Hop til indhold
Bananas

Skal Bananas pensioneres?

Skal Bananas pensioneres?  

64 medlemmer har stemt

1. 1. Skal Bananas pensioneres?

• Ja. Efter 10 år af svensk politisk korrekthed og imperfekt dansk kan det sgu være nok. Danmark til danskerne.
      19
    • Nej. Bananas er en ener og uden ham bliver EG en snavset, uintellegent og misogyn sidegade som ingen har nogen interesse af.
      45

Recommended Posts

Elprebsi skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor er der ikke en "Jeg er fuldstændig ligeglad"-mulighed ;-)

- -  det er vist da kun dig der kan stille det spørgsmål:):):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 58 minutter siden:

Tak alle. Som Nietsche sagde: den som ikke kan kontrollere sig selv er dømt at lyde. Enten lever man, eller så er man bare i livet.

Jeg tænker videre...          TAK :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bananas skrev, for 59 minutter siden:

Jeg tænker videre...

Over hvad? Afstemningen taler vel sit klare sprog. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl

Pas nu på med at rose den svenske Surströmming for meget. Det ender med at hans ego bliver så stort, at han ikke længere vil bruge broen, når han skal til Danmark, men foretrækker at gå på vandet i stedet for B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

@Bananas Nej bliv du nu bare, jeg synes ikke andre skal have gavn af dine svenske guldkorn.

du kalder mig Sonny så nu tillader jeg mig at kalde dig for fatter, “det er jydsk og betyder far” du er godt nok ikke min far, men det kunne du være

bliv nu bare, og så håber jeg stadig at jeg kan forhandle om prisen med dig som hygge onkel.

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabbana skrev, for 15 minutter siden:

bliv nu bare, og så håber jeg stadig at jeg kan forhandle om prisen med dig som hygge onkel.

Flyttes til sexevents.

(Beklager, kunne ikke lade være :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
AB455 skrev, for 13 minutter siden:

Flyttes til sexevents.

(Beklager, kunne ikke lade være :D)

her prøver man på at give komplimenter, ros og blomster til en der kommer fra et land hvor Ikea, ABBA og surstrømning er populært, og så får man sådan en lummer bemærkning smidt i hovedet

jeg er vild med det ! :wub:

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, nu kan man vel betragte valget som afgjort? De sidste stemmerne mangler måske, men det hele virker temmelig klart. Næsten 70 procent af EG-brugerne vil at Bananas standser. Jeg er jo klar over at ikke alle brugere har stemt, men jeg tænker at dem der tæller har gjort.

Det hele er lidt overvældende og jeg anerkender at jeg havde forventet noget andet. Især langt mere ironi, sarkasmer og hånligheder. Det glæder mig at der kom så lidt af den slagsens; noget slags vidnesbyrd om at der alligevel dvæles hyggelige, gode og humanistiske mennesker her på EG. Nogle gange er det let at glemme.

Vores lidt skummelte hjørn af  verden er specielt; og man gør klogt i at huske at her trives misogyni som fisken i vandet, sammen med udnyttelse, manglende humanisme og direkte ondskab. Men her findes også livsglæde, venlighed og forståelse for at et liv aldrig kan være normativt.  Her findes en tolerance for at forskellige behover kan mødes i fællesskab og at det ikke altid er så nemt at passe sin individualisme sammen med samfundets politiske idéer. Det er grunden vil jeg tro, til EG's eksistensberettigelse.

Jeg betragter mange af jer brugere og jer kvinder som modige mennesker; mennesker der tør overtræde de røde linier man ikke må overtræde - i hvert fald ikke offentligt. Man må altså nyde, men indenfor grænser og allerhelst på samme måde som alle andre. At orke at være en individ, koster.
Men igen; som Nietsche sagde: Die Kehrseite des christlichen Mitleidens am Leiden des Nächsten ist die tiefe Beargwöhnung aller Freude des Nächsten, seiner Freude an Allem, was er will und kann.
(Google translate is your friend here, men den er værd at læse og begrunde).

I hvert fald så har jeg haft stor glæde af denne tråd. Grinet mange gange och smilet andre.

@Aarhuselsker - som jeg har den største respekt for - drillede mig lidt om behov for attention. Selvfølgelig har jeg det. Det har alle. Vi har alle behov for bekræftelse, og lader vi som noget andet så lyver vi og svigter os selve. Så bekræft hinanden; bekræft hinandens skriv herinde hvis de er gode og velmente. Dem der ikke er, fortjener blot tavshed. Vi skriver for os selve, men også for hinanden - og bekræftelse gør at vi måske skriver en gang til - og en gang til. Uden bekræftelse dør EG.

Så jeg bliver her lidt endnu. Men kan ikke love at jeg orker bidrage med særligt meget. Der skal også drikkes noget whisky, knaldes nogle vidunderlige væsen, og plukkes nogle svampe i de svenske skove som stadig ser ud som at de klarer al verdens klimaforandringer. Hvad de selvfølgelig ikke gør in the end of the day.

I gode mennesker har en stor opgave disse dage - måske større en nogensinde - og jeg er glad for at i findes.

Og som Nietsche sagde: Schüss.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Og som Nietsche sagde: Schüss.  

Hvornår sagde han det? Og i hvilken forbindelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Næsten 70 procent af EG-brugerne vil at Bananas standser.

Valgfusk af værste skuffe!

Eller måske et lille manglende "ikke". Det betyder "inte" på svensk.

Mvh. AB "Mansplainer" og Skolelærer 455

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 17 minutter siden:

Hvornår sagde han det? Og i hvilken forbindelse?

Det sagde han til Richard Wagner sidsre gang de mødtes. Før Wagner skrev Parsifal. 
Nogle kalder mig Nørden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...