Adam202 3 Skrevet 8. November, 2013 nogen der har prøvet hende her ? https://annoncelight.dk/annonce/83281/lo ... mmeligt-nr og skriv gerne ALT hvad der at fortælle. Hilsen Adam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 8. November, 2013 hvor kan hun findes henne :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Adam202 3 Skrevet 8. November, 2013 det eneste jeg ved er hvad der står der... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 8. November, 2013 Hun er i Skanderborg og fra tid til anden også et sted midt på Mågeøen, Ringsted tror jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 8. November, 2013 nogen der har prøvet hende her ? https://annoncelight.dk/annonce/83281/lo ... mmeligt-nr og skriv gerne ALT hvad der at fortælle. Hilsen Adam Har være der, se min tråd andetsteds her på siden. Lolita er en dejlig lille nips der kan bruges ganske hårdt. Hun tager gerne imod gagging, lussinger og spyt, hvilket jeg godt kan lide. Hun er en dyr dame, men hun kan til gengæld bruges godt og grundigt i alle huller. Det størst minus er at hun er utrolig svær at komme i kontakt med, har ringet adskillige gange men kun fået hendes telefonsvarer, ligeledes er hun kun at træffe når hun er på annoncelight og det har ikke været muligt at bestille en tid ved hende da ikke ved på forhånd hvornår hun er på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 8. November, 2013 Jeg har lige snakket med hende Meget sød at snakke med men desvære for mig så Er hun i Skanderborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nastyfucker 3 Skrevet 8. November, 2013 Har være der, se min tråd andetsteds her på siden. Lolita er en dejlig lille nips der kan bruges ganske hårdt. Hun tager gerne imod gagging, lussinger og spyt, hvilket jeg godt kan lide. Hun er en dyr dame, men hun kan til gengæld bruges godt og grundigt i alle huller. Det størst minus er at hun er utrolig svær at komme i kontakt med, har ringet adskillige gange men kun fået hendes telefonsvarer, ligeledes er hun kun at træffe når hun er på annoncelight og det har ikke været muligt at bestille en tid ved hende da ikke ved på forhånd hvornår hun er på. Kan du uddybe dyr dame? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie 1 Skrevet 8. November, 2013 Är det någon som vet om det är den Annabell(e?) som har varit på Cassiopeiastars? Tack Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 8. November, 2013 Har være der, se min tråd andetsteds her på siden. Lolita er en dejlig lille nips der kan bruges ganske hårdt. Hun tager gerne imod gagging, lussinger og spyt, hvilket jeg godt kan lide. Hun er en dyr dame, men hun kan til gengæld bruges godt og grundigt i alle huller. Det størst minus er at hun er utrolig svær at komme i kontakt med, har ringet adskillige gange men kun fået hendes telefonsvarer, ligeledes er hun kun at træffe når hun er på annoncelight og det har ikke været muligt at bestille en tid ved hende da ikke ved på forhånd Kan du uddybe dyr dame? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 116 Skrevet 9. November, 2013 Hvor gammel er hun ca.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 9. November, 2013 Hvor gammel er hun ca.? Jeg mener hun er 26-27 år, men kan godt gå for at være yngre, især på grund af hendes meget begrænsede størrelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg