Titommeren 322 Skrevet 2. Oktober, 2022 Måske et lidt underligt spørgsmål… Hvor længe knepper I, når I har købt eksempelvis en halv time? Jeg syntes ofte, at sut, slik og knep er overstået på 10 minutter og jeg “skynder” mig ofte at komme, af hensyn til GP’en og så hun ikke stopper midt i det hele, fordi man ikke er kommet i en fart. Men i princippet må man vel slikke, kneppe osv i en halv time, hvis det er det, man har booket… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 2. Oktober, 2022 Uh, det er meget forskelligt. Hos nogle knepper jeg kun i to minutter, så er jeg kommet, hos andre tager det "tiden ud". Nogle opfordrer selv til fortsat lagenleg, efter mit første skvæt, ved andre bliver det massage/cuddling/pillowtalk. Ingen faste regler. Et par tager mit tryk hurtigt, putter med mig og får mig i gang igen. En enkelt fandt en lille vibrator frem og begyndte at lege med den, efter mit sprøjt, hvorpå hun blev endnu mere lysten og jeg måtte trække mig for at skifte kondom. Nøj, hende savner jeg. I denne verden er der ingen faste regler, det hele afhænger af dig, hende og situationen. Venligst OT 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 2. Oktober, 2022 Netop for ikke at reducere er besøg til put-i-et-eller-andet-hul, så er det netop tiden til snak, grin, smil og empati før under og efter selve sexakten der er vigtig for mig. Uden den kunne jeg (næsten) lige så godt tage en spiller. Jeg booker altid god nok tid til at det bliver en hyggestund med et andet menneske som inkluderer sex, men som langt fra udelukkende er sex... altså bortset fra et enkelt besøg hvor jeg oplevede at vi i en fuld time gik til den. Men det var altså en helt anden oplevelse og bestemt en undtagelse fra reglen. Normalt er det ro, hygge og intimitet jeg søger. Ovenstående dækker så kun "rigtige" GP besøg. Det vil sige, hvis jeg er til Thai massage, så går resten af tiden jo primært med at blive masseret og forkælet på anden vis. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 2. Oktober, 2022 Alt over 10 minutter er pral i min verden, så må resten af tiden jo bruges på anden form for hygge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4404 Skrevet 2. Oktober, 2022 Titommeren skrev, 1 time siden: Men i princippet må man vel slikke, kneppe osv i en halv time, hvis det er det, man har booket… Måske er det reglen hos enkelte, men det skal du som udgangspunkt nok ikke regne med. I den tid, du har købt går der nogle minutter med at få tøjet af og efter seancen tøjet på igen. Det vil de fleste nok mene tages fra din tid. I en del tilfælde er det ligesådan med det hurtige bad, du tager hos pigen. Skal det fraregnes din tid, eller den tid, pigen efterfølgende sælger til anden side? Særligt synligt bliver det, hvis pigen har to bookinger lige op ad hinanden (hvilket en del piger vælger ikke at gøre, men se det for eksemplets skyld): Hvis person 1 skal have et bad efter sex, så skal han stadig nå at være ude af klappen, inden tiden overgår til person 2, ellers skrider tidsplanen både for pigen og person 2. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 2. Oktober, 2022 Jeg går ikke til gb for at sludre og hygge - men faktisk for at putte den i et hul. Min erfaring er derfor at mange GPer ikke er klar til at blive kneppet i en halv time, hvorfor jeg næsten altid køber mindre. så kort sagt - min erfaring - du må kneppe i ca. 10-15 minutter, uanset hvor længe du køber - med mindre du køber flere udløsninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 932 Skrevet 2. Oktober, 2022 Køber jeg en halv time, så tænker jeg at vi knalder 10-15 min. Køber jeg en time, så knalder vi en halv times tid. Jeg er ikke cuddle typen. Men er hun bedårende og genert, så nyder jeg at små pludre med hende, eller går jeg selv før tid hvis jeg er færdig. Jeg har aldrig oplevet at købe en time, og kun må knalde 10-15 min som @Jogge beskriver. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 2. Oktober, 2022 Det korte svar: så længe jeg kan Det lidt længere svar: det handler vel om hvad der tilbydes og hvad du har bestilt - og så hvor længe du evner at yde. For mig er det forskelligt. Nogle gange nyder jeg lang tid med forskellige stillinger, oral og andre skift som forlænger nydelsen. Andre gange har jeg bare lyst til lige på og hårdt - og skyde kanonen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4404 Skrevet 2. Oktober, 2022 John41 skrev, for 21 minutter siden: Køber jeg en halv time, så tænker jeg at vi knalder 10-15 min. Køber jeg en time, så knalder vi en halv times tid. Jeg er ikke cuddle typen. Men er hun bedårende og genert, så nyder jeg at små pludre med hende, eller går jeg selv før tid hvis jeg er færdig. Jeg har aldrig oplevet at købe en time, og kun må knalde 10-15 min som @Jogge beskriver. Meget enig. Det handler også om intensiteten, synes jeg. Det er fedt, når man får gejlet hinanden op (eller ofte er det nok snarere pigen, som får gejlet os mænd godt op), så man kaster sig frådende og liderlig over hinanden. Derfra er det måske naturligt, at man ikke holder intensiteten på maximum i en halv time, men omvendt skal der bibeholdes et vist spændingsniveau. Ellers mister jeg i hvert fald gnisten, og hvis pigen så også har det på samme måde, så er magien ligesom væk, og så kan det være svært at genfinde den. Løsningen for mig er at nyde intensiteten, når den er der, og så acceptere, at det kan medføre en omgang sex, som er hurtigt overstået. Har man købt tid nok, kan man kæle indtil en runde to indledes, ellers afsluttes seancen nok lidt før tid. Hellere tyve gode minutter end tyve gode og ti ligegyldige. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 2. Oktober, 2022 Som udgangs punkt så bestiller jeg altid en time, når jeg ankommer så spørger jeg om 2 gange er en mulighed, hvis ikke så vil jeg gerne trække den første gang lidt. Hvis 2 gange er en mulighed så har jeg intet problem med første affyring, for jeg et hurtig med første skud, anden gang er jeg meget mere i kontrol og kan trække min udløsning så både hun og jeg får max ud af seancen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 2. Oktober, 2022 Hvis jeg skal være ærlig og det er nok bedst at være, så ville jeg kunne holde timen ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 3. Oktober, 2022 Jeg synes godt nok det er ærgerligt hvis du føler du skal skynde dig, eller skal være færdig på 10 min når du har købt en halv time.. Det er utroligt forskelligt hvor lang tid der knaldes.. Når en gæst skriver og spørger om at booke 60 min med flere udløsninger så siger jeg altid at flere udløsninger er okay så længe man ikke prøver at slår rekorder.. Jeg er jo et menneske og ikke en bolledukke, og jeg tilbyder hverken hård sex, eller vild sex men en kæreste oplevelse.. Jeg har dog enkelte gange oplevet gæster der er gået lang tid før tid, og det efterlader mig som regel med en følelse af at jeg måske har gjort noget forkert.. Så jeg er da super ærgerlig over hvis det er for "min skyld" man gør det agtigt.. Hos mig startes tiden når jeg har skiftet og er helt klar.. Altså efter bad osv.. Gæsten er som regel afklædt når jeg kommer tilbage til værelset.. Så jeg følger ikke @Den_glade_amatør eksempel med tøj af og på og bad der koster tid.. Tænker det er for min skyld man lige vælger at skylle sig.. Det giver også sig selv, for mig, at man skal have tøj af og på for at have ordentlig sex, så jeg sørger jo selvfølgelig for at have god tid i hver ende af mine aftaler.. Jeg har dog set eksempler på damer der kræver alle gæster skal i bad først og så ovenikøbet har den frækhed at sige at tiden starter når de ankommer.. I mine øjne sidestiller jeg det med snyd.. Tøj af og bad tager nemt 5-10 min og hvis så også uret ringer 5 min før fordi man skal have tid til at tage tøj på så har man lige pludselig mistet en stor del af ens tid.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 3. Oktober, 2022 JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Jeg har dog set eksempler på damer der kræver alle gæster skal i bad først og så ovenikøbet har den frækhed at sige at tiden starter når de ankommer.. I mine øjne sidestiller jeg det med snyd.. Tøj af og bad tager nemt 5-10 min og hvis så også uret ringer 5 min før fordi man skal have tid til at tage tøj på så har man lige pludselig mistet en stor del af ens tid.. Dem har jeg desværre også oplevet, og det er virkelig ikke særlig fedt at blive hunset rundt med, når man ankommer og tiden starter når man træder ind af døren. Så jeg er enig med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 3. Oktober, 2022 Gabbana skrev, for 13 timer siden: Dem har jeg desværre også oplevet, og det er virkelig ikke særlig fedt at blive hunset rundt med, når man ankommer og tiden starter når man træder ind af døren. Så jeg er enig med dig. Det må da også være ubehageligt.. Jeg husker selv at have prøvet det på bordel når jeg havde modtaget pengene og skulle ud med dem til telen og lige gøre mig klar.. Altså at gæsten har sagt "du må gerne skynde dig lidt".. Det har haft den direkte modsatte virkning på mig altid.. Dog forstår jeg godt at de piger der tager 1200 kr for en time ikke har "råd" til at give 10 min ekstra i hver ende.. Døgnet har jo kun så, og så mange timer og minutter.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 3. Oktober, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden: Det må da også være ubehageligt Det var det også, jeg fik kun lige noget at sige “hi my name is…. Og så yes yes hurry up go get a shower, you’re time have already begun” og så tænker jeg jamen ok. JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden: Altså at gæsten har sagt "du må gerne skynde dig lidt".. Det har haft den direkte modsatte virkning på mig altid.. Det synes jeg heller ikke man som gæst kan tillade sig, altså vil man have en god oplevelse så skal man sgu altså opføre sig ordentligt, pli, respekt det kommer man langt med og det nytter jo heller ikke noget at skynde på dig. JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden: Dog forstår jeg godt at de piger der tager 1200 kr for en time ikke har "råd" til at give 10 min ekstra i hver ende Det gør jeg bestemt også jeg forventer ikke mere tid medmindre de selv foreslår det, det er slet ikke der mit issue er, issuet for mig er at jeg desværre tror jeg lider af sen sædafgang fordi jeg nok er blevet for vandt til følelsen af min Venstre hånd, og jeg har svært ved at komme oppe i kvinden, medmindre det bliver gjordt med handjob eller blowjob. Jeg har oplevet at komme oppe i en kvinde under selve sexen , men det kræver teknik og stimuli for at få mig til at komme under sex hvilket få kvinder har kunne mestre, og jeg har altså været sammen med en del. Men nok om det…. Pigen jeg snakker om blev sur over jeg ikke kunne komme, og jeg havde altså respekt og pli for pigen hvor jeg blev nød til at sige jeg altså desværre holder længe, men det blev modtaget med rullende øjne og et dybt Suk. Det er ikke just rart. Men jeg har også haft langt flere gode oplevelser hvor der har været fuld forståelse for min situation især hos de faste. Redigeret 3. Oktober, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 3. Oktober, 2022 Gabbana skrev, for 17 minutter siden: Pigen jeg snakker om blev sur over jeg ikke kunne komme, og jeg havde altså respekt og pli for pigen hvor jeg blev nød til at sige jeg altså desværre holder længe, men det blev modtaget med rullende øjne og et dybt Suk. Det er ikke just rart. Nej det lyder da også voldsomt ubehageligt.. Men dejligt du alligevel har oplevet mere godt end skidt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 3. Oktober, 2022 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Men dejligt du alligevel har oplevet mere godt end skidt.. Heldigvis opvejer de gode oplevelser de dårlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg