Kim 0240 504 Skrevet 3. Oktober, 2022 Ja jeg skulle egentligt have besøgt Gip i lørdags, men aflyste da hun 2 timer før pludselig ændrede det aftalte. Første aftale lød på 1,5 time med massage og 69 incl deepthroat, throatfuck og megafransk. Pludselig var det kun en time med samme aftale med hensyn til det aftalte og til samme pris. Da jeg skrev at dette var ikke fair, fik jeg besked på at så kunne jeg bare aflyse, hvilket jeg gjorde så det blev ikke tilmdet lækre møde jeg have forestillet mig. Øv øv øv Kim 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 3. Oktober, 2022 Kim 0240 skrev, for 9 timer siden: Ja jeg skulle egentligt have besøgt Gip i lørdags, men aflyste da hun 2 timer før pludselig ændrede det aftalte. Første aftale lød på 1,5 time med massage og 69 incl deepthroat, throatfuck og megafransk. Pludselig var det kun en time med samme aftale med hensyn til det aftalte og til samme pris. Da jeg skrev at dette var ikke fair, fik jeg besked på at så kunne jeg bare aflyse, hvilket jeg gjorde så det blev ikke tilmdet lækre møde jeg have forestillet mig. Øv øv øv Kim link please 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 3. Oktober, 2022 sergent-254 skrev, for 8 timer siden: link please Du har stillet stort set samme spørgsmål i tre tråde nu. Dur de svar ikke 8000 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg