Waverider 339 Skrevet 8. Oktober, 2022 Der er en ny Kate i Nordhavn. Hun holder til i en nyere lejlighed sammen med Elizabeth. Jeg valgte at tilbringe en halv time i hendes selskab da hun er et ubeskrevet blad. Pigen der lukkede op er hende på billederne, smilende og naturlig. Alderen kunne godt passe, men hun kunne også være et par år ældre, men hun er forholdsvis ny i faget. Jeg fik et bad og vi hyggede os en halv times tid. Vi lagde ud med tungekys, som der var masser af efterfulgt af et ok blow, dybt men meget blødt. Jeg fik smagt på hende og så var hun klar til en hurtig ridetur som afslutning. Jeg synes der blev leveret, selv om det bar præg at manglende rutine, men det har jo også sin charme. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 8. Oktober, 2022 (edited) Mange Tak. Hun ser dejlig ud denne yngre Kate. Det er så let at adskille begge polske Kate'er fra hinanden. Denne Kate er vel yngre og har ikke "græsk til hende" på menuen. Polske piger er dejlige. Prisen er selvfølgelig, desværre, steget her (de sidste års 2 års tid pga krisen) men lækkert de unge attraktive modeller søger herop. Lad det endelig fortsætte ufortrødent i en lind ustoppelig strøm. Nu og videre i hele 2023. Håber denne Kate nyder sin tid heroppe og tænker på København som et rart og Wonderful sted når hun engang forlader os. Redigeret 8. Oktober, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akjo1 5 Skrevet 9. Oktober, 2022 Hejsa. Hun ser rigtig dejlig ud. Er hun meget stram eller vil I mene at hun kan gennemføre selvom man er noget over gennemsnittet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 174 Skrevet 10. Oktober, 2022 Waverider skrev, den 8.10.2022 at 14:37: Der er en ny Kate i Nordhavn. Hun holder til i en nyere lejlighed sammen med Elizabeth. Jeg valgte at tilbringe en halv time i hendes selskab da hun er et ubeskrevet blad. Pigen der lukkede op er hende på billederne, smilende og naturlig. Alderen kunne godt passe, men hun kunne også være et par år ældre, men hun er forholdsvis ny i faget. Jeg fik et bad og vi hyggede os en halv times tid. Vi lagde ud med tungekys, som der var masser af efterfulgt af et ok blow, dybt men meget blødt. Jeg fik smagt på hende og så var hun klar til en hurtig ridetur som afslutning. Jeg synes der blev leveret, selv om det bar præg at manglende rutine, men det har jo også sin charme. Hvordan er det med parkering ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 11. December, 2022 Vandrørene fortæller en sang om at hun er tilbage....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 11. December, 2022 Hun ankommer i morgen iflg Nympho.dk. Jeg var nok ikke så vild med hende, som jer andre.. Enjoy! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg