Hop til indhold
cassanova

Uhørt dårlig opførsel af LOVE234 , Esbjerg.

Recommended Posts

Aftalte med LOVE234 via SMS 45 minutters massage og sex. Jeg “spurgte” udtrykkeligt om det var muligt med blow uden og 69’ eren, hvilket hun svarede ja til via SMS. Jeg møder op på adressen i Esbjergs udkant , Ved Sædding Ringvej og døren åbnes af en uforberedt , måbende thaipige som er ved at tygge af munden, er tilsyneladende ved at spise tørrede blæksprutter til frokost sammen med tre veninder! Det er tydeligvis pigen på billederne i annoncen. Det her lover Fa... ikke godt var min tanke. Nå men jeg går med ind i en af bollerummene. Igen ser hun uforstående på mig og spørger “ what do you Want” på gebrokken engelsk, WHAAAT! Vi havde et kvarter tidligere lavet en klar aftale via SMS. Jeg viste hende Sms’ en og hendes annonce , hun Prøver igen at spille total uvidende og ser overrasket ud. Så foreslår hun gudhjælpemig “ massage and happy end” . Ja men for Fa.... da hvorfor melder hun ikke bare klart ud at hun ikke gider sutte pik og ligge i en 69   ‘ er men hellere vil hygge med veninderne. Jeg forlod stedet med de mange penge i lommen.

p.s. Det var virkeligt tørrede blæksprutter de var igang med, lugten fornægter sig ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Der er fordi en anden styrer tlf

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Pophair skriver så er den eneste fornuftige forklaring på den mærkelige adfærd at en anden styrer mobiltelefonen. Hvis det er tilfældet så er det virkeligt synd for pigen at hun ikke har fået beskeden om en ny kunde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 1 time siden:

Hvad Fanden er der nu galt med tørrede blæksprutter?!?

Fedtøre skrev, for 1 time siden:

Hvad Fanden er der nu galt med tørrede blæksprutter?!?

Tørrede blæksprutter smager godt, men lugter af sur fisse. Forestil dig et bollerum som lugter af sur fisse. Hele huset lugtede af tørrede blæksprutte, ikke særligt delikat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 13 minutter siden:

Tørrede blæksprutter smager godt, men lugter af sur fisse. Forestil dig et bollerum som lugter af sur fisse. Hele huset lugtede af tørrede blæksprutte, ikke særligt delikat.

Jeg forestiller mig hende i en 69'er, hvor hun skiftevis gnasker i tørret blæksprutte og sutter din pik :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

De bor og lever på stedet, så der laves traditionelt mad. Træls og sikkert et hårdt liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, for 3 timer siden:

Jeg forestiller mig hende i en 69'er, hvor hun skiftevis gnasker i tørret blæksprutte og sutter din pik :lol:

Jeg forestiller mig at man er blindfolded og ikke kan lugte, hvad vej hun vender.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...