Titommeren 322 Skrevet 4. Oktober, 2022 Jeg er i et fast parforhold, som sikkert mange andre herinde. Hvor er jeg glad for, at jeg har en hemmelig fissemobil. I dag kom der igen en uopfordret besked fra en klinik, hvor jeg havde spurgt om priser og ydelser for en uge siden. “Kommer du i dag og hilser på min pariserrøv?” var ordene. Det er sgu’ ikke i orden, når jeg aldrig har besøgt klinikken eller har en fast aftale om, at de må skrive til mig på det pågældende nummer. Så derfor kommer jeg aldrig til at have et mobilnummer, man kan spores på. Så må de klinikker, der ikke vil svare på taletidskort undvære mine penge. Pas på jer derude (og jeres forhold)… 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Oktober, 2022 Hvis de kan sende dig sådan en besked, bør du faktisk dele med forum her, hvilken klinik der er tale om...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 4. Oktober, 2022 (edited) tvr skrev, for 35 minutter siden: Hvis de kan sende dig sådan en besked, bør du faktisk dele med forum her, hvilken klinik der er tale om...... Så bortfalder risikoen for, at det ikke kan ske fra andre klinikker??? Vel gør den ej. Jeg har indtil videre oplevet det fra 3 klinikker, så det nytter da ikke noget… Redigeret 4. Oktober, 2022 af Titommeren 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Oktober, 2022 Titommeren skrev, Lige nu: Så bortfalder risikoen for, at det ikke kan ske fra andre klinikker??? Så undgår man at ringe/skrive til den klinik. Så har de ikke ens nummer. De fleste klinikker kunne ikke drømme om den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 4. Oktober, 2022 (edited) tvr skrev, for 4 minutter siden: Så undgår man at ringe/skrive til den klinik. Så har de ikke ens nummer. De fleste klinikker kunne ikke drømme om den slags. Jeg er nok ikke den eneste, der har oplevet det. Som skrevet har jeg oplevet det 3 gange nu fra 3 forskellige klinikker. Opslaget er bare for at advare mine “kolleger” herinde om at passe på… Redigeret 4. Oktober, 2022 af Titommeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 930 Skrevet 4. Oktober, 2022 (edited) Titommeren skrev, for 15 minutter siden: ....Jeg har indtil videre oplevet det fra 3 klinikker, så det nytter da ikke noget… ...bare det var mig. Men forklaringen ligger måske (slet) skjult i dit brugernavn Redigeret 4. Oktober, 2022 af Blueberry 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 4. Oktober, 2022 Blueberry skrev, Lige nu: ...bare det var mig. Men forklaringen ligger måske slet skjult i dit brugernavn Ja, de bliver sgu slemt skuffede, når jeg smider bukserne og sandheden kommer frem. Jeg har flere gange fået pengene tilbage af medlidenhed… 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sifpigen 326 Skrevet 4. Oktober, 2022 Jeg ved ihverfald af politkken på PG er, at hvis man har sendt en sms til hustelefonen bliver der svaret på den indenfor for åbningstiden på den pågældende dag. Men der bliver ALDRIG sendt uopfordret sms'er til gæsterne Vi skal værne om gæsternes privatliv 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Oktober, 2022 Blueberry skrev, for 40 minutter siden: ...bare det var mig. Men forklaringen ligger måske (slet) skjult i dit brugernavn Klasse...... bedste indlæg i dag!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Oktober, 2022 Titommeren skrev, for 50 minutter siden: Jeg er nok ikke den eneste, der har oplevet det. Som skrevet har jeg oplevet det 3 gange nu fra 3 forskellige klinikker. Opslaget er bare for at advare mine “kolleger” herinde om at passe på… Oh wow. 3 gange.... not good Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Oktober, 2022 Sifpigen skrev, for 30 minutter siden: Jeg ved ihverfald af politkken på PG er, at hvis man har sendt en sms til hustelefonen bliver der svaret på den indenfor for åbningstiden på den pågældende dag. Men der bliver ALDRIG sendt uopfordret sms'er til gæsterne Vi skal værne om gæsternes privatliv Hmmm. Jeg er engang blevet ringet op af en pige fra PG. Jeg havde booket på telefonen, men fik en opringning fra hendes private mobil. Skrev også om det herinde dengang (for flere år siden). Så én ting er hvad huset gør, en anden hvad pigerne gør. Jeg fik senere at vide at hun ikke skulle have kunnet få mit nummer, at hun slet ikke skulle kunne se det. Men på en eller anden måde fik hun det jo altså alligevel. Heldigvis ingen skade gjort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 4. Oktober, 2022 Sifpigen skrev, 1 time siden: Jeg ved ihverfald af politkken på PG er, at hvis man har sendt en sms til hustelefonen bliver der svaret på den indenfor for åbningstiden på den pågældende dag. Men der bliver ALDRIG sendt uopfordret sms'er til gæsterne Vi skal værne om gæsternes privatliv Professionelt - og tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 5. Oktober, 2022 Titommeren skrev, for 19 timer siden: Jeg er i et fast parforhold, som sikkert mange andre herinde. Hvor er jeg glad for, at jeg har en hemmelig fissemobil. I dag kom der igen en uopfordret besked fra en klinik, hvor jeg havde spurgt om priser og ydelser for en uge siden. “Kommer du i dag og hilser på min pariserrøv?” var ordene. Det er sgu’ ikke i orden, når jeg aldrig har besøgt klinikken eller har en fast aftale om, at de må skrive til mig på det pågældende nummer. Så derfor kommer jeg aldrig til at have et mobilnummer, man kan spores på. Så må de klinikker, der ikke vil svare på taletidskort undvære mine penge. Pas på jer derude (og jeres forhold)… Ja, Yderst dårlig stil hvis ikke det er aftalt på forhånd! “Kommer du i dag og hilser på min pariserrøv?”, var det en dansk GPér?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 5. Oktober, 2022 (edited) Gløden skrev, for 4 timer siden: Ja, Yderst dårlig stil hvis ikke det er aftalt på forhånd! “Kommer du i dag og hilser på min pariserrøv?”, var det en dansk GPér?? Hun var ikke engang fra Paris, men Thailand Redigeret 5. Oktober, 2022 af Titommeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 12. Oktober, 2022 Alt uopfordret kontakt fra en GP er respektløs og brud på diskretion. Medmindre andet er aftalt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg