Hop til indhold
joss

Gode erfaringer i nærheden af Rigshospitalet

Recommended Posts

Gæst
joss skrev, for 58 minutter siden:

Ved du om der er ekstra ydelser?

Det skal du nok ikke regne med, i øvrigt ligger det sted i indre by og ikke lige i nærheden af Rigshospitalet.
Måske har @Klipklap tænkt på http://www.suphaphorn-wellness.dk/ og der kan man få super god massage, men her er det nok kun et HJ man skal regne med

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
joss skrev, for 4 timer siden:

Ved du om der er ekstra ydelser?

Ja. Hj som det mindste   Men som agurken rigtig nok skriver er lidt derfra.   Jeg læste din søgning som nær rigspolitiet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper
Agurken skrev, den 6.10.2022 at 14:18:

Det skal du nok ikke regne med, i øvrigt ligger det sted i indre by og ikke lige i nærheden af Rigshospitalet.
Måske har @Klipklap tænkt på http://www.suphaphorn-wellness.dk/ og der kan man få super god massage, men her er det nok kun et HJ man skal regne med

Hej Agurken. Enig i at man får super god massage hos Suphaphorn, jeg har besøgt Ann og Joy, de giver begge god massage.  Ann er nok min favorit da hun er petit og lækker. 

Jeg er aldrig blevet tilbudt hj der, troede ikke det var muligt. Kunne rigtig godt tænke mig et hj eller mere som afslutning på den gode massage. 

Spurgte du efter hj eller tilbød de det til dig?

Bh. Mr Piper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Piper skrev, for 14 timer siden:

Spurgte du efter hj eller tilbød de det til dig?

Velkommen til forum med dit første indlæg.

Jeg føler trang til at fremhæve at du er helt nyoprettet og spørger efter om navngivne massører har tilbudt eller taget imod efterspørgsel på HJ på et massagested, der ellers fremstår som "grønt", dvs. uden ekstra-mulighed. Agurken skrev godt nok en lidt tvetydig formulering:

Agurken skrev, den 6.10.2022 at 14:18:

men her er det nok kun et HJ man skal regne med

Det kan betyde at der er god chance for hj, men ikke for mere, eller det kan betyde, at hj måske kan forekomme indimellem på individuel basis.

Jeg vil sige det sådan: De såkaldt grønne steder har tendens til at værne nidkært om deres image. Det er set før, at en massør er fyret efter hun har tilbudt en kunde lidt for meget. Især ifm omtale herinde, fordi de ikke gider have for mange mænd, der kommer med halvstiv pik og spørger efter "hende den lækre".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper

Tak for dine gode input Advarsel, ja jeg tror du har ret i at stedet ønsker at fremstå "grøn" jeg er ikke de 4-5 gange jeg har besøgt stedet blevet tilbudt nogen form for ekstra, der har heller ikke været lagt op til det med små frække berøringer, bemærkninger osv. Agurkens indlæg antyder at det er muligt med hj på stedet.....Men jeg synes også Agurkens indlæg var lidt tvetydig, derfor mit spørgsmål til Agurkens indlæg.

Tænker jeg prøver at spørge forsigtigt efter hj. næste gang - Hvis ikke jeg havde læst denne tråd, havde jeg nok ikke overvejet at spørge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Mr Piper skrev, for 22 minutter siden:

Tak for dine gode input Advarsel, ja jeg tror du har ret i at stedet ønsker at fremstå "grøn" jeg er ikke de 4-5 gange jeg har besøgt stedet blevet tilbudt nogen form for ekstra, der har heller ikke været lagt op til det med små frække berøringer, bemærkninger osv. Agurkens indlæg antyder at det er muligt med hj på stedet.....Men jeg synes også Agurkens indlæg var lidt tvetydig, derfor mit spørgsmål til Agurkens indlæg.

Tænker jeg prøver at spørge forsigtigt efter hj. næste gang - Hvis ikke jeg havde læst denne tråd, havde jeg nok ikke overvejet at spørge.

Ja mit indlæg var lidt tvetydligt, fordi det er som @Advarsel antyder et grønt sted, hvor der kun er fokus på massage. Og det er til gengæld normalt rigtig god massage.
Kvinden jeg mødte senest hvor jeg blev tilbudt et HJ er der heller ikke længere og jeg spurgte ikke selv ind til det, hvilket jeg normalt aldrig gør. især aldrig på "grønne steder"
Mine besøg er altid delt op i enten massage eller sex, det passer mig bedst, da jeg er til en god massage uden alt muligt mersalg.

Hvis du er glad for at komme på stedet for at få massage, så vil min opfordring være at du fortsætter med det og så besøg andre steder, hvor det andet er muligt.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper
Agurken skrev, for 15 minutter siden:

Ja mit indlæg var lidt tvetydligt, fordi det er som @Advarsel antyder et grønt sted, hvor der kun er fokus på massage. Og det er til gengæld normalt rigtig god massage.
Kvinden jeg mødte senest hvor jeg blev tilbudt et HJ er der heller ikke længere og jeg spurgte ikke selv ind til det, hvilket jeg normalt aldrig gør. især aldrig på "grønne steder"
Mine besøg er altid delt op i enten massage eller sex, det passer mig bedst, da jeg er til en god massage uden alt muligt mersalg.

Hvis du er glad for at komme på stedet for at få massage, så vil min opfordring være at du fortsætter med det og så besøg andre steder, hvor det andet er muligt.

Tak for dit uddybende svar, jeg vil følge dit råd og lade være med at spørge.

Hvis jeg er så heldig at blive det tilbudt en dag - Så siger jeg ikke nej:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...