske skuldre og kvidrer små skarpe bemærkninger når vi glemmer at der udenfor de sølle 43.000 kvadratkilometer der er dansk, altså er en verden på 510 millioner kvadratkilometer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FlotFyrKbh

Tror du vil kede dig, så meget tid du bruger på EG, det er jo nærmest hele dit liv fornemmer man :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Hvad siger du? Tror du jeg kan leve uden jer?

Jeg mener klart nej, og vi er nogle der får svært ved og leve uden dig.

Det er rigeligt at vi skal leve uden Borende X.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Neeeej!!! 

Jeg har jo fortalt dig tidligere, at du er en af de viseste, klogeste og sjoveste herinde ;)

Så nu er det din tur til at høre på mig: Bliv herinde, tag en pause en gang imellem hvis det bliver for meget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
The diligent skrev, for 31 minutter siden:

Jeg mener klart nej, og vi er nogle der får svært ved og leve uden dig.

Det er rigeligt at vi skal leve uden Borende X.

Enig. Og hvorfor skal vi egentlig leve uden Borende X.... hvad blev der af ham?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os værne om originalerne, det er dem, der giver siden liv (av, der fik jeg vist rodet mig ud i noget. Liv, giver jo også siden liv). Jeg havde aldrig troet at skulle skrive følgende: Jeg savner faktisk Onslow. Vi var ikke enige om alt, men hans skriv gav lidt krydderi på siderne. Det samme også med mange andre.....og hvis 10 år er pensionsalderen herinde har jeg også overskredet sidste salgsdato, jeg registrerede mig i august 12.

Så bliv hængende Bananas, du er også en del af guiden.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Oldtimer skrev, for 2 timer siden:

Lad os værne om originalerne, det er dem, der giver siden liv (av, der fik jeg vist rodet mig ud i noget. Liv, giver jo også siden liv). Jeg havde aldrig troet at skulle skrive følgende: Jeg savner faktisk Onslow. Vi var ikke enige om alt, men hans skriv gav lidt krydderi på siderne. Det samme også med mange andre.....og hvis 10 år er pensionsalderen herinde har jeg også overskredet sidste salgsdato, jeg registrerede mig i august 12.

Så bliv hængende Bananas, du er også en del af guiden.

Venligst OT

Jeg savner også Onslow. Ham og jeg havde de vildeste diskussioner. Men en meget, meget konstruktiv dialog på pm. Hvor vi faktisk var enige om rigtig meget, og havde mange af de samme interesser. Hvad blev der af ham?

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal selvsagt forsætte, vi kan da ikke overlade disse stakkels danskere  til sig selv ;) De har godt nok lavet plenty bøvl for os andre skandinaver i hundreder af år, men vi skal da være storsindet og hjælpe dem til at navigere den sexuelle verden! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

Jeg savner også Onslow. Ham og jeg havde de vildeste diskussioner. Men en meget, meget konstruktiv dialog på pm. Hvor vi faktisk var enige om rigtig meget, og havde mange af de samme interesser. Hvad blev der af ham?

Du kan jo prøve og skrive en PM til Onslow og Borende X , de har begge stadig profil herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
The diligent skrev, for 23 minutter siden:

Du kan jo prøve og skrive en PM til Onslow og Borende X , de har begge stadig profil herinde.

Onslow trak sig vist fordi han fortrinsvis var i politisk forum, som blev nedlagt
Borende X blev udelukket, vist nok på livstid. 
De har nok travlt andetsteds med hyggelige sysler, damer og indtagelse af rødvin 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bananas nej, vi har godt nok aldrig krydset klinger på hverken den ene eller anden måde, med EG uden dig er som en perbersauce UDEN peber, søforklaring min skyld fortsæt endelig med at skrælle din banan i vores underbevisthed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
AalborgLook skrev, 1 time siden:

@Bananas Sådan en tråd tyder på at egoet aldrig har været større. 

Det er sikkert rigtigt nok. Men heeelt ærligt, folk uden ego'er er altså røvkedelige at være i selskab med. Man har altid de største grin, bedste diskussioner og mest vin med folk med store egoer. Folk uden er kedelige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Folk uden er kedelige.

Ligesom de fattige - de er så sure og kedelige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Ligesom de fattige - de er så sure og kedelige

Præcis. Måske ikke kedelige, men helt sikkert sure. Ej, egentlig også kedelige, med mindre andre betaler gildet

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

@Bananas Sådan en tråd tyder på at egoet aldrig har været større. 

Desværre har det altid været stort. Men evnen at holde det i skak er blevet mindre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 1 time siden:

Hvorfor er der ikke en "Jeg er fuldstændig ligeglad"-mulighed ;-)

Den findes, men du gik præcis glip af den gennem at læse og kommentere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak alle. Som Nietsche sagde: den som ikke kan kontrollere sig selv er dømt at lyde. Enten lever man, eller så er man bare i livet.

Jeg tænker videre...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...