Hop til indhold
mrslong

steder i kbh man kan dyrke sex med sin elsker

Recommended Posts

søger forslag til steder hvor jeg kan tage hænd og have sex med en evt elsker. tænker på steder så som en mønt sol osv.. jeg tænker ikke på hotel værelser 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

søger forslag til steder hvor jeg kan tage hænd og have sex med en evt elsker. tænker på steder så som en mønt sol osv.. jeg tænker ikke på hotel værelser 8-)

Du må åbenbart ikke elske hende særlig højt, siden du kun vil ofre nogle få kr. på hyggestunden. Personlig synes jeg ikke f.eks kr. 500,- til et hotelværelse for en hel eftermiddag med bad, rene håndklæder, rene lagner, hyggelige rolige omgivelser er en dårlig investering, hvis du gerne vil at det skal være til gensidig fornøjelse og evt. se hende igen :D Tænk blot på hvis det var en glædespige, så ville du jo gladeligt ryste op med kr. 1000,- for ½ times hygge i et snusket kælderlokale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må åbenbart ikke elske hende særlig højt, siden du kun vil ofre nogle få kr. på hyggestunden. Personlig synes jeg ikke f.eks kr. 500,- til et hotelværelse for en hel eftermiddag med bad, rene håndklæder, rene lagner, hyggelige rolige omgivelser er en dårlig investering, hvis du gerne vil at det skal være til gensidig fornøjelse og evt. se hende igen :D Tænk blot på hvis det var en glædespige, så ville du jo gladeligt ryste op med kr. 1000,- for ½ times hygge i et snusket kælderlokale.

du har helt ret men det har jeg ikke råd til :( er en fattig studerende øv bøv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle de danske byer har masser af muligheder. Alt efter, hvordan du har det med at dyrke sex offentligt.

Der er parker, porte, opgange og baggårde. Du kan også gå indenfor på cafe toiletter, omklædningsrum i stormagasiner. Ja, det er kun fantasien, der sætter grænser for hvor man kan have sex.

En helt anden mulighed ville være at leje en bil, for eksempel fra 'Lej et Lig'. De har tit noget fed tekst på varevognene og hvis den står og vipper, kan det sikkert se rigtigt sjovt ud :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

du har helt ret men det har jeg ikke råd til :( er en fattig studerende øv bøv

Kender du ikke en anden studerende, du kunne overtale til at låne dig sin lejlighed/kollegieværelse et par timer - evt. mod lidt støvsugning, opvask, rengøring, oprydning, tøjvask, en god middag, lektiehjælp, mv.? Bytte købmand?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...