Hop til indhold
Den_glade_amatør

Har du oplevet at blive kontaktet uopfordret af en GP eller pige fra en massageklinik (inkl. thai)?

Uopfordret henvendelse fra GP eller pige fra massageklinik  

107 medlemmer har stemt

1. 1. Har du prøvet, at en GP eller en pige fra en massageklinik (inkl. thaiklinik) har kontaktet dig uopfordret, efter at du har enten besøg eller forespurgt pigen/stedet om noget? (“En pige fra en massageklinik” kan også være fra klinikkens hovednummer)

• Ja, både af en GP og af en pige fra en massageklinik
      23
    • Ja, af en GP, men ikke af en pige fra en massageklinik
      37
    • Ja, af en pige fra en massageklinik, men ikke af en GP
      18
    • Nej, men jeg har også aflagt ret få besøg (færre end 20)
      9
    • Nej. Jeg har ellers aflagt 20-100 besøg i alt
      11
    • Nej, aldrig. Heller ikke selvom jeg har aflagt mere end 100 besøg i alt hos GPer og massageklinikker
      9
  2. 2. Hvad er din holdning til uopfordrede henvendelser fra en GP eller en pige fra en massageklinik?

• Det hilser jeg velkommen
      10
    • Det er ok, hvis jeg kender pigen lidt i forvejen
      46
    • Det vil jeg meget gerne undgå
      51

Recommended Posts

Ansporet af en nylig tråd laver vi lige en afstemning om, hvorvidt du er blevet kontaktet uopfordret af en GP eller en pige fra en massageklinik, du har besøgt. Sidstnævnte tæller både bordeller og thaiklinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 43 minutter siden:

Ansporet af en nylig tråd laver vi lige en afstemning om, hvorvidt du er blevet kontaktet uopfordret af en GP eller en pige fra en massageklinik, du har besøgt. Sidstnævnte tæller både bordeller og thaiklinikker.

NEJ - og respekt for det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Fik denne på SMS i mandags:

Godmorgen fræk aftale i dag i vorup pris 500 kun skriv. 

Aner ikke hvem det er fra. 

Så du skal til Randers  (  Nej det var en joke fra min side ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tager det ikke så tungt, hvis de har noget på hjertet -et spørgsmål -et godt tilbud -så kan de da bare ringe;-) De er da også mennesker af kød og blod... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er blevet kontaktet, men på min "bollofon", da jeg praktiserede, og det var ok for mig.

Hvis man har en partner, og vedkommende IKKE må opdage noget om denne "neben gesjæft", så tænker jeg ikke at det er så smart at man bliver kontaktet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...