Badboyfyn 250 Skrevet 8. Oktober, 2022 Hey allesammen jeg har næsten lige været forbi denne her dejlig kvinde https://annoncelight.dk/showad/353975 jeg skulle bare have et bj med slug og fuck det fik jeg også det er nok et af de bedste bj jeg har fået i meget lang tid og man kan mærke at hun også nyder det, som hun også sagde til mig da vi var færdig så vil du have et mega godt bj så besøg hende jeg kommer gerne igen 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøns 65 Skrevet 10. Oktober, 2022 Det var hurtig at annoncen var væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 488 Skrevet 10. Oktober, 2022 Den er da stadigvæk aktiv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 250 Skrevet 11. Oktober, 2022 Hun er der til onsdag sagde hun til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuderLotte 41 Skrevet 19. Oktober, 2022 Badboyfyn skrev, den 8.10.2022 at 16:14: Hey allesammen jeg har næsten lige været forbi denne her dejlig kvinde https://annoncelight.dk/showad/353975 jeg skulle bare have et bj med slug og fuck det fik jeg også det er nok et af de bedste bj jeg har fået i meget lang tid og man kan mærke at hun også nyder det, som hun også sagde til mig da vi var færdig så vil du have et mega godt bj så besøg hende jeg kommer gerne igen Mange tak for anmeldelsen Og ja - jeg eeeeelsker bj og nyder det - også at sluge Og du er mere end velkommen til at komme på besøg igen Kram for: Lotte 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 19. Oktober, 2022 LuderLotte skrev, for 1 time siden: Mange tak for anmeldelsen Og ja - jeg eeeeelsker bj og nyder det - også at sluge Og du er mere end velkommen til at komme på besøg igen Kram for: Lotte En skam man ikke har bil, ellers havde jeg godt nok været på vej frække Luder Lotte...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 250 Skrevet 19. Oktober, 2022 LuderLotte skrev, for 7 timer siden: Mange tak for anmeldelsen Og ja - jeg eeeeelsker bj og nyder det - også at sluge Og du er mere end velkommen til at komme på besøg igen Kram for: Lotte Jeg skal nok komme forbi igen når du er på Fyn igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuderLotte 41 Skrevet 20. Oktober, 2022 Badboyfyn skrev, for 20 timer siden: Jeg skal nok komme forbi igen når du er på Fyn igen Pt bor jeg midlertidig fast i Ejby, så vi finder sagtens en tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuderLotte 41 Skrevet 20. Oktober, 2022 Ståpik skrev, den 19.10.2022 at 12:59: En skam man ikke har bil, ellers havde jeg godt nok været på vej frække Luder Lotte...... Øv da også, men toget kører nu ellers lige hertil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuderLotte 41 Skrevet 20. Oktober, 2022 Frøns skrev, den 10.10.2022 at 07:56: Det var hurtig at annoncen var væk Hejsa Annoncen skal fornyes dagligt, så den er der kun når jeg er på. Pt er jeg der dog en del 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøns 65 Skrevet 20. Oktober, 2022 LuderLotte skrev, for 3 timer siden: Hejsa Annoncen skal fornyes dagligt, så den er der kun når jeg er på. Pt er jeg der dog en del Argh.. så forstår jeg bedre.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballu 1 Skrevet 23. Oktober, 2022 Hvor lang tid er du i Ejby, er du der i den kommende weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuderLotte 41 Skrevet 24. Oktober, 2022 Ballu skrev, for 16 timer siden: Hvor lang tid er du i Ejby, er du der i den kommende weekend Pt bor jeg i Ejby midlertidigt, så ja Jeg er at træffe i weekenden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 24. Oktober, 2022 LuderLotte skrev, den 20.10.2022 at 14:18: Øv da også, men toget kører nu ellers lige hertil Gør det???? Seriøst????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuderLotte 41 Skrevet 25. Oktober, 2022 Ståpik skrev, for 16 timer siden: Gør det???? Seriøst????? Der er små 5 minutters gang imellem togstationen og det hvor jeg er ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 26. Oktober, 2022 LuderLotte skrev, for 21 timer siden: Der er små 5 minutters gang imellem togstationen og det hvor jeg er ja Det må jeg lige ha kigget på så. Så kommer jeg med største glæde på visit og får en lækker og fræk tømning af din sutte mund..;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuderLotte 41 Skrevet 26. Oktober, 2022 Ståpik skrev, for 45 minutter siden: Det må jeg lige ha kigget på så. Så kommer jeg med største glæde på visit og får en lækker og fræk tømning af din sutte mund..;-) Uuuuhhhh - det lyder lækkert Det vil jeg da glæde mig til så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 26. Oktober, 2022 LuderLotte skrev, for 6 timer siden: Uuuuhhhh - det lyder lækkert Det vil jeg da glæde mig til så Ja du skrev jo længere oppe i tråden du er vild med at sutte pik frække. Så det skal nok blive en sand fornøjelse, både for dig men nok også rigtig meget for mig da jeg ELSKER og blive tilfredsstillet på den måde. Må man aflevere i munden på dig også egentlig?.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuderLotte 41 Skrevet 26. Oktober, 2022 Ståpik skrev, for 3 timer siden: Ja du skrev jo længere oppe i tråden du er vild med at sutte pik frække. Så det skal nok blive en sand fornøjelse, både for dig men nok også rigtig meget for mig da jeg ELSKER og blive tilfredsstillet på den måde. Må man aflevere i munden på dig også egentlig?.. Ja og jeg sluger også hellere end gerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 26. Oktober, 2022 Hej alle. Jeg prøver at få en aftale med Luderlotte men får ikke noget svar. Har prøvet både på SMS eller e-mail. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuderLotte 41 Skrevet 26. Oktober, 2022 estat92 skrev, for 2 timer siden: Hej alle. Jeg prøver at få en aftale med Luderlotte men får ikke noget svar. Har prøvet både på SMS eller e-mail. God aften… Det er jeg ked af at høre Jeg endte desværre med ikke at være ret længe på idag pga problemer i familien Jeg slukkede derfor mobilen og har ikke nået at tjekke op på mine mails endnu. Svarer dig snarest Kram: Lotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuderLotte 41 Skrevet 26. Oktober, 2022 LuderLotte skrev, for 37 minutter siden: God aften… Det er jeg ked af at høre Jeg endte desværre med ikke at være ret længe på idag pga problemer i familien Jeg slukkede derfor mobilen og har ikke nået at tjekke op på mine mails endnu. Svarer dig snarest Kram: Lotte Jeg kan se at alle mails er besvarede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 27. Oktober, 2022 LuderLotte skrev, for 12 timer siden: Ja og jeg sluger også hellere end gerne Så må jeg helt sikkert på besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg