Denwod 124 Skrevet 5. Oktober, 2022 Søger en der har viden om lokale piger der tager imod besøg, har prøvet at skrive og ringe til nogle , men de viste alle at komme fra øst Europa, og det var ikke lige det jeg er i humør til.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 228 Skrevet 5. Oktober, 2022 Altså du vil kun have en tysk pige? Jeg foreslår, du kigger på Kaufmich eller Omello og sammenligner med anmeldelser på Lusthaus. Alternativt kan du oprette en bruger på sidstnævnte og lave en efterlysning. Ellers kig på Berlinintim og se, om du kan søge dig frem til det, du ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 5. Oktober, 2022 Måske skulle du en anden gang lige specificere, hvor i verden du taler om, det er nok ikke alle, der ved, at Prenzlauer Berg er et område i Berlin.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denwod 124 Skrevet 7. Oktober, 2022 Tak for hjælpen , havde lavet en aftale med en ung lokal pige , men jeg måtte desværre selv melde fra gr. Sygdom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg