Hop til indhold

Recommended Posts

ja hvad tænker man ikke når man ser det navn - enten gude smuk eller ...

Jeg kan ikke klage over modtagelen. Katrine er køn, virkede meget kærlig og varm fra starten af - meget imødekommende. Spørger pænt om jeg er til kys - JA - og det fik jeg så at mærke hun også er god til.

Katrine har en flot krop selvom hun er sidst i 30'erne - og en mega fræk fristende røv. Og da vi var sammen var der ingen tvivl om at hun nød sit erhverv - der blev ikke set på uret og så jeg følte mig virkelig godt tilpas.

Katrine - tak for en fantastisk oplevelse - du er virkelig skøn og det er ikke sidste gang jeg har lagt vejen fordi dig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har længe haft et godt øje til Katrine i_safe.gif
Så tænkte at det var på tide at møde hende istedet for at sidde og drømme sig væk i hendes billeder og efter vores snak i telefonen var jeg mere spændt for sikken en sød stemme også hendes grin- dejlig latter i_safe.gif

Jeg mødte en utrolig smuk kvinde, hold kæft nogle frække øjne og mens hun slikkede mine boller og min stive pik kiggede hun intens på mig og jeg tænkte en halv time er da ikke nok, så spurgte om jeg ikke kunne forlænge tiden og hun svaret ' søde skat lad nu være med at tænke på tiden' Bagefter var det min tur til at slikke hende og ALDRIG har jeg smagt så god en fisse før i_safe.gif

Fik den vildste ridetur og tænkte jeg eksplodere da snart men den fangede katrine og hoppede af og sagde tag mig bagfra og gerne med klask og sikken en FLOT numse hun har.. 

Jeg har mødt en del piger i denne her branche men efter min favorit pige er stoppet tænkte jeg sådan en pige finder jeg aldrig igen, men jeg tog heldigvis fejl, man føler sig virkelig elsket af katrine og man kan mærke hun selv kan li det.

Under sexen var der en masse frække tunge kys. Super G.F.E. Hun lever sig godt ind i rollen som god elskerinde. Hun er sød, fræk, sexet, smuk, hun har en fantastisk personlighed i_safe.gifi_safe.gif

Tak katrine du er nu min FAVORIT PIGE og vi ses snart igen

Din Niko

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drenge,

Det lyde jo helt fantastisk og hen ser da brand godt ud ;-)))

Hendes annonce siger gummi på toppen, det lyder lidt kedeligt !

Har nogen af jer fået den virkelige vare natur blow og CIM?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drenge,

Det lyde jo helt fantastisk og hen ser da brand godt ud :wink:))

Hendes annonce siger gummi på toppen, det lyder lidt kedeligt !

Har nogen af jer fået den virkelige vare natur blow og CIM?

Ja, men ikke hos Katrine   :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...